اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جزییات تعقیب و گریز پلیس برای دستگیری دختر و پسر جوان



اخبار حوادث - جزییات تعقیب و گریز پلیس برای دستگیری دختر و پسر جوان/ متهمان قصد آسیب زدن به ماموران را داشتند

ماموران پلیس تهران پس از یک ساعت تعقیب و گریز دختر و پسر سارق توانستند آنان را در جنوب پایتخت دستگیر کند.

ساعت ۴ پنجم آذرماه ماموران گشت انتظامی کلانتری ۱۱۰ شهدا در حال گشت زنی در آدرس اتوبان امام علی، خیابان شریفی بودند که با یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ نقره‌ای با دو نفر سرنشین مواجه که با مشاهده واحد گشت اقدام به یورش به خودرو واحد گشت نموده که با سرعت عمل راننده واحد گشت از تصادف جلوگیری گردید.

در ادامه ماموران به تعقیب خودرو مورد نظر پرداخته که خودروی پژو وارد اتوبان امام علی شد و به سمت جنوب حرکت نمود و پس از طی مسافتی مشاهده گردید، اشیائی از خودرو به بیرون پرتاب می‌گردد که پس از ادامه تعقیب و گریز وارد اتوبان آزادگان گردید و باز در همین حین نیز اشیائی از خودرو به بیرون پرتاب می‌شد.

ماموران اعلام ایست دادند اما راننده توجهی به دستور نکرد و اقدام به فرار نمود که سراکیپ واحد گشت کلانتری با استفاده از سلاح کمری اقدام به شلیک یک تیر هوایی کرد و یک تیر نیز به سمت لاستیک عقب شلیک نمود که به هدف برخورد نکرد.

در ادامه مسیر در تقاطع ۱۳ آبان شهرری واحد گشت کلانتری ۱۶۸سیزده آبان با توجه به اعلام مرکز پیام فرماندهی انتظامی تهران بزرگ جهت کمک و تعقیب و گریز وارد عمل شده و پس از مدتی نیز واحد گشت کلانتری ۱۷۵باقر شهر به کمک دیگر نیرو‌ها آمد که خودرو مورد نظر پس از عبور از یک سرعت گیر به دلیل سرعت بالا، کنترل خودرو را از دست داده و متوقف گردید که سرنشینان به صورت پیاده اقدام به فرار کردند.

سرانجام راننده به هویت "آرمان" و سرنشین "ساناز" در محوطه منزل مسکونی در حال ساخت دستگیر شدند.

سرهنگ محمدحسن خلیلی سرکلانتر ششم پلیس پایتخت با تایید این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: پس از بازرسی خودرو یک انبردست، باند، چراغ قوه، ۳ عدد گوشی، باطری و یک سری مدارک مربوط به اشخاص دیگر کشف گردید که با توجه به سرقت‌های لوازم در‌‌ همان نواحی به عنوان سارق لوازم خودرو دستگیر و به کلانتری منتقل شدند. 

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
تعقیب و گریز پراید و دستگیری فرد توسط پلیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جزییات عملیات تعقیب و گریز پلیس برای دستگیری زن معتاد



اخبار ,اخبار حوادث ,سرقت خودرو

 

اخبار حوادث - جزییات عملیات تعقیب و گریز پلیس برای دستگیری زن معتاد

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس شرق تهران از دستگیری زن معتادی خبر داد که در نقاط مختلف شهر تهران اقدام به سرقت خودرو می کرد .

سرهنگ مهیار رستگاری فرمانده انتظامی شهرستان پردیس شرق تهران در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح این خبر گفت: روز گذشته در اجرای طرح برخورد با سارقان، واحد گشت انتظامی کلانتری پردیس هنگام گشت زنی در میدان امام متوجه حرکت غیر معقول راننده خانم یک دستگاه خودرو پراید شده و برای متوقف کردن آن به راننده دستور توقف می دهند .
 
فرمانده انتظامی شهرستان پردیس شرق تهران ادامه داد: راننده خودرو بدون توجه به دستور پلیس، از محل فرار کرده که بلافاصله تحت تعقیب قرار گرفته و در همین زمان پلاک و مشخصات خودرو از طریق مرکز پیام پلیس استعلام گرفته شده و  مشخص شد خودروی مذکور مدتی پیش در تهران به سرقت رفته است.
 
سرهنگ رستگاری در ادامه بیان داشت: در عملیات تعقیب وگریز ، راننده خودروی مسروقه کنترل خودرو را از دست داده و با گاردریل حاشیه اتوبان برخورد و متوقف می گردد .
 
وی با اشاره به دستگیری متهمه ادامه داد: در بازرسی از داخل خودرو سرقتی تجهیزات مسروقه ای شامل ضبط خودرو، مدارک شناسایی و تعدادی سوئیچ خودرو کشف شد.
 
این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمه که اعتیاد به مواد روانگردان شیشه دارد ، در بازجویی انجام شده به سرقت خودرو اعتراف و انگیزه خود را تأمین هزینه موادمخدر عنوان نمود.
 
سرهنگ رستگاری خاطرنشان کرد : فرد دستگیر شده پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد. 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران