اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جنسیس۲۰۱۵ برترین خودروی هیوندا/تصاویر



اخبار اقتصادی - جنسیس۲۰۱۵ برترین خودروی هیوندا/تصاویر

جنسیس 2015 نماینده نسل دوم سدان های لوکس هیوندای است، در هر نوع از تنظیمات فوق العاده مجهز است و برای نخستین بار سیستم پیچیده تمام چرخ محرک هیوندای را ارائه می‌دهد.

هیوندای مدل کاملا جدید جنسیس 2015 را در اتوشوی بین المللی دیترویت 2014 رونمایی کرد. بدین ترتیب نسل دوم سدان های لوکس هیوندای روی کار می آید. مدل ارجینال در سال 2009 عنوان خودروی سال آمریکای شمالی را برنده شده بود. جنسیس 2015 یک حرکت روبه جلو برای کمپانی به حساب می آید. در این مدل هم هیوندای خودروهای لوکس خود را زیر چتر برند هیوندای روانه بازار می کند و از استفاده از کانال فروش یک برند لوکس جداگانه و پرهزینه دیگر اجتناب می کند.

این جنسیس جدید در هر نوع از تنظیمات فوق العاده مجهز است. ایمنی و راحتی بیشتر در این مدل نسبت به مدل قبل و سایر مدل ها در این کلاس از ویژگی های استاندارد آن است. همچنین برای نخستین بار در یک سدان هیوندای سیستم پیچیده تمام چرخ محرک ارائه می شود که HTRAC نام دارد. بدون شک این سیستم بر قابلیت های حرکتی جنسیس خواهد افزود.


اخبار ,اخبار اقتصادی ,جنسیس


جنسیس جدید در اولسان هیوندای در کره ساخته می شود. این خودرو که آمیزه ای از پویایی، طراحی جسورانه، ایمنی برتر در کلاس سدان و فن آوری های متمرکز بر راننده است بیشتر از حد انتظار پیش رفته است. این مدل اولین خودروی هیوندای است که به آن چه کمپانی "مجسمه روان ۲.۰" می نامد تجسم می بخشد. فلسفه طراحی "مجسمه روان ۲.۰" سه عنصر اصلی طراحی را در بردارد: زیبایی شناسی روان، ظاهر مدرن هیوندای و حس و حال لوکس. فرم های روان بهبود یافته و شاهد ارائه بهتر آن ها هستیم. این فلسفه قابلیت تطبیق با طیف وسیع تری از انواع خودروها در سایزهای مختلف از CUV تا خودروهای فوق لوکس را دارد. سدان کاملا جدید سوناتا که امسال رونمایی می شود هم از این فلسفه تبعیت می کند.

 

اخبار ,اخبار اقتصادی ,جنسیس

 

اخبار ,اخبار اقتصادی ,جنسیس

 

اخبار ,اخبار اقتصادی ,جنسیس

 

اخبار ,اخبار اقتصادی ,جنسیس

 

اخبار ,اخبار اقتصادی ,جنسیس

 

اخبار ,اخبار اقتصادی ,جنسیس

 

اخبار ,اخبار اقتصادی ,جنسیس


اخبار اقتصادی - خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
رقص زیبای رباتیک در نمایشگاه خودروی هیوندا....

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خودروی هیبریدی تازه هیوندا، یک آدم فضایی در میان خودروها + تصاویر



طراحی بیرونی خاص و امکانات به‌روز، یکی از ویژگی‌های هر خودرویی است که این‌روزها به بازار می‌آید اما مدل تازه هیوندا هم می‌تواند هیبریدی باشد و هم تمام برقی، که این ویژگی آن‌ را بسیار منحصر به‌فرد کرده است.

اخبار , اخبار گوناگون,خودروی هیبریدی,تصاویر خودروی هیبریدی


به نقل از وب‌سایت هیوندا، مدلی که به نام «یونیک» (Ioniq) قرار است از شرکت هیوندای کره به بازارهای جهان روانه شود، یک خودروی سواری هاچ‌بک چند منظوره است. این خودرو قبلا به‌شکل طرح ایده و روی کاغذ وجود داشت اما خودروساز کره‌ای اکنون عکس‌های تازه‌ای از جزئیات بیشتر درباره آن منتشر کرده است و تصمیم جدی به تولید آن دارد. یونیک در دو حالت طراحی شده که یکی وضعیت هیبریدی دیزل-برق و دیگری حالت کاملا برقی است که آلایندگی ندارد.

 

اخبار , اخبار گوناگون,خودروی هیبریدی,تصاویر خودروی هیبریدی


براساس آنچه در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است، طراحی این خودرو بسیار مشابه با بنیان‌های طرح مدل «پریوس» تویاتاست که سال‌ها یکی از خودروهای محبوب اروپا و به‌خصوص آمریکا بود. تویوتای پریوس با مدل‌های بنزینی و هیبریدی ارزان خود توانست بخش زیادی از بازارهای غرب را به خود اختصاص دهد و اکنون هیوندای قصد دارد پا جای پای رغیب ژاپنی‌اش بگذارد.

نمای بیرونی یونیک در نوع خود بسیار جذاب و خاص است به‌طوری که گویی یک خودروی فضایی متعلق به سیاره دیگری قرار است به خیابان بیاید.

 

اخبار , اخبار گوناگون,خودروی هیبریدی,تصاویر خودروی هیبریدی


هاچ بک کشیده با طراحی ظریف‌کاری شده عقب، امکانات ارتباطی و کامپیوتری پیشرفته داشبورد و یک موتور 6/1 لیتری Kapa GDi که با سیستم کلاچ دوبل هیبریدی، قدرت را بسیار نرم و سریع به چرخ‌ها منتقل می‌کند. هیوندا تا اینجای کار به انتشار عکس‌ها و تیزرهای گرافیکی اکتفا کرده است و اعلام کرده که قصد ندارد تا قبل از نمایشگاه خودروی ژنو در ماه مارس (اسفند 94) نمونه ساخته شده خودرو را به نمایش بگذارد اما با قطعیت گفته است که نخستین مدل تولیدی، هیبرید دیزل-الکتریک خواهد بود و مدل تمام برقی کمی دیرتر به بازار فرستاده خواهد شد.

برآورد می‌شود در صورتی که یونیک بتواند قدرت لازم برای مصارف شهری را با موتور کوچک خود تأمین کند، جایگزین خوبی برای تاکسی‌های کم‌مصرف پریوس باشد.

اخبار گوناگون - آنا