اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جنایت با اسلحه شکاری/ تحقیقات پلیس همچنان ادامه دارد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

مردی که با اسلحه شکاری دست به جنایت زده بود پس از مدتها فرار سرانجام گرفتار پلیس شد.

ماموران پلیس آگاهی استان بوشهر از طریق سامانه پیام از وقوع یک فقره تیراندازی منجر به فوت در شهر بردخون اطلاع پیدا کردند.

بلافاصله تیم‌های عملیاتی در صحنه حاضر و مشخص شد فردی با هویت "نادر" توسط فرد یا افرادی نا‌شناس با سلاح گرم از ناحیه سینه سمت چپ مورد اصابت گلوله قرار گرفته و به دلیل شدت جراحات وارده فوت می‌کند.

با توجه به اهمیت موضوع، با هماهنگی قاضی مربوطه اقدامات و تلاش‌های گسترده‌ای در جهت شناسایی و دستگیری عاملین وقوع این جرم خشن در شهرستان انجام می شود تا اینکه اطلاع حاصل می‌شود قاتل فردی به هویت "ت-ل" به همراه دو نفر دیگر بوده که هر سه نفر متهم با انجام مراقبت‌های ویژه در دو عملیات کاملاً هدفمند و برنامه ریزی شده با هماهنگی دستگاه قضایی دستگیر  شدند.

متهم در تحقیقات به عمل آمده به ارتکاب جرم قتل اعتراف و یک قبضه سلاح و یک قبضه اسلحه شکاری بکار رفته در قتل از وی  کشف و پرونده به همراه متهمین دستگیر شده به دستگاه قضایی ارسال شد.

سرتیپ دوم حیدر عباس‌زاده فرمانده انتظامی استان بوشهر درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: ضمن صدور قرار بازداشت موقت، متهمان برای انجام تحقیقات تکمیلی و بازسازی صحنه جرم در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان دیر قرار گرفت.


اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
پلیس دانمارک: تحقیقات در مورد حملات کپنهاگ ادامه دارد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پسر عصبانی مادرش را کشت/ تحقیقات پلیس درباره انگیزه جنایت ادامه دارد



مادر 53 ساله در روستای سنجدک کوهسرخ به دست فرزندش به قتل رسید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، ماموران پلیس در پی تماس دهیاری روستای سنجدک کوهسرخ با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 از مرگ یک زن 53 ساله با خبر شدند.
 
ماموران سریعا جهت بررسی موضوع به محل مورد نظر رفتند و در مشاهدات اولیه خود با جسد یک زن، مواجه شدند که با هماهنگی لازم جسد به پزشکی قانونی فرستاده شد.
 
پلیس در تحقیقات اولیه خود دریافت، عامل این جنایت پسر مقتول به نام محسن 39 ساله است، لذا سریعا ماموران وی را دستگیر و  جهت تحقیقات تکمیلی به پلیس انتقال دادند.
 
از سوی دیگر بررسی‌های نشان داد که محسن به دلیل ناراحتی اعصاب و روان دست به کشتن مادرش زده بود.
 
گفتنی است، تحقیقات بیشتر برای وقوع و انگیزه این قتل همچنان از سوی ماموران پلیس اگاهی و قاضی کشیک ادامه دارد. 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران