اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حادثه سقوط پل تنکابن یک قربانی داشت


معاون امور عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری تنکابن گفت: یکی از مجروحان حادثه سقوط پل معلم کوه منطقه نشتا از توابع شهرستان تنکابن درگذشت.

خبرگزاری ایرنا: معاون امور عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری تنکابن گفت: یکی از مجروحان حادثه سقوط پل معلم کوه منطقه نشتا از توابع شهرستان تنکابن درگذشت.

خسرو کشاورزی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار افزود : در جریان این حادثه که عصر دوشنبه رخ داد 19 نفر مجروح شده بودند که برای درمان به بیمارستان اعزام شدند.

وی با بیان اینکه هم اکنون 10 نفر از این مجروحان در بیمارستان بستری هستند گفت: تاکنون هشت نفر از مجروحان این حادثه از بیمارستان مرخص شدند.

معاون امور عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری تنکابن افزود: فرد فوت شده در جریان این حادثه پیر مرد 75 ساله بوده است.

کشاورزی با بیان آن که تخریب این پل ارتباط دو دهستان کترا و تمشکل شهرستان را قطع کرده است ادامه داد: شکستگی پایه های میانی پل متاسفانه منجر به فرو ریختن آن شد.

به دنبال بارندگی چند روز اخیر و در پی آن طغیانی شدن رودخانه بخش نشتا عصر دوشنبه منجر به فروریختن پل بر روی این رودخانه شد.

دراین حادثه پنج خودروی عبوری بر روی پل واژگون شدند.

میزان خسارت وارده به این پل ناشی از وقوع سیلاب ازسوی مسئولان ادارات ذیربط حدود 20 میلیارد ریال ارزیابی شده است.

شهرستان تنکابن با 150 هزار نفر در غرب مازندران واقع است.


ویدیو مرتبط :
حادثه وحشتناک سقوط خودرو از روی پل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کشف اجساد ۱۰۰ قربانی حادثه سقوط هواپیمای روسی



اخبار,اخبار بین الملل ,سقوط هواپیمای روسیه

 

به گزارش پایگاه خبری النشره، مسئول تیم نجات و امدادرسانی مصر اعلام کرد که "جسد بیش از ۱۰۰ قربانی حادثه سقوط هواپیمای روسیه در سیناء کشف شد"

 

پوتین دستور اعزام گروه‎های امدادی به مصر را داد
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه به وزارت امور اضطراری دستور داده است تا گروه های امداد و نجات را به مصر اعزام کند ، جایی که یک فروند هواپیمای مسافربری روسی با ۲۲۴ سرنشین سقوط کرد.

 

اخبار بین الملل - نسیم