اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جزئیات کلاهبرداری میلیونی از مردم با چند سکه عتیقه



اخبار ,اخبار حوادث ,کلاهبرداری

اخبار حوادث - جزئیات کلاهبرداری میلیونی از مردم با چند سکه عتیقه

مأموران انتظامی شهرستان "بوانات" استان فارس دو نفر متهم را با 350 میلیون ریال كلاهبرداری شناسایی و دستگیر كردند.

سرهنگ رجبعلی رزمجویی فرمانده انتظامی شهرستان بوانات استان فارس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: فردی با مراجعه به مأموران انتظامی شهرستان مدعی شد كه دو نفر مبلغ 350 میلیون ریال را به بهانه فروش سكه طلا (عتیقه جات) از وی كلاهبرداری كرده اند.

سرهنگ رزمجویی ادامه داد: مأموران پس از اطمینان از صحت این ادعا، موضوع را در دستور كار خود قرار دادند و پس از انجام كارهای اطلاعاتی و پلیسی هر دو نفر متهم را شناسایی و دستگیر كردند.

وی تصریح كرد: پس از انجام تحقیقات از این دو متهم، مشخص شد كلاهبرداران با ترفند خاصی شاكی را به محل قرار كشانده و پس از نشان دادن چند سكه طلا به وی اعتمادش را جلب و مبلغ فوق را از وی دریافت و توافق می كنند كه سكه های طلا را در محل دیگری به وی تحویل دهند.

به گفته این مقام انتظامی: متهمان پس از دریافت پول با صحنه سازی اعلام می کردند خودرو آنان درحالی كه پول نقد متعلق به شاكی و سكه های طلا داخل آن بوده توسط سارقان به سرقت رفته و پرونده ای نیز تحت عنوان سرقت خودرو در سیستم پلیس آگاهی ثبت شده است .

سرهنگ رزمجویی در ادامه اظهار داشت: پس از ترك محل توسط شاكی، متهمان خودرو موصوف را كه در مكانی دیگر مخفی نموده بودند، در محلی پارك كرده و به پلیس اطلاع می دهند كه خودرو را مشاهده كرده اند و پس از انجام مراحل قانونی خودرو را تحویل و متواری می شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان "بوانات" خاطر نشان كرد: متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
کلاهبرداری میلیونی از کارت خوان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جزئیات کلاهبرداری میلیونی کارشناس قلابی میراث فرهنگی



اخبار,اخبار حوادث , کلاهبرداری

 

اخبار حوادث - جزئیات کلاهبرداری میلیونی کارشناس قلابی میراث فرهنگی

فرد متقلبی که تحت عنوان کارشناس میراث فرهنگی با فروش سکه های تقلبی مبلغ 500 میلیون ریال به جیب زده بود توسط پلیس خوزستان دستگیر شد .

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، در تشریح این خبر بیان داشت : فرد کلاهبرداری که با جعل عنوان کارشناس میراث فرهنگی اقدام به فروش سکه های تقلبی به یکی از شهروندان کرده بود با کار اطلاعاتی پلیس شناسایی و دستگیر شد.
 
سرهنگ "سید محمد صالحی" تصریح کرد: در پی وصول یک فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان اهواز به پلیس آگاهی استان تحقیقات کارآگاهان پلیس برای شناسایی و دستگیری کلاهبردار شروع شد .
 
وی اظهار داشت : پلیس استان با کار اطلاعاتی ، موفق به شناسایی و دستگیری کارشناس قلابی میراث فرهنگی شد که متهم در بازجویی های پلیسی به جرم خود اعتراف کرد .
 
جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان در خاتمه خاطر نشان کرد : متهم با جعل عنوان کارشناس میراث فرهنگی با فریب دادن یکی از شهروندان و کلاهبرداری مبلغ 500 میلیون ریال ، سکه های تقلبی را به شاکی تحویل و متواری شده بود که توسط پلیس دستگیر شد .
اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران