اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حمله به دختر دانشجو



حمله به دختر دانشجو

دو جوان كه با سرقت كیف یك دختر دانشجو در شهریار، او را مسافتی روی زمین كشانده و زخمی اش كرده بودند، تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند و یكی از متهمان دستگیر شد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش جام جم، چند روز پیش دختری جوان با حضور در پلیس آگاهی شهرستان شهریار در غرب استان تهران، علیه دو جوان به اتهام كیف قاپی شكایت كرد.

شاكی گفت: عصر روز حادثه، از دانشگاه به خانه بازمی گشتم كه راكبان یك دستگاه موتورسیكلت از پشت سر به من حمله ور شدند و كیفم را در حالی كه بند آن در دستم بود، قاپیدند.

وی اضافه كرد: سارقان با چاقو تهدیدم كردند بند كیف را رها كنم، اما به یك باره متوجه مرد رهگذری شدند و بسرعت حركت كردند. تا آمدم بند كیف را رها كنم، سارقان تغییر مسیر دادند و مرا به این سو و آن سو كشاندند.

شاكی یادآور شد: پس از طی مسافتی موتورسیكلت وارد یك كوچه شد و همان موقع توانستم بند كیف را از دستم رها كنم و به كناری پرت شدم. سارقان كیفم را كه محتویات آن از قبیل پول، كارت عابربانك، گوشی تلفن همراه و مدارك دانشگاهی ام بود با خود بردند. در پی اطلاعات به دست آمده از شاكی، چهره نگاری رایانه ای از دو جوان كیف قاپ انجام شد و ماموران تحقیقات برای دستگیری متهمان را آغاز كردند.

جستجو در این باره ادامه داشت تا این كه ماموران دو روز پیش هنگام گشتزنی در شهریار متوجه افرادی شدند كه مقابل یك مرد جوان جمع شده بودند و بر سر قیمت یك گوشی تلفن همراه با او صحبت می كردند. ماموران با نزدیك شدن به محل متوجه شدند، مرد فروشنده شباهت بسیاری به یكی از سارقان تحت تعقیب پلیس دارد. بنابراین او را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل كردند.

متهم جوان در بازجویی مقدماتی ادعا كرد، به دلیل نیاز مالی در حال فروش گوشی تلفن همراهش بوده است.

در پی اظهارات متناقض متهم، ماموران به بررسی سوابق وی پرداختند و معلوم شد او یك دزد و كیف قاپ حرفه ای بوده كه چندی پیش پس از گذراندن دوره محكومیتش، از زندان آزاد شده و جرایمش را از سرگرفته است.

در این مرحله با مشخص شدن سوابق كیفری مرد كیف قاپ، وی دوباره بازجویی شد تا این كه دو روز پیش به سرقت اموال دختر دانشجو اعتراف كرد.

اعتراف به دزدی خشن

متهم به پلیس گفت: روز حادثه همراه یكی از دوستانم، دختر جوان ـ شاكی ـ را در خیابان دیدیم و به گمان این كه ممكن است پول بسیاری همراه خود داشته باشد، او را تعقیب كردیم. پس از طی مسافتی به دختر جوان نزدیك شده و كیفش را دزدیدیم، اما او مقاومت كرد و بند كیفش را رها نكرد.

به گفته متهم، آنها دختر جوان را تا مسافتی روی زمین كشانده و حتی با چاقو تهدید به مرگ كرده سپس كیف او را سرقت كرده اند.

متهم افزود: اموال مسروقه در اختیار دوستم بود تا آنها را بفروشد و پول آن را با هم تقسیم كنیم. من نیز در حال فروش گوشی تلفن همراه مسروقه بودم كه پلیس مرا دستگیر كرد.

بنا بر این گزارش، متهم با قرار قانونی روانه بازداشتگاه پلیس شد. تحقیقات تكمیلی از وی برای مشخص شدن دیگر جرایمشان ادامه دارد. براساس آخرین خبرها بعد از ظهر روز گذشته دومین متهم نیز دستگیر شد./جام جم آنلاین

 


ویدیو مرتبط :
دختر دانشجو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دختر پسرنما با چاقو به راننده حمله ور شد



 

 

دختر پسرنما با چاقو به راننده حمله ور شد

 

 

دختر فراری كه با پوشش پسرانه راننده ای را با چاقو مجروح و خودروی او را سرقت كرده بود، به اتفاق همدستش دستگیر شد.راننده یك خودرو كه از ناحیه كتف و صورت با چاقو مجروح شده بود، در تماس با مركز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اصفهان با ارائه شكایتی عنوان كرد، در ساعات پایانی شب قصد عزیمت به خانه ام را داشتم كه با مشاهده ۲ جوان كه منتظر وسیله نقلیه بودند، آنها را سوار خودرو كردم، اما پس از طی مسافتی به یكباره ۲ جوان مسافر با چاقو به من حمله ور شدند و پس از ضرب و جرح مرا از خودرو بیرون انداخته و متواری شدند.

 

● در جستجوی سارقان

سرهنگ محسن عقیلی، فرمانده انتظامی اصفهان در ارتباط با پیگیری این پرونده گفت: پس از شكایت مالباخته و انتقال او به بیمارستان، شماره خودروی وی در اختیار ماموران انتظامی قرار گرفت.سارق,

 

عقیلی افزود: ۴۸ ساعت پس از شكایت مرد مجروح، یكی از واحدهای گشت انتظامی با مشاهده خودروی مسروقه با ۲ سرنشین آن را متوقف كردند.

 

رئیس پلیس اصفهان یادآور شد: با دستگیری ۲ متهم، مشخص شد یكی از آنها دختر جوانی است كه نیلوفر نام دارد او چندی پیش از خانه اش در یكی از استان های جنوبی كشور فرار كرده و به دلیل اعتیاد شدیدی كه داشته، در اصفهان سرقت می كرده است.

 

سرهنگ عظیمی افزود: در تحقیق از این دختر معلوم شد او درپی مشاجره با بستگانش از خانه متواری شده و پس از ارتباط با چند نفر به مواد مخدر اعتیاد پیدا كرده و برای تامین هزینه اعتیادش با همدستی امیر ـ دیگر متهم دستگیر شده ـ كه او نیز یك جوان فراری از خانه است و به شیشه اعتیاد دارد، خودرو سرقت می كرده است.

 

رئیس پلیس اصفهان تصریح كرد: پس از اعتراف ۲ متهم پرونده دستور قضایی در این ارتباط صادر شد و متهمان با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.

 

فرمانده انتظامی اصفهان با اشاره به ابعاد مختلف این پرونده گفت: بی توجهی به فرزندان و وجود تنش در كانون خانواده، از مولفه هایی است كه موجب بروز مشكلات جدی برای فرزندان می شود.

 

وی افزود: در این پرونده دختر و پسر فراری از خانه پس از ترك خانواده در اولین گام در دام فساد و اعتیاد گرفتار شده و برای تامین هزینه اعتیادشان تا یك قدمی جنایت نیز پیش رفته اند. البته مرد راننده با خوش شانسی از مرگ حتمی نجات یافته است.... / جام جم آنلاین