اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جزئیات مأموریت‌های ‌تروریستی ناکام ‌رژیم صهیونیستی در ایران



   اخبار,اخبار سیاسی روز ,

 

جزئیات مأموریت‌های ‌تروریستی ناکام ‌رژیم صهیونیستی در ایران

نظامی - وزارت اطلاعات در خصوص شناسایی و دستگیری تروریست‌های وابسته به رژیم صهیونیستی اطلاعیه‌ دیگری صادر کرد.

 

به گزارش  خبرآنلاین، وزارت اطلاعات در خصوص شناسایی و دستگیری تروریست‌های وابسته به رژیم صهیونیستی اطلاعیه‌ دیگری صادر کرد که متن کامل آن در ذیل آمده است:

به دنبال اطلاعیه مورخ 22/1/1391 این وزارت خانه در خصوص بازداشت تعدادی از جاسوسان و تروریست‌های وابسته به رژیم اشغالگر قدس، بخش دیگری از اطلاعات تکمیلی را به استحضار ملت شریف ایران می‌رساند:

 

1- در این راستا تاکنون بیش از 15 نفر از عوامل عملیاتی و پشتیبانی اعم از دارندگان شناسنامه ایرانی و اتباع بیگانه دستگیر شده‌اند.

 

2- تعدادی از تروریست‌ها با مشاهده اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) بر بسیاری از جزئیات سناریوی طراحی شده توسط موساد، لب به سخن گشوده و ضمن اعتراف صریح پیرامون ماموریت‌های که به عهده آنها گذاشته شده، ابعاد دیگری از ماموریت‌ شیطانی خود را بازگو نموده‌اند.

 

3- از جمله ماموریت‌هایی که بازداشت شدگان به عهده داشته‌اند، شناسایی و ترور یکی از متخصصان کشورمان بوده است که با عنایت‌ الهی کلیه عناصر مرتبط با این ماموریت تروریستی دستگیر شده و تمامی تجهیزات همراه آنها کشف و ضبط گردیده است.

 

4- بمب گذاری در برخی تاسیسات زیر بنایی کشور، ماموریت‌ دیگر تعدادی از بازداشت شدگان بوده است که ضمن شناسایی و دستگیری هسته‌‌های عملیاتی آنان، محموله‌های آماده انفجار که در پوشش ابزار آلات فنی و به شکل کاملا حرفه‌ای ساخته شده، کشف و ضبط گردیده و دستگاه‌های ذی ربط نیز در جریان مقاصد شوم دشمن صهیونیستی قرار داشته‌اند.

 

5- از دیگر اطلاعات واصله، آگاهی یافتن از قصد دشمن برای انجام یکی از عملیات‌های تروریستی مورد نظر، در روز 21 بهمن ماه سال گذشته بوده است.

 

انتخاب چنین روزی که بیانگر عمق دشمنی و رذالت رژیم منفور صهیونیستی نسبت به ملت شریف ایران است، در چهارچوب یک پروژه عملیات روانی و به منظور تحت الشعاع قرار دادن یوم الله 22 بهمن و راهپیمایی‌های سراسری و با شکوه ملت سرافراز ایران صورت گرفته بود.

 

6- در خلال جمع آوری‌های گسترده اطلاعاتی که منجر به شناسایی تیم‌های تروریستی وابسته به رژیم صهیونیستی گردید، اطلاعات موثقی به دست آمد که دلالت بر بهره برداری نامشروع و گسترده رژیم متجاوز صهیونیست از امکانات، تسهیلات، پوشش ها و نمایندگی های دیپلماتیک مستقر در خاک تعدادی از کشورهای غربی پر مدعا می‌باشد. مستندات رسوایی مدعیان دروغین حفظ امنیت بین المللی و حقوق بشر که در واقع حامیان اصلی تروریزم بین المللی هستند، پس از رفع محذورهای امنیتی و حفاظتی افشاء خواهد گردید.

همچنین یک پایگاه جاسوسی عملیاتی در یک اقلیم همجوار شناسایی و مستند سازی گردیده است. استقرار پر حجم سرویس موساد و بهره برداری مستقیم از آن منطقه علیه اتباع، امنیت و منافع جمهوری اسلامی ایران، از مجاری ذیربط پیگیری خواهد شد.

 

سربازان گمنام امام زمان (عج) ضمن تجدید عهد با آرمان‌های مقدس شهیدان انقلاب اسلامی و به ویژه دانشمندان شهید عرصه‌ علم و تکنولوژی کشورمان، از ملت شریف ایران مصرانه استدعا دارند در دعاهای خویش، فرزندان مجاهد، گمنام و خاموش خود را همواره مورد عنایت قرار دهند./خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
شباهت های گروه تروریستی داعش و رژیم صهیونیستی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ناکام ماندن طرح‌های تروریستی داعش و رژیم اسرائیل علیه ایران



اخبار,اخبارسیاست  خارجی, انتقال اورانیوم غنی شده به روسیه

 

 اخبار سیاست خارجی  - ناکام ماندن طرح‌های تروریستی داعش و رژیم اسرائیل علیه ایران

بازتاب واکنش ایران به ادعای توافق بر سر انتقال اورانیوم غنی شده به روسیه، خنثی شدن توطئه رژیم اسرائیل برای ترور یکی دیگر از دانشمندان هسته‌ای ایران، ناکام ماندن طرح داعش برای ربودن هواپیماهای ایرانی و تمایل شرکت‌های اروپایی برای مشارکت در پروژه‌های گازی در ایران، از جمله مهم‌ترین مطالب امروز مطبوعات جهان درباره ایران است.

به گزارش «تابناک»، واکنش ایران به ادعای توافق ایران و آمریکا در موضوع هسته‌ای، موضوعی است که از روز گذشته تاکنون مورد توجه شمار زیادی از مطبوعات و رسانه‌ها قرار گرفته است.

خبرگزاری «رویترز» در این زمینه می‌نویسد، ایران دستیابی به توافق با ایالات متحده بر سر انتقال بخشی از اورانیوم غنی شده خود به روسیه در چهارچوب توافق جامع هسته‌ای را تکذیب کرده و به نقل از مرضیه افخم، سخنگوی وزارت خارجه ایران می‌نویسد، هیچ گونه توافقی در هیچ یک از موضوعات هسته‌ای حاصل نشده است. به گفته وی، انتشار این گونه گزارش‌ها با انگیزه‌های سیاسی و با هدف بر هم زدن فضای مذاکرات و دشوار کردن روند دستیابی به توافق است.

خبر خنثی شدن توطئه رژیم اسرائیل برای هدف قرار دادن یکی دیگر از دانشمندان هسته‌ای ایران، موضوع دیگری است که مورد توجه برخی ‌مطبوعات و رسانه‌ها قرار گرفته است.

روزنامه «جروزالم پست» می‌نویسد، به گفته سرهنگ یعقوب باقری، معاون عملیات فرماندهی حفاظت سپاه، سپاه پاسداران توانسته طرح رژیم اسرائیل برای به قتل رساندن یکی از دانشمندان هسته‌ای ایران را خنثی کند.

این روزنامه اشاره می‌کند، بنا بر این گزارش‌ها، رژیم اسرائیل طی دو سال گذشته، تلاش شدیدی ‌برای ترور دانشمند مذکور انجام داده، ولی حضور نیروهای امنیتی سپاه پاسداران سبب جلوگیری از موفقیت این طرح ترور شده است.

سایت خبری «عراقی نیوز» بخش دیگری از اظهارات سرهنگ باقری را مورد توجه قرار داده که از ناکام ماندن طرح گروه تروریستی داعش برای ربودن هواپیماهای ایرانی خبر داده است.

به گفته وی، سپاه پاسداران تلاش‌های داعش و برخی دیگر از گروه‌های تروریستی برای ربودن هواپیماهای ایرانی را خنثی کرده است. این مقام نظامی گفته، از زمانی که سپاه پاسداران وظیفه تأمین امنیت پرواز‌ها را در ایران بر عهده گرفته، تاکنون ۱۳۰ مورد تلاش برای هواپیماربایی در کشور وجود داشته است. در این میان، سیزده مورد به درگیری انجامیده که در آن، مهاجمین یا کادر امنیتی پرواز مجروح شده‌اند؛ اما مهاجمین در هیچ یک از تلاش‌ها به موفقیت نرسیده‌اند.

در ‌‌نهایت، در مطلبی در حوزه اقتصادی، خبرگزاری «ترند» از تمایل شرکت‌های اروپایی برای همکاری با ایران در حوزه گاز خبر داده است. این خبرگزاری به نقل از اصغر سهیل‌پور، مدیر کمیته سرمایه‌گذاری شرکت ملی گاز ایران می‌نویسد، شرکت‌هایی از فرانسه، انگلیس، آلمان، ایتالیا و روسیه، مذاکراتی ‌با شرکت ملی گاز ایران داشته‌اند تا نسبت به همکاری در ساخت نیروگاه‌های فرآوری گاز و همچنین خطوط لوله اقدام کنند.

به گفته وی، در همین زمینه گفت‌و‌گوهایی نیز با چند شرکت ژاپنی، چینی و کره‌ای انجام گرفته است.

وی همچنین می‌افزاید: موضوع اصلی در این گفت‌و‌گو‌ها، مدرن‌سازی خطوط لوله گاز در کشور و همچنین پروژه‌هایی برای انتقال گاز به دیگر کشور‌ها بوده است.


  اخبار سیاست  خارجی - تابناک