اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حراج املاك متهم پرونده فساد بزرگ در 25 استان+لیست املاک



لیست املاک متهم پرونده فساد بزرگ

حراج املاك متهم پرونده فساد بزرگ در 25 استان+لیست املاک

حراج املاك و مستغلات مه آفرید خسروی متهم ردیف اول پرونده فساد بزرگ مالی در 25 استان کشور در قالب مزایده آغاز شد.

به گزارش مهر، بعد از اعلام حكم نهایی متهمان پرونده فساد سه هزار میلیاردی سخنگوی دستگاه قضا اعلام كرد كه اجرای حكم اعدام مه آفرید خسروی متهم ردیف اول این پرونده منوط به اجرای سایر احكام در مورد این متهم است. به نوعی این متهم باید ابتدا رد مال كرده و بدهی بانكها را پرداخت كند.

این در حالی است كه بعد از شناسایی اموال و مستغلات مه آفرید خسروی برای پرداخت بدهی های بانكی، وكیل قانونی این متهم با هماهنگی دستگاه قضایی تصمیم به فروش این اموال گرفته تا حكم رد مال را اجرا كنند.

صبح امروز برخی رسانه ها بدون ذكر نام و در قالب آگهی فروش املاك به صورت مزایده اموال و مستغلات متعلق به گروه امیرمنصور آریا (مه آفرید خسروی) را منتشر كرد. این املاك در تهران، شهرری، البرز، لواسانات، دماوند، فیروزكوه، مازندران، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اصفهان، بوشهر، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، زنجان، سمنان، فارس، قزوین، كردستان، كرمان، كرمانشاه، گلستان، گیلان، مركزی، لرستان، هرمزگان و یزد بوده و خریداران می توانند بر اساس جدول مترژ و نرخ پایه در این مزایده شركت كنند.

در این لیست چهار صفحه ای املاكی به چشم می خورد كه از نظر قیمت و متراژ قابل توجه و تامل است.

زمین 53 میلیارد تومانی در بلوار ارتش
در این آگهی انواع زمین، ساختمان و فروشگاه و پاساژ به چشم می خورد كه قیمتهای پایه این املاك با صفرهای زیاد اهمیت پرونده فساد بزرگ بانكی را بیشتر از قبل پررنگ تر می كند. به عنوان نمونه دو قطعه زمین در بزرگراه ارتش به مساحت 1600متر با مجوز پاساژ و اداری و مسكونی اعلام مزایده شده كه قیمت پایه آن 30 میلیارد تومان است. همچنین در همین بزرگراه زمین دیگری هم به مزایده گذاشته شده كه قیمت آن بیش از 23 میلیارد عنوان شده است.

مزایده 74 زمین و ملك "مه آفرید" در شهر تهران
بر اساس این آگهی بیش از 74 ملك و مستغلات و زمین مه آفرید در شهر تهران، 15 ملك در شهرری، 22 ملك در كرج، 3 ملك در لواسانات و 6 ملك در دماوند و فیروزكوه به مزایده گذاشته شده است.

زمین 9 هزار متری در محله پارك چیتگر: 19 میلیارد تومان

زمین 1200 متری در خیابان میرداماد تهران: 5 میلیارد تومان

گاراژ در خیابان منوچهری تهران: 2 میلیارد تومان

زمین پمپ بنزین راكد در جاده مخصوص كرج: 1.2 میلیارد تومان

ساختمان 2400 متری در خیابان انقلاب تهران: 8 میلیارد تومان

ساختمان 1800 متری در خیابان لاله زار تهران: 9.6 میلیارد تومان

حراج سینما جمهوری و كارخانه آجر نسوز


مه آفرید بیش از 4 باغ ویلایی، 4 زمین كشاورزی و پاركینگ و كارخانه های خود را برای پرداخت طلبش به بانكها به مزایده گذاشته كه می توان به كارخانه آجر نسوز به قیمت حدود 2 میلیارد تومان و یك خانه در مقابل سفارت انگلیس اشاره كرد.

در میان متن این مزایده فروش یك سینما هم قابل تامل است. این سینما به نام سینما جمهوری حدفاصل خیابان فلسطین و ابوریحان است كه به قیمت حدود 2 میلیارد و نیم به مزایده گذاشته شده است.

/مهر


ویدیو مرتبط :
پرونده بزرگ فساد ماالی!سوتی صداوسیما

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نهمین جلسه دادگاه فساد بزرگ مالی؛ حضور ۸ متهم پرونده/ پای آقای وزیر به دادگاه باز می شود؟



  ،  فساد بزرگ مالی,دادگاه فساد بزرگ مالی,اخبار

 

گزارش لحظه به لحظه نهمین جلسه دادگاه فساد بزرگ مالی؛

حضور ۸ متهم پرونده/ پای آقای وزیر به دادگاه باز می شود؟

نهمین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده فساد بزرگ مالی تا ساعتی دیگر در شعبه اول دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی ناصر سراج برگزار می‌شود. در جلسه امروز 8 متهم در دادگاه حاضر می‌شوند که یکی از آنها به عنوان مطلع حضور خواهد داشت و به اتهامات 7 متهم دیگر رسیدگی می‌شود.

اعتدال:  نهمین جلسه دادگاه رسیدگی به فساد بزرگ مالی برای رسیدگی به اتهامات ۷ متهم برگزار می‌شود.

نهمین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده فساد بزرگ مالی تا ساعتی دیگر در شعبه اول دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی ناصر سراج برگزار می‌شود. در جلسه امروز 8 متهم در دادگاه حاضر می‌شوند که یکی از آنها به عنوان مطلع حضور خواهد داشت و به اتهامات 7 متهم دیگر رسیدگی می‌شود.

بر این اساس «ش.ر»، «ک.ر»،  «ی.م»، «ک.ن»، م.الف»، «ع.الف»، «م.ز»، متهمانی هستند که در جلسه امروز محاکمه خواهند شد. همچنین دیگر متهم پرونده به نام «الف.ر» به عنوان مطلع در دادگاه حاضر خواهد شد.

به گزارش فارس با توجه به اینکه در هفته‌های گذشته پیشنهادات متعددی از سوی دادستان کل کشور و دادستان تهران مطرح شده بود و همچنین مطالبات  مردمی، احتمالا جلسه امروز در دو نوبت صبح و عصر برگزار شود.

با توجه به اینکه در جلسه گذشته دادگاه یکی از وزرای دولت به دادگاه فراخوانده شد، احتمال در این جلسه پای وزرا هم به دادگاه فساد بزرگ مالی باز خواهد شد

منبع:  ایسنا

این خبر در حال تکمیل شدن است.