اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حمله تند مهدی پاشازاده به محمد رویانیان


ما حسن روشن را داشتیم.غلامحسین مظلومی، مرحوم حجازی، شاهرخ بیانی، مجید نامجو، رضا نعلچگر، جعفر مختاری فر، جواد زرینچه و رضا حسن زاده.

سایت گل: صحبت های محمد رویانیان در برنامه نود و اینكه او مدعی شد اکثربزرگان فوتبال ایران پرسپولیس بوده اند واكنش استقلالی ها را به همراه داشت.

مهدی پاشازاده، این استقلالی دوآتشه در واكنش به حرفهای رویانیان می گوید:« واقعا چه باید بگوییم؟ متاسفاه این آقا می آید و در یك برنامه زنده حرفهای غیركارشناسی می زند، آنوقت ما بابد جواب بدهیم و روبروی دوستانمان در پرسپولیس قرار بگیریم. من از رویانیان ناراحت نمی شوم، چون او فوتبالی نیست و نمی داند چه حرفهایی را بزند. اگر فوتبالی بود تیم را بدون مربی نمی بست تا پرسپولیس را به این روز بیندازد. او فكر می كند پرسپولیس یك اداره است. او شاید در كارهای اداری موفق باشد اما در مدیریت پرسپولیس نمی تواند موفق باشد. باز هم می گویم آقای رویانیان، پرسپولیس اداره نیست كه شیرینی را به عنوان كارمند آورده ای و پستی حساس به او داده ای. »

مهدی پاشازاده صحبتهایش را اینگونه ادامه می دهد:« پرسپولیس بزرگ بوده و هست اما این دلیل نمی شود كه این آقا بیاید و استقلال و استقلالی ها را كوچك كند. جایگاه استقلال مشخص است و جایگاه پرسپولیس هم همینطور. هر كس باید جایگاه خود را بداند و به دیگری بی احترامی نكند.چطور همه بزرگان پرسپولیسی اند كه این تیم در حسرت قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا مانده. هر وقت پرسپولیسی ها در آسیا جام گرفتند بگویند ما بزرگیم.گفتن ندارد اما استقلال به اندازه كافی بازیكن بزرگ و خوب داشته. می توانند این موضوع را بگذارند به عهده طرفداران فوتبال تا در این مورد قضاوت كنند. یكطرفه به قاضی نروند تا ما هم نگوییم پرسپولیس در آسیا جام نگرفته. منظورم لیگ قهرمانان است.»

مهدی پاشازاده در ادامه انتقادهایش از رویانیان می گوید:« بهتر است رویانیان این حرفهای غیرمنطقی را نزند. ادامه این حرفها باعث می شود بی احترامی بوجود بیاید. می بینید كه همیشه هم آنها شروع می كنند نه ما استقلالی ها. بهتر است رویانیان به فكر تیم بستن باشد و مشكلات بازیكنان را حل كند. البته باید حواسش هم باشد چك دستفروش به بازیكن ندهد. هر وقت ما در كارهای آنها دخالت كردیم ، پرسپولیسی ها هم می توانند درباره استقلال حرف بزنند. اصلا معلوم نیست رویانیان قبل از حضور در پرسپولیس فوتبال می دیده یا نه؟ اصلا معلوم نیست استقلالی بوده یا پرسپولیسی . شاید هم راه آهنی بوده یا بانك تجارتی. من فكر می كنم قبل از حضور در پرسپولیس یا فوتبال ندیده یا اینكه فقط بازی های پرسپولیس را دیده كه ادعا می كند همه بزرگان و اسطوره ها پرسپولیسی بوده اند»

مدافع سابق تیم ملی و عضو سابق تیم منتخب جهان در ادامه می گوید:« متاسفانه میكروفن دست هر كسی كه می افتد شروع می كند به حرف زدن غیرمنطقی. حرف زیاد زدن هم باعث اشتباه می شود. اگر می بینید رویانیان زیاد اشتباه می كند به این خاطر است كه زیاد حرف می زند. آقای رویانیان ما اسطوره های خودمان را داریم. بهتر است شما به فكر تیم خودتان باشید. مهدی مهدوی كیا را به آن روز انداختید و داستان علی كریمی را هم كه همه می دانند. بروید تیم خودتان را بسازید نه اینكه همه اش حرف از بزرگان و ..... بزنید. شما با ما چه كار دارید؟ »

پاشازاده كه همراه با اصغر حاجیلو تنها بازیكنانی هستند كه در ایران فقط لباس استقلال را به تن كرده اند از اسطوره های استقلال هم نام می برد و می گوید:« استقلال كم بزرگ نداشته. اگر سلطان بود، علی جباری اولین نفر بود كه این لقب را گرفت. سلطان واقعی او است، آن هم بدون مافیابازی و كارهای دیگر. تازه سلطان علی جباری واقعا مودب بود و باشخصیت. ضمن اینكه ما حسن روشن را داشتیم.غلامحسین مظلومی، مرحوم حجازی، شاهرخ بیانی، مجید نامجو، رضا نعلچگر، جعفر مختاری فر، جواد زرینچه و رضا حسن زاده. فكر نكنم آقای رویانیان بازی این بزرگان را به یاد داشته باشد.تازه به رویانیان باید گفت محمدان بنگلادش یادت نره. تیمی كه با حجازی آمد و پرسپولیس را برد.ضمنا آقای رویانیان اگر بزرگ بودید یك جتام می آوردید. آدم بزرگ نه چكش برگشت می خورد و نه چك دستفروش به بازیكنش می دهد»


ویدیو مرتبط :
حمله علی دایی به محمد رویانیان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حمله تند رویانیان به وزارت ورزش



اخبار ,اخبار ورزشی, باشگاه پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - انتقاد رویانیان از تصمیم وزارت ورزش/ یا بکش یا دانه ده یا از قفس آزاد کن!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با انتقاد از تصمیم وزارت ورزش و جوانان مبنی بر این‌که دیگر پولی به پرسپولیس و استقلال پرداخت نمی‌شود، گفت: اگر ما دولتی نیستیم رهایمان کنند تا خودمان فکری بکنیم.

 محمد رویانیان پس از نشست خبری امروز (دوشنبه) در واکنش به صحبت‌ معاون وزارت ورزش و جوانان مبنی بر این‌که این و وزارتخانه دیگر پولی به استقلال و پرسپولیس نخواهد داد، گفت: نمی‌دانم وضعیت ما چگونه می‌شود. نه پول می‌دهند و نه حمایت می‌کنند. بازیکن که با سلام و صلوات بازی نمی‌کند. قراردادهای آنها باقی مانده و ما در تحریم هستیم. فکر می‌کنم باید از شیوه‌های آقای ظریف استفاده کنیم تا از تحریم دربیاییم!

وی ادامه داد: نمی‌دانم الان تکلیف چه می‌شود. می‌گویند کسی به خواستگاری رفته بود و گفته بود که 50 درصد قضیه حل است، فقط مانده که طرف مقابل قبول کند. ما هم الان منتظریم که ببینیم چه می‌شود. من الان یک مدیرعامل منتظرم.

رویانیان هم‌چنین گفت: اشتباه است که وزارت ورزش به ما کمک مالی نکند. اگر ما دولتی نیستیم پس ربطی به وزارت ورزش نداریم و باید ما را رها کنند تا خودمان یک فکری بکنیم. اگر آن‌طور که شایعه شده وزارتخانه به خاطر حضور من پول پرسپولیس را نمی‌دهد ممنون می‌شوم که ما را بردارد و پول پرسپولیس را بدهد. به قول شاعر یا بکش یا دانه ده یا از قفس آزاد کن!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در ادامه درباره‌ی گلایه میلاد غریبی از این تیم به دلیل باقی ماندن بخشی از مطالباتش گفت: غریبی درصدهای لازم را گرفته و حالا هم درصدی از پولش باقی مانده که پرداخت می‌شود. از آن مهم‌تر خانزاده است که خیلی برایم عزیز است. این مساله هم البته به باشگاه ذوب آهن ربطی ندارد. آقای آذری رفیق من است. با او صحبت کردم و امیدوارم تیمش در جدول بالا بیاید.

وی در ادامه درباره‌ی گلایه‌اش از اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: از آقای پروین دلخوری داشتم که در جلسه گفتم و نمی‌خواهم دیگر بحث را باز کنم. پروین بزرگ ماست و پس از صحبت کردن با او بسیاری از سوءتفاهم‌ها برطرف شد. به سایر اعضا هم گفتم یا با ما باشید و کمک کنید یا بگذارید بروم. دو ماه است که به خاطر حکم دایی می‌جنگیم ولی هیچ صدایی از کسی درنمی‌آید.

رویانیان در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا با وزیر ورزش اختلاف نظری دارد، گفت: ما که اصلا او را نمی‌شناسیم. ما زمانی سربازی کوچک در کشور بودیم و او حالا وزیر است و در واقع بزرگ ورزش ماست. حالا اگر بزرگان ما را نمی‌شناسند گناه ما چیست؟ 

اخبار ورزشی - ایسنا