اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حاشیه افطاری با ایتام: احمدی نژاد دوباره رئیس جمهور بشود / فقط می‌خواهم ببوسمش+تصاویر



حاشیه افطاری با ایتام: احمدی نژاد دوباره رئیس جمهور بشود / فقط می‌خواهم ببوسمش

سایت نكات پرس در گزارشی با عنوان «می خواهم فقط ببوسمش» این مطلب بخشی از حاشیه های ضیافت افطاری «محمود احمدی نژاد» رییس جمهوری با جمعی از ایتام را منتشر کرده است.

متن كامل این گزارش بدین شرح است:

احمدی‌نژاد همانند سال‌های گذشته در نخستین روز از ماه مبارك رمضان در مسجد سلمان فارسی نهاد ریاست جمهوری ضیافت افطار را میزبان جمعی از ایتام بود.

دسته های مختلفی از پسران و دختران نوجوان به تدریج وارد محوطه حیات مسجد سلمان فارسی می‌شوند. پسران و دخترانی كه اشتیاق و شور دیدار با احمدی نژاد را می‌توان در چهره های با نشاط و بازیگوش آن‌ها دید آمده‌اند تا با احمدی نژاد هم سفره شوند كه كمتر از یك ماه دیگر دوران ریاست جموری اش به اتمام می‌رسد.

 

سفره‌ها را پیش از ورود بچه‌ها پهن كرده‌اند و تا قبل از صدای اذان كه جاری می‌شود بچه‌ها دست به غذا نمی‌برند. از فرصت استفاده می‌كنم و به دل بچه‌ها می‌زنم و نماز را با آنها به جماعت می‌خوانم و روزه‌ام را میان پاكی و ساده گی آن‌ها افطار می‌كنم.

 

تجربه شیرینی است. لحظه ورود احمدی نژاد به مسجد را متوجه نمی‌شوم تا اینكه برق فلاش دوربین عكاسانی كه در چند قدمی‌ام چشمك می‌زنند حضورش را برایم معلوم می‌كنند. او در همان ردیفی كه من هستم نشسته است. گردنم را تا جایی كه جا دارد بالا می‌گیرم. چثه كوچكش میان بچه‌هایی كه دورش حلقه زده‌اند ناپیداست. با خودم می‌گویم اصلا شوق و اشتیاق این بچه‌ها اجازه افطار كردن به رییس جمهور را می‌دهد؟

 

از جا بلند می‌شوم و او را می‌بینم لقمه ای به دهان می‌گذارد و دستی به سر و روی بچه‌ها می‌كشد. خنده همیشگی‌اش روی صورت خودنمایی می‌كند. نامه‌هایی كه دریافت می‌كند را اغلب باز می‌كند و نگاهی به آنها می‌اندازد. دستش كه پر می‌شود نامه‌ها را رد می‌كند.

بر جای می‌نشینم. در حین افطار كردن به فكر فرو می‌روم و با خود می‌گویم آیا مانند او خواهد آمد؟ اینقدر بی تكلف و ساده؟

 

پسری خطابم قرار می‌دهد و می‌گوید آقا تو كیفتون كاغذ دارید؟به برای نوشتن نامه می‌خواهد. با خودم می‌گویم امیدی به پاسخ این نامه‌ها هست؟‌ یاد آنهایی می‌افتم كه در روزهای اخیر برای گرفتن وام ضروری به بانك ملی (همان بانك اختلاس سه هزار میلیاردی) مراجعه كرده بودند و به آن‌ها گفته بودند دیگر از وام خبری نیست. چرا كه مجلس با مصوبه‌ای پرداخت وام به نیازمندان را غیرقانونی شناخته بود.

 

كاغذ را به دست پسرك می‌دهم و او با لهجه قزوینی غلیظ چندین بار از من تشكر می‌كند. به تدریج كه افطار بچه‌ها تمام می‌شود دور و بر رئیس جمهور شلوغ‌تر می‌شود بچه‌ها از هر طرف به صف ایستاده‌اند تا به محمود نزدیك‌تر شوند. این لحظه های بی نظیر را به گونه های مختلف بارها دیده بودم. گویی رئیس جمهور با ایتام عشق بازی می‌كرد از چپ و راست و بالا سرو صورت احمدی نژاد را بوسه باران می‌كنند. غذایش را خورده و نخورده از جا بلند می‌شود. به پسرك روبرویی‌اش كه همراه او قیام می‌كند با مهربانی می‌گوید چرا غذایت را نخوردی؟به بنشین و غذایت را تمام كن.

 

بچه‌ها مانند نگینی او را در برگرفته‌اند. حلقه بچه‌ها تنگ‌تر و پر حجم‌تر می‌شود. قدو قواره برخی از پسرها از رئیس جمهور كشیده تر است. دیگر او را نمی‌بینم از پسری كه می‌كوشد خود را به رئیس جمهور برساند می‌پرسم می‌خواهی به او چه بگویی؟‌ ریز می‌خندد و می‌گوید هیچ چیز فقط می‌خواهم ببوسمش. پسر كنار دستی‌اش می‌گوید من یك خواسته خصوصی دارم. می‌گویم او فقط كمتر از یك ماه دیگر رئیس جمهور است. می‌گوید احمدی نژاد كارش درست است.

 

از یكی از آنها می‌پرسم نظرت درباره احمدی نژاد چیست؟ و پاسخش این است به نظرم احمدی نژاد بار دیگر رئیس جمهور بشود. می‌پرسم چرا می‌گوید چون او خیلی خوب است. می‌پرسم چه چیز او خوب است؟‌می گوید مشكل مردم را حل می‌كند. نگاهی به حلقه پسران دور او می‌اندازم مانند موجی این سو و آنسو می‌رود. محافظان آسوده و نظاره گرند و از دور لبخند می‌زنند.

ضیافت افطاری محمود احمدی نژاد,ضیافت افطاری محمود احمدی نژاد در مسجد سلمان فارسی

 

ضیافت افطاری محمود احمدی نژاد,ضیافت افطاری محمود احمدی نژاد در مسجد سلمان فارسی

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

ایسنا/فارس

 

 

 


ویدیو مرتبط :
ان شاالله احمدی نژاد دوباره رئیس جمهور شود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حاشیه های سفر رئیس جمهور؛ گلایه های مردم قرچک از احمدی نژاد



 

 

 

حاشیه های سفر رئیس جمهور؛ گلایه های مردم قرچک از احمدی نژاد

 

رئیس جمهور ساعاتی پیش در راستای دور چهارم سفرهای استانی هیئت دولت وارد شهرستان ورامین شد که این سفر حاشیه هایی نیز به همراه دارد.

 

به گزارش خبرنگار مهر، تمام شهرستان ورامین از صبح تا به حال در تدارک استقبال از رئیس جمهور بوده و در این میان اتوبوسهای شهری نیز مشغول ارائه خدمت بودند.

جمعیت مردمی در میدان امام خمینی(ره) ورامین واقع در مرکز شهرستان برای استقبال از محمود احمدی نژاد و هیئت همراه حاضر شدند و این جمعیت شامل اقشار مختلف مردم، مسئولان، پرسنل ادارات، دانش آموزان، فرهنگیان، بسیجیان، کسبه و ... بودند.

ماشینهای راهنمایی و رانندگی، آمبولانسهای هلال احمر، اورژانس و آتش نشانی در میدان امام خمینی(ره)، میدان رازی و روبروی ورزشگاه تختی مستقر هستند.

نیروی خدمتگذار پلیس نیز همچون همیشه برای حفظ نظم و امنیت در بین مردم حاضر شده است.

گلایه مردم قرچک از رئیس جمهور

مردم بخش قرچک در دور چهارم سفر هیئت دولت به شهرستان ورامین از رئیس جمهور خود گلایه مندند زیرا فقط در سفر اول خود و در دوره نمایندگی حسین نوش آبادی نماینده سابق مردم شهرستان ورامین در مجلس شورای اسلامی بود که دکتر محمود احمدی نژاد به دعوت وی به شهر قرچک رفت اما در سه سفر بعدی رئیس جمهور که نماینده و مسئولان شهرستان ورامین تغییر کردند فقط در شهر ورامین حضور یافته که این موضوع، موجبات گله مندی مردم قرچک را به وجود آورده است و این مورد به خبرنگاران نیز انتقال داده می شود.

۲۰ سال بلاتکلیفی ساکنان کمربندی شرقی قرچک

"۲۰ سال بلاتکلیفی ساکنان کمربندی شرقی قرچک" یکی از بنرهاست که در مسیر عبور احمدی نژاد در دست مردم بود.

نکته قابل توجه در این میان، این است که هیچ پرچم و یا نشانه استقبال در جمعیت مشاهده نمی شود.

هنرمندان و تئاتریهای شهرستان پیگیر فرهنگسرای هبه شده ورامین

جمعی از هنرمندان تئاتر شهرستان ورامین در سفر چهارم احمدی نژاد به ورامین خواستار ملاقات حضوری با رئیس جمهور و مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی برای پیگیری ماجرای فرهنگسرای هبه شده ورامین هستند.

آنها طوماری با امضاهای متعدد هنرمندان و تئاتریهای شهرستان که اکثر آنها صاحب عناوین و جوایز استانی و کشوری هستند آماده کرده اند تا به رئیس جمهور بدهند تا شاید گشایشی در خصوص کمبود سرانه فرهنگی این شهرستان شود.

ورود رئیس جمهور به میدان امام خمینی(ره) شهر ورامین ساعت ۱۰ و ۱۵ دقیقه بود.

احمدی نژاد با یک لندرور سفید رنگ در میان مردم حاضر شد و نامه های مردمی نیز در حال جمع آوری است..../ مهر