اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حمله توپخانه‌ای ترکیه به سوریه


منابع خبری ترکیه امروز - جمعه - نوشتند که واحدهای توپخانه ارتش این کشور مناطقی در خاک سوریه را هدف قرار دادند.

خبرگزاری ایرنا: این منابع خبری ادعا کردند در پی اصابت سه گلوله توپ از سمت سوریه به خاک این کشور شدند ، ارتش ترکیه در اقدامی مقابل به مثل کرد و با توپخانه اهدافی را در خاک سوریه هدف قرار داد.

به ادعای این منابع خبری ، گلوله های شلیک شده از سمت سوریه به شهرستان ˈ یایلاداغ ˈ در استان ˈ حاتای ˈ در مجاورت مرز ترکیه و سوریه اصابت کردند.

به ادعای رسانه های جمعی ترکیه ، یکی از گلوله های توپ شلیک شده در نزدیکی شهرک چادری محل اسکان پناهجویان سوری و دو گلوله توپ دیگر در اراضی کشاورزی فرود آمدند.

رسانه های ترکیه پیش از این از تشدید درگیری ها بین ارتش سوریه و معارضان و تروریستهای سوری خبر داده بودند.

ترکیه از آغاز بحران در سوریه به همراه کشورهای عربستان سعودی و قطر از معارضان و تروریستهای سوری حمایت به عمل آورده است.


ویدیو مرتبط :
سوریه: حمله مردم سوریه به سفارت ترکیه در سوریه/

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حمله توپخانه‌ای ترکیه به شمال سوریه



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

منابع خبری از حملات سنگین توپخانه‌ ترکیه به مناطق شمال سوریه خبر دادند.

به گزارش فارس، تلویزیون «المیادین» پنج شنبه شب در خبری فوری از آغاز حملات سنگین توپخانه ترکیه به شهر «تل رفعت» سوریه خبر داد.

بر اساس این گزارش، توپخانه ترکیه پنج شنبه شب شهر تل رفعت و شهرک‌های «منغ» و «دیر الجمال» و «کفرنایا» واقع در ریف شمالی حلب را هدف قرار داد.

این شبکه تلویزیونی به جزئیات بیشتری اشاره نکرد.

از طرفی دیگر برخی منابع غیر رسمی از سرنگونی یک پهپاد روس در منطقه مرزی سوریه با ترکیه خبر می‌دهند که هنوز هنوز تائید نشده است.

 

اخبار بین الملل - فارس