اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جلسه شورا بدون مصوبه به پایان رسید/ "خودرو" هفته آینده روی میز شورای رقابت



,خودرو,شورای رقابت,مخابرات ,جلسه شورای رقابت,قاضی سراج, رئیس سازمان بازرسی

رئیس شورای رقابت خبر داد؛
جلسه شورا بدون مصوبه به پایان رسید/ "خودرو" هفته آینده روی میز شورای رقابت


شورای رقابت عصر روز گذشته در خصوص مباحث خودرو و سایر موارد از جمله مخابرات تشكیل جلسه داد.

جمشید پژویان رئیس شورای رقابت در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: جلسه شورای رقابت به دلیل وزیر شدن یكی از اعضا و ارتقای سمت قاضی سراج دیگر عضو این شورا به عنوان رئیس سازمان بازرسی با كمی تاخیر برگزار شد به همین علت این جلسه مصوبه‌ای نداشت.

رئیس شورای رقابت در رابطه با تداوم حضور شورای رقابت در بحث خودرو گفت: در این رابطه این كار صرفا براساس قانون انجام می‌شود یعنی نه وزیر صنعت، معدن و تجارت و نه مقام دیگری نمی‌تواند تعیین كننده حضور و یا عدم حضور شورای رقابت در بازار خودرو باشد بلكه فقط و فقط این كار براساس قانون انجام می‌شود.

وی تصریح كرد: در جلسه امروز چند طرح مطرح شد كه یكی از موارد بحث مربوط به مسائل خودرو بود.

وی ادامه داد: پس از تهیه گزارشات مربوطه مقرر شد هفته آینده از سوی كارگروه جلسه‌ای در شورای رقابت درباره بازار خودرو و مخابرات برگزار شود.

وی در پایان گفت: علت عدم نداشتن مصوبه در جلسه امروز به حد نصاب نرسیدن تعداد اعضا و با تاخیر برگزار شدن جلسه بوده است./ باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
اعتراض ایران خودرو به مصوبه شورای رقابت درباره قیمت خود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جلسه شورای رقابت در مورد قیمت خودرو



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

جلسه شورای رقابت در مورد قیمت خودرو

شورای رقابت فردا در جلسه ای مسائل مربوط به قیمت خودرو را بررسی می کند و احتمال آن وجود دارد که قیمت‌های جدیدی مصوب شود.

به گزارش ایسنا، شورای رقابت فردا در جلسه ای به بررسی قیمت خودرو می پردازد و ممکن است در این جلسه تصمیمات جدیدی در مورد قیمت خودرو اتخاذ شود.

پیش از این سازمان حمایت مسوول قیمت گذاری خودرو بود اما در پی افزایش قیمت‌ها ، شورای رقابت به این مسئله ورود پیدا کرد به طوری که رییس جمهوری چندی پیش در مصاحبه تلویزیونی خود با انتقاد از بالا بودن قیمت خودرو، شورای رقابت را مسوول قیمت گذاری خودرو اعلام کرد.

جمشید پژویان،رییس شورای رقابت نیز با اشاره به سخنان رئیس جمهور مبنی بر اینکه قیمت گذاری خودرو از وظایف شورای رقابت است اعلام کرد: ما در شورای رقابت دستور العمل قیمت گذاری را اعلام می کنیم.

وی افزود:از وزیر صنایع درخواست می کنم که اطلاعات قیمت‌گذاری خودروها را به شورای رقابت بدهد تا این شورا بر اساس چارچوب و روش شناسی خود قیمت خودرو را تعیین کند.

رییس شورای رقابت همچنین تصریح کرد:سعی می کنیم تا پایان سال دستور العمل جدید قیمت گذاری خودرو را صادر کنیم.مردم هم می توانند این دستور العمل را بعد از صدور بر روی سایت شورای رقابت ببینند و دلایل افزایش و یا کاهش قیمت را مشاهده کنند. /ایسنا