اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حضرت آیت الله موسوی اردبیلی در دیدار وزیر کشور : برخورد حذفی در انتخابات به زیان کشور است



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

حضرت آیت الله موسوی اردبیلی در دیدار وزیر کشور :
برخورد حذفی در انتخابات به زیان کشور است / اگر می خواهیم مردم حضور جدی و سازنده ای داشته باشند باید از همه جناح ها استقبال کنیم

حضرت آیت الله موسوى اردبیلی در دیدار وزیر کشور گفت: باید از همه سلیقه ها و جناح ها استقبال کنیم.

به گزارش انتخاب به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله موسوی اردبیلی ، این مرجع تقلید ضمن تشکر از زحمات همه مسؤولین خصوصاً دولت و وزرات کشور گفت: لازم است از زحمات همه مسؤولین خصوصاً رئیس جمهور و دولت محترم و وزارت کشور تشکر کنم و به ویژه از وزیر خارجه و تیم مذاکره کننده به خاطر به نتیجه رساندن مذاکرات نیز تشکر می کنم، ولی متأسفانه آنچنان که باید، از نتایج این مذاکرات تقدیر نشد.

آیت الله موسوی اردبیلی در ادامه با اشاره به نقش مهم مردم در عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی و فرهنگی افزود: امنیت پایدار با حضور و همکاری مردم است و باید توجه داشت كه اصلاح وضع اقتصادی نیز  نقش بسیار مهمى در ایجاد این امنیت دارد.

وی اضافه کرد: اگر مردم احساس دلسری کنند و نقش خود را در تعیین سرنوشت کشور کم رنگ ببینند، نظام آسیب می بیند.  اگر می خواهیم مردم حضور جدی و سازنده ای داشته باشند باید از همه سلیقه ها و جناح ها استقبال کنیم. برخورد حذفی در انتخابات به زیان کشور و نظام است. باید بگونه ای عمل کنیم که سلامت انتخابات  به باور مردم تبدیل شود. در مسائل اجتماعی نیز ضمن توجه به حساسیت ها باید احترام افراد و فضای دوستانه در جامعه حفظ شود.

آیت الله موسوی اردبیلی با تأکید بر نقش اساسی مردم در حل مشکلات کشور گفت: باید مشکلات معیشتی و زندگی مردم حل شود و اهتمام ویژه ای به این مسأله باید داشت .

در پایان این دیدار حضرت آیت الله موسوى اردبیلی برای موفقیت دولت تلاشگر و به نتیجه رسیدن زحمات آن دعا نموده و گفت: امیدوارم همه دستگاه ها به گونه ای عمل کنند که ملت ایران بتواند از ثمرات برجام و زحماتی که عزیزان ما در دو سال گذشته کشیده اند بهره برداری کنند.

 

اخبار سیاسی - انتخاب

 


ویدیو مرتبط :
ورود آیت الله هاشمی رفسنجانی به ستاد انتخابات کشور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وزیر اطلاعات وارد ستاد انتخابات کشور شد/آیت‌الله امینی پس از یک دوره غیبت کاندیدای مجلس خبرگان شد



اخبار,اخبارانتخابات ,انتخابات  خبر گان

 وزیر اطلاعات کشورمان برای ثبت‌نام در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان لحظاتی پیش وارد ستاد انتخاباتی کشور شد.

  حجت الاسلام والمسلمین محمود علوی هم اکنون عضو چهارمین دوره مجلس خبرگان رهبری است.

 

                                 ...........................................

با حضور در وزارت کشور؛
آیت‌الله امینی پس از یک دوره غیبت کاندیدای مجلس خبرگان شد


آیت‌الله ابراهیم امینی با حضور در وزارت کشوذ نامزد مجلس خبرگان شد.

 آیت‌الله ابراهیم امینی با حضور در محل ثبت‌نام در وزارت کشور٬ برای ورود به پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری به صورت رسمی اعلام آمادگی کرد.

آیت‌الله امینی امام جمعه موقت قم و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم است و از دورهٔ اول تا سوم مجلس خبرگان رهبری نمایندگی استان چهارمحال و بختیاری را برعهده داشت.

وی در دوره چهارم نیز عضو مجلس خبرگان بوده است.


  اخبار انتخابات خبر گان  -  ایسنا,انتخاب