اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جزئیات پرواز یک جنگنده در تهران


مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور گفت: صدای ایجاد شده در آسمان تهران مربوط به یک هواپیمای متعلق به ارتش جمهوری اسلامی بوده که با پایان یافتن ماموریتش در فرودگاه مهرآباد فرود آمده است.

ایسنا: مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور گفت: صدای ایجاد شده در آسمان تهران مربوط به یک هواپیمای متعلق به ارتش جمهوری اسلامی بوده که با پایان یافتن ماموریتش در فرودگاه مهرآباد فرود آمده است.

محمدعلی ایلخانی افزود: این هواپیما یک هواپیمای میگ 29 ارتش جمهوری اسلامی ایران بوده که با توجه به ماموریتی که داشته است از فرودگاه مهرآباد بلند شده و پس از انجام ماموریت خود در این فرودگاه فرود آمده است.

به گفته وی صدای ایجاد شده در آسمان تهران از سوی این هواپیما بوده که البته در قالب یک ماموریت معمولی و طبق روال کاری همیشگی انجام شده و در این رابطه جای هیچ نگرانی یا دغدغه‌ای وجود ندارد.

پرواز عصر امروز یک فروند هواپیمای جنگنده در ارتفاع کم مردم تهران را غافلگیر کرد. مردم حوالی مناطق مرکزی شهر تهران شاهد پرواز و شنیدن صدای هواپیمایی بودند که با ارتفاع بسیار پایین حرکت می‌کرد.

پرواز هواپیماهای جنگنده در ارتفاع کم از سطح زمین معمولا در ایام خاص و مناسبت‌های ویژه و با اطلاع رسانی قبلی انجام می‌شود. البته به نظر می‌رسد با اعلام موضع شرکت فرودگاه‌های کشور تمامی گمانه‌زنی‌ها در رابطه با این هواپیما از بین رفته و این پرواز در قالب پروازهای معمول ارتش طبقه‌ بندی می‌شود.


ویدیو مرتبط :
جزئیات پرواز یک هواپیمای نظامی در ارتفاع پایین در تهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پرواز جنگنده های ارتش در آسمان تهران


در آستانه 29 فروردین و روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز جنگنده های نیروی هوایی ارتش در تمرین رژه هوایی بر فراز آسمان تهران به پرواز در آمدند.

خبرگزاری مهر: در آستانه 29 فروردین و روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز جنگنده های نیروی هوایی ارتش در تمرین رژه هوایی بر فراز آسمان تهران به پرواز در آمدند.

تمرین رژه هوایی جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش به مناسبت رژه هوایی 29 فروردین صبح امروز برگزار شد.

این تمرین با حضور جنگنده‌های مختلف ارتش در  پایگاه یکم شکاری شهید لشکری تهران صورت گرفت که در این تمرین جنگنده‌های اف 4، اف 14، صاعقه، اف 5، اف 7، میگ29، سوخو 24 و هواپیمای ترابری سی130 در فرمیشن‌های مختلف پرواز کردند.

رژه 29 فروردین به مناسبت روز ارتش در جوار حرم ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی و با حضور رییس جمهور برگزار می شود.