اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حاشیه‌های تصویری دیدار استقلال و النصر


در آغاز نیمه دوم حدود 50 نفری که در ضلع شمالی ورزشگاه مستقر بودند در حمایت از مردم بحرین پرچم این کشور را بالا برده و بر ضد آل سعود شعار دادند. همچنین هواداران استقلال شعار "ایران - ایران" سر دادند.

نیمه دوم دیدار تیم های فوتبال استقلال ایران و النصر عربستان نیز با حاشیه هایی همراه بود.

با شروع نیمه دوم بر تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه افزوده شد و  حدود 65 تا 70 هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور داشتند.

کارلوس کی روش به همراه دستیارش دن گاسپار، عباس ترابیان، عزیزمحمدی، مهدی تاج و امیدوار رضایی در جایگاه ویژه نشسته اند. همچنین نمایندگان ویژه AFC و دوتن از سران باشگاه عربستانی دراین جایگاه حضور داشتند.

*علی فتح الله زاده سرپرست باشگاه استقلال نیز به همراه محسن یوسفی در VIP نشسته بودند.

*حسن جوهرچی بازیگر سینما وتلویزیون و همچنین "سامان گوران" که با بازی در یکی از سریال های نوروزی به بدل عادل فردوسی پور ملقب شده در جایگاه خبرنگاران حضور داشتند.

*در آغاز نیمه دوم حدود 50 نفری که در ضلع شمالی ورزشگاه مستقر بودند در حمایت از مردم بحرین پرچم این کشور را بالا برده و بر ضد آل سعود شعار دادند. همچنین هواداران استقلال شعار "ایران - ایران" سر دادند.






منبع : تابناک


ویدیو مرتبط :
حاشیه دیدار پرسپولیس - النصر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حاشیه دیدار استقلال و صبا 3



 

 

 

حاشیه دیدار استقلال و صبا 3

 

در نیمه دوم بازی استقلال و صبا به طور ناگهانی دوربین عنکبوتی برخلاف نیمه اول از کار افتاد.

دوربین عنکبوتی که در نیمه اول فعال بود در نیمه دوم خاموش شد و دیگر اثری از این دوربین نبود.

*در دقیقه 90 بازی عبدالله ویسی سرمربی صبا به هادی اصغری مهاجم تیم خود به دلیل پاس ندادن به بازیکن خودی به شدت اعتراض کرد.

* هواداران استقلال با پیروزی این تیم پرویز مظلومی را تشویق کردند. این درحالی بود که در هفته گذشته علیه وی شعار می دادند.

* آرش برهانی پس از به ثمر رساندن گل دوم به سمت نیمکت استقلال رفت و اولین کسی که به وی تبریک گفت وحید طالب لو بود و مهاجم آبی پوشان نیز این گل را به دروازه بان استقلال تقدیم کرد.

* آرش برهانی وقتی قصد خروج از زمین را داشت از سوی هواداران تیمش با قول گلزنی به پرسپولیس روبرو شد.

هواداران استقلال همچنین از بازیکنان و کادرفنی آبی پوشان خواستار پیروزی در دربی که 10 فروردین برگزار می شود را داشتند.

*در پایان مسابقه ماموران کمیته ضد دوپینگ از برهانی و مبعلی از تیم استقلال و داود حقی و احمد تقوی از تیم صبا آزمایش دوپینگ گرفتند.

*حقی زمانی که متوجه شد باید تست دوپینگ بدهد به نشانه اعتراض رو به پزشک تیم صبا کرد و گفت: از روزی که شما دکتر تیم شده اید، همواره از من آزمایش دوپینگ گرفته اند.

* محمد محمدی در آخرین دقایق مسابقه دچار مصدومیت شد،،‌ اما وی با درد به بازی ادامه داد.