اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جزئیات شلیک دو گلوله توپ در سپاهان‌شهر اصفهان+واکنش سپاه



دو گلوله توپ از قرارگاه شهید زین الدین سپاه اصفهان به اشتباه شلیک شد. یکی از گلوله‌‌ها در حوالی سیتی سنتر این شهر و دیگری در پارک شهرک سپاهان شهر اصابت کرد.

عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شوای اسلامی جزئیات حادثه امروز در اصفهان و اصابت دو گلوله توپ به سپاهان‌شهر را تشریح کرد.

حسینعلی حاجی دلیگانی عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شوای اسلامی در تشریح جزئیات حادثه امروز چهارشنبه اصفهان و اصابت دو گلوله توپ به سپاهان‌شهر، گفت: طبق اطلاعات به‌ دست آمده ظاهرآ امروز مانوری برگزار شده که بر اثر اشتباه در تشخیص‌ گرا، توپ‌ها به اطراف استخری در سپاهان‌شهر اصابت کرده است.

وی افزود: اینکه شلیک توپ‌ها از سوی ارتش یا سپاه بوده هنوز مشخص نبوده و در حال بررسی است.این نماینده خاطرنشان کرد: در این حادثه دو نفر مجروح شدند.
 
این واقعه تلفات جانی در پی نداشت.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) گفت: اخبار اعلام شده مبنی بر شلیک هرگونه گلوله جنگی از قرارگاه شهید زین‌الدین سپاه و یا بخش‌های دیگر سپاه کذب محض است.

سردار مجتبی فداء دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: رسما اعلام می‌کنیم که سپاه صاحب‌الزمان طی چند روز گذشته و امروز هیچ‌گونه رزمایش یا آزمایش نظامی نداشته و اخبار اعلام شده مبنی بر شلیک هرگونه گلوله جنگی از قرارگاه شهید زین‌الدین سپاه و یا بخش‌های دیگر سپاه کذب محض است.

وی افزود: حادثه سپاهان‌شهر هیچ ارتباطی با سپاه اصفهان ندارد و تیم‌های بررسی باید علت آن را ارزیابی کنند.

 

اخبار سیاسی - باشگاه خبرنگاران،فارس

 


ویدیو مرتبط :
شلیک اشتباهی گلوله توپ کشته نداشت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش سپاه به خبر شلیک گلوله‌ در اصفهان


سخنگوی سپاه پاسداران گفت: هیچ یک از مجموعه ها و واحدهای نظامی سپاه پاسداران امروز نه تمرین نظامی داشته اند و نه هیچ گلوله‌ای شلیک شده است.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی سپاه پاسداران گفت: هیچ یک از مجموعه ها و واحدهای نظامی سپاه پاسداران امروز نه تمرین نظامی داشته اند و نه هیچ گلوله‌ای شلیک شده است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به اخبار منتشره مبنی بر شلیک اشتباهی 2 گلوله توپ جنگی توسط یکی از واحدهای نظامی سپاه به داخل شهر اصفهان گفت: این خبر را به شدت تکذیب می‌کنم.

مسئول روابط عمومی کل سپاه تأکید کرد: هیچ یک از مجموعه‌ها و واحدهای نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز نه تمرین نظامی داشته‌اند و نه هیچ گلوله‌ای شلیک کرده‌اند.

وی افزود: از انتشار دهندگان این خبر کذب به شدت گله مند هستیم.