اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حضور وزیر بهداشت در جمع خانواده جان‌باختگان در مکه



هاشمی امروز پس از عیادت از بیماران بستری در بیمارستان مکه، به منظور دلجویی و ابراز همدردی با حجاجی که عزیزان و اعضای خانواده خود را از دست داده‌اند، در جمع آنان حاضر شد و سخنرانی کرد

وی با حضور در دو کاروان اعزامی از نیشابور با بیان اینکه متاسفانه تعداد زیادی از آسیب دیدگان این حادثه، شهدا و مجروحان از کاروان های نیشابور بودند، برای جان باختگان طلب مغفرت و برای بازماندگان شان صبر و شکیبایی طلب کرد.

 

قرار است وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در سردخانه محل نگهداری اجساد جان باختگان، از نزدیک در جریان روند شناسایی اجساد قرار گیرد و به عنوان سرپرست هیئت ایرانی اعزامی به مکه راهکارهای شناسایی سریع تر اجساد قربانیان را بررسی و تسریع در انتقال پیکرهای جان باختگان رابه کشور خواستار شود.

 

اخبار,اخبار اجتماعی ,وزیر بهداشت

 

اخبار,اخبار اجتماعی ,وزیر بهداشت

 

اخبار اجتماعی - نسیم

 


ویدیو مرتبط :
حضور وزیر بهداشت در مکه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حضور هاشمی در جمع خانواده جان باختگان


وزیر بهداشت با حضور در جمع خانواده جان باختگان فاجعه منا با آنان ابراز همدردی کرد.

خبرگزاری ایسنا:‌ وزیر بهداشت با حضور در جمع خانواده جان باختگان فاجعه منا با آنان ابراز همدردی کرد.

وزیر بهداشت امروز در مکه پس از عیادت از بیماران بستری در بیمارستان مکه به منظور دلجویی و ابراز همدردی با حجاجی که عزیزان و اعضای خانواده خود را در فاجعه اندوهناک منا از دست داده بودند، در جمع آنان حاضر شد و به سخنرانی پرداخت.

وی با حضور در مقر دو کاروان اعزامی از نیشابور با بیان این‌که متاسفانه تعداد زیادی از آسیب دیدگان این حادثه، شهدا و مجروحان از کاروان‌های نیشابور بودند،با ابراز همدردی با بازماندگان برای جان باختگان طلب مغفرت و غفران الهی کرد.

وی همچنین قرار است با حضور در سردخانه محل نگهداری اجساد جان باختگان، از نزدیک در جریان روند شناسایی اجساد قرار گرفته و به عنوان سرپرست هیئت ایرانی اعزامی به مکه ضمن بررسی راهکارهای شناسایی سریعتر، خواهان تسریع در انتقال پیکرهای جان باختگان به کشور شود.