اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جوانی، شش عضو خانواده اش را کشت



 

اخبار حوادث - در ارزگان افغانستان ;

جوانی، شش عضو خانواده اش را کشت

یک جوان در شهر ترینکوت مرکز ولایت ارزگان در جنوب افغانستان شش عضو خانواده اش را با شلیک گلوله کشته است..

دوست محمد نایاب سخنگوی والی ارزگان می گوید که این رویداد صبح امروز پس از آن رخ داده که رحیم الله با پدرش درگیر شده است. به گفته وی، رحیم الله شش عضو خانواده اش را به شمول پدر، برادر، برادرزاده و سه زن خانواده را کشته است. زمانی که پلیس خود را به محل رویداد رسانده ، رحیم الله به سمت سربازان پلیس نیز شلیک کرد.

نایاب می گوید که رحیم الله نیز در شلیک متقابل پلیس کشته شد. به گفته وی، در نتیجه درگیری پلیس و رحیم الله، دو غیرنظامی نیز زخمی شدند. هنوز انگیزه این فرد از قتل اعضای خانواده اش مشخص نیست اما مقامات مشکلات خانوادگی را دلیل احتمالی این رخداد دانسته اند.

 

اخبار حوادث - بهار

 


ویدیو مرتبط :
اعترافات یک عضو خانواده آدم خوار(خانواده کابالا)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جوانی ۳ عضو خانواده اش را به آتش كشید



 

 جوانی ۳ عضو خانواده اش را به آتش كشید

 

 

 جوان ۲۲ ساله ای كه پس از مصرف مشروبات الكلی در حالت عادی قرار نداشت، ۳ عضو خانواده اش را به آتش كشید. به گزارش واحد مركزی خبر، مركز اطلاع رسانی فرماندهی استان فارس اعلام كرد: این جوان ۲۲ ساله كه به سبب مصرف مشروبات الكلی حالت طبیعی نداشت، از پدرش پول خواست و وقتی با مخالفت پدرش مواجه شد، خانه را ترك كرد ، سپس با بشكه ۲۰ لیتری بنزین وارد حیاط منزل شد تا خانه را به آتش بكشد.

در این هنگام مادر، پدر و خواهرش به قصد بازداشتن او از این كار با وی درگیر شدند كه مقداری بنزین به آنها پاشیده شد.

درپی این اقدام، متهم با روشن كردن كبریت، هر ۳ عضو خانواده خود را در آتش مستی اش سوزاند.

در پی این حادثه متهم بازداشت شد و تحقیق از وی ادامه دارد.... / واحد مرکزى خبر