اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حضور روحانی و اعضای دولت در حرم امام



روحانی,روحانی در مرقد امام خمینی


صبح امروز با حضور در مرقد امام(ره)
روحانی و اعضای دولت با آرمان‌های امام(ره) تجدید میثاق کردند

رئیس جمهور و اعضای کابینه وی در نخستین روز از هفته دولت با حضور در مرقد بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی با آرمان‌های آن حضرت تجدید بیعت کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت صبح امروز شنبه در نخستین‌ روز از هفته دولت با حضور در مرقد امام راحل (ره) و قرائت فاتحه و اهدای تاج گل نسبت به مقام شامخ بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ادای احترام کردند.

در این مراسم حجت‌الاسلام سید حسن خمینی تولیت حرم مطهر امام خمینی(ره) و محمدعلی انصاری رئیس موسسه حفظ و نشر آثار حضرت امام(ره) حضور داشتند./فارس

 

 


ویدیو مرتبط :
شعر طنز درباره جنتی در حضور روحانی و دیگر اعضای دولت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حضور روحانی و اعضای دولت در مرقد امام (ره)


حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت صبح امروز شنبه در نخستین‌ روز از هفته دولت با حضور در مرقد امام راحل (ره) و قرائت فاتحه و اهدای تاج گل نسبت به مقام شامخ بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ادای احترام کردند.

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت صبح امروز شنبه در نخستین‌ روز از هفته دولت با حضور در مرقد امام راحل (ره) و قرائت فاتحه و اهدای تاج گل نسبت به مقام شامخ بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ادای احترام کردند.

در این مراسم حجت‌الاسلام سید حسن خمینی تولیت حرم مطهر امام خمینی(ره) و محمدعلی انصاری رئیس موسسه حفظ و نشر آثار حضرت امام(ره) حضور داشتند.