اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جوان 27 ساله در اتاق کارگری سوخت



 

 

 وقوع آتش سوزی مهیب در اتاقک کارگران در جاده مخصوص کرج موجب مرگ یک کارگر و سوختگی کارگر دیگر شد.

 

درساعت 11دقیقه بامداد دیروز وقوع یک مورد آتش سوزی در یک منزل به سامانه 125 اعلام شد که در پی آن آتش نشانان ایستگاه های 44 و 45 به طور هم زمان راهی محل حادثه در خیابان چیتگر شمالی، خیابان جهاد شدند.

 

بهمن جهانشیری فرمانده ایستگاه 45 گفت: آتش سوزی نیمه شب گذشته در یک اتاقک کارگری که برای استراحت کارگران ساختمانی در گوشه ای از حیاط یک ساختمان دردست ساخت بنا شده بود، اتفاق افتاد.

 

جهانشیری تصریح کرد: زمانی که به محل حادثه رسیدیم اتاقک کاملا شعله ور بود و یکی از کارگران بنام کاوه  ر 23 ساله توانسته بود از مهلکه بگریزد اما به شدت از قسمت دست و صورت دچار سوختگی شدید شده بود. وی در مورد عملیات نیروها گفت:آتش نشانان با کشیدن یک رشته لوله آبرسان به محل آتش سوزی، به سرعت شعله های آتش را مهار و خاموش کردند. این فرمانده آتش نشانی در ادامه اظهار داشت: هنگامی که شعله های آتش فرونشست آتش نشانان یک کارگر دیگر را در داخل این اتاقک پیدا کردندکه بنا به اعلام عوامل اورژانس این شخص براثر سوختگی فوت کرده بود.

 

وی مشخصات این شخص را حسین - م 27 ساله اعلام کرد و افزود: جنازه متوفی برای بررسی علت و چگونگی مرگ به عوامل انتظامی سپرده شد. جهانشیری هم چنین تصریح کرد: آتش نشانان در هنگام عملیات خاموش کردن آتش یک دستگاه سیلندر 11 کیلویی گاز مایع و نیز یک عدد کپسول سفری (پیک نیکی) را قبل از انفجار از میان شعله  های آتش بیرون کشیدند.

 

این فرمانده آتش نشانی در مورد علت بروز آتش سوزی اظهار داشت: هنوز علت وقوع این حادثه معلوم نشده و کارشناسان آتش نشانی در حال بررسی آن هستند.... /مردم سالاری


ویدیو مرتبط :
توموگرافی اشعه X از پاشش سوخت دیزل در محفظه اتاق احتراق

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پایان مرگبار خوشگذارنی مستانه 4 جوان/پسر 25 ساله در اتاق عمل جان داد



اخبار حوادث - پایان مرگبار خوشگذارنی مستانه 4 جوان/پسر 25 ساله در اتاق عمل جان داد

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی گفت : در اثر وقوع درگیری ناشی از مصرف مشروبات الکلی جوانی 25 ساله به قتل رسید.

سرهنگ "صابر عباس زاده” در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: برابراعلام مرفوك شهرستان مبنی بر اینكه در اثر وقوع نزاع و درگیری یك نفر مصدوم به بیمارستان امام خمینی (ره) انتقال داده شده است عوامل انتظامی به محل مراجعه و مشاهده می نمایند شخصی به هویت فوق به علت ضربات چاقو مصدوم و تحت درمان می باشد كه در اثر شدت جراحات اقدامات پزشكی مثمر ثمر واقع نبوده و مصدوم در اتاق عمل فوت می نماید.
 
وی ادامه داد: ماموران كلانتری 12 این فرماندهی سه نفر را به مشخصات (ف - ی) ، (ج - ش) و (ر- ف) كه مظنون به قتل بوده اند به كلانتری انتقال دادند و عوامل پلیس آگاهی به محل حادثه مراجعه و طی تحقیقات محلی دریافتند نامبردگان در حال استعمال مشروبات الکلی باهم درگیر شدند كه (ف - ی) با چاقو (الف - ف) را مجروح نموده و از محل متواری شده اند.
 
این مقام انتظامی افزود: بر اساس اظهارات شاهدان و در پی بازجویی فنی كارآگاهان متهم (ف - ی) كه در بازجوییهای عومل كلانتری منكر موضوع بود به ناچار لب به اعتراف گشوده و به قتل مقتول اقرار کرد. همچنین جسد توسط بازپرس ویژه قتل و پزشكی قانونی و اكیب تشخیص هویت فرستاده شد.
 
سرهنگ عباس زاده گفت: برابر اظهارات قاتل علت درگیری استعمال مشروبات الکلی توسط مقتول و دوستش "ج- ش "كه یكی از اراذل اوباش می باشد بوده است كه نامبردگان خودرو سواری دوست قاتل را گرفته بودند و از پس دادن آن خودداری می نمودند كه قاتل به حمایت از دوستش با نامبردگان درگیر شده است.

گفتنی است، در این خصوص پرونده تشكیل و به دادسرا ارسال و متهمان با قرار قانونی صادره روانه زندان شدند.
اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران