اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جزییات دستبرد 3 سارق به مجتمع رفاهی در اتوبان زنجان - تبریز



رییس پلیس آگاهی زنجان گفت: 3 سارق به مجتمع بین راهی واقع در اتوبان زنجان – تبریز دست برد زدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، رییس پلیس آگاهی زنجان دیروز با بیان اینکه این مجتمع به نام شهر سفید مورد حمله 3 نفر از سارقان قرار گرفت گفت : این افراد از درب ورودی که دوربین آن خراب بوده است وارد محوطه شده اند.

سرهنگ رحمتی افزود : سارقان پس از ورود 2 نفر از کارکنان این مجتمع را با چاقو زخمی کرده و به صورت دست بسته در مجتمع رها کرده اند.

صاحب مجتمع نیز گفت : سارقان حدود 13 میلیون تومان از این صندوق به سرقت برده اند.


با حضور پلیس در 24 ساعته گذشته 2 نفر از سارقان شناسایی و دستگیر شدند و یک نفر از همدستانشان متواری است.
 
مجتمع بین راهی شهرسفید دارای تالار ، سی ان جی ، فروشگاه و استراحتگاه است که با هزینه 8 میلیارد تومانی بخش خصوصی ساخته شده است.

 

اخبار حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران 


ویدیو مرتبط :
آتش گرفتن تریلی اتوبان تبریز زنجان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واژگونی اتوبوس در اتوبان زنجان به تبریز



واژگونی اتوبوس در اتوبان زنجان به تبریز

جانشین فرمانده پلیس‌راه استان زنجان از واژگونی یک دستگاه اتوبوس و زخمی‌شدن 30 تن در اتوبان زنجان به تبریز خبر داد.

سرهنگ علی‌اصغر شیرمحمدی در گفت‌وگو باایسنا، با اشاره به اینکه این حادثه بامداد امروز رخ داد و ماموران پلیس‌راه و فوریت‌های پزشکی بلافاصله در محل حاضر شدند، اظهارکرد: متاسفانه در این سانحه رانندگی 30 مسافر زخمی شدند که 14 تن از این افراد برای ادامه درمان به بیمارستان میانه و 16 تن نیز به بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان منتقل شدند.

وی با بیان اینکه این حادثه رانندگی در کیلومتر 92 اتوبان رخ داد، افزود: دو تن از زخمی‌ها حال مساعدی ندارند و این اتوبوس مسافربری متعلق به تعاونی 8 لوان نور بود.

جانشین فرمانده پلیس‌راه استان زنجان با اشاره اینکه کارشناسان خستگی و خواب‌آلودگی راننده و عدم‌توانایی وی در کنترل وسیله‌نقلیه را عامل اصلی بروز این سانحه عنوان کرده‌اند، اظهارکرد: متاسفانه واژگونی‌ها که عامل اصلی آن خواب‌آلودگی است باعث بروز حوادث زیادی می‌شود، اما رانندگان همچنان به این موضوع بی‌توجه هستند و به نکات عنوان شده توجهی ندارند.

وی به بروز حادثه دیگری در اتوبان زنجان به قزوین اشاره کرد و گفت: برخورد یک دستگاه پژو ۴۰۵ نیز با کامیون کشنده در لاین شمالی محور زنجان - قزوین یک کشته بر جای گذاشت.

جانشین فرمانده پلیس‌راه استان زنجان خاطرنشان کرد: علت اصلی این حادثه که در کیلومتر ۵۵ محور زنجان - قزوین رخ داد، خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان هر دو خودرو پژو و کامیونت گزارش شد.

شیرمحمدی ادامه‌داد: راننده کامیون علاوه بر داشتن سرعت بالا، خسته و خواب‌آلوده بوده و از سوی دیگر راننده پژو نیز که علی‌رغم خستگی و خواب‌آلودگی و سرعت بالای خودرو، به سمت جلوی مسیر توجهی نداشت، با کامیونت برخورد می‌کند. /ایسنا