اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جزئیات سرقت مسلحانه 4.5 کیلو طلا در ستارخان/ طلافروش با کلاشینکوف به رگبار بسته شد



رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: چهار مسلح به اسلحه کلاشینکف پس از به رگبار بستن مغازه طلا فروشی در محله ستارخان و قتل مرد طلا فروشی با سرقت 4.5 کیلوگرم طلا از محل متواری شدند.

محمد کشتی آرای، رئیس اتحادیه طلا و جواهر در گفتگو با  میزان گفت: ساعت 17 عصر امروز چهار سارق مسلح پس از توقف مقابل طلافروشی ساسان  در خیابان دریان نو ستارخان با اسلحه کلاشینکوف مغازه طلافروشی را به رگبار بستند و پس از شکسته شدن ویترین مغازه و مجروح کردن صاحب طلافروشی موفق شدند4.5کیلوگرم طلا را سرقت کنند.

وی ادامه داد: در این حادثه  دو کارگر طلافروشی در مغازه حضور داشتند که خوشبختانه آنها حادثه ای ندیدند به گفته رئیس اتحادیه طلا و جواهر پس از انتقال مرد طلافروش به بیمارستان به علت شدت جراحات جان خود را از دست داد این در حالی است که سارقان پس از سرقت طلاها با تهدید اهالی محل با استفاده از دو دستگاه موتورسیکلت متوالی شدند.


 اخبار حوادث  -  میزان


ویدیو مرتبط :
سرقت مسلحانه از طلافروشی ستارخان و قتل طلافروش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کشته شدن دو نفر طلا فروش بر اثر سرقت مسلحانه در رهنان



 

 

 

سارق مسلح طلافروشی, سرقت از طلافروشی

 

 

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشته شدن دو نفر طلا فروش بر اثر اصابت گلوله توسط سه سارق مسلح در محله رهنان خبر داد. به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار حسن کرمی در جمع خبرنگاران در مورد حادثه سرقت مسلحانه ای که در محله ولدان رهنان رخ داده است، اظهار داشت: ساعت ۲۰:۱۰ یکشنبه شب سه سارق مسلح به مغازه طلافروشی که در داخل یکی از محلات رهنان بوده است حمله و وارد مغازه شدند که پلیس به محض اطلاع از حادثه در محل حاضر شد و مأموران عملیات خود را برای دستگیری سارقان آغاز کردند.

 

وی با بیان اینکه این سه سارق مسلح به صاحبان جوان طلافروشی شلیک کردند، افزود: جوان ۲۸ ساله در این حادثه به قتل و برادر ۳۸ ساله وی در حال انتقال به بیمارستان در دم جان باخت.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه یک نفر دیگر از افراد که داماد این خانواده بوده و اکنون مجروح است، تصریح کرد: سارقان هشت گلوله برای سرقت از این مغازه شلیک کردند.

وی ادامه داد: سیستم ایمنی و نیز دوربین نصب شده داخل این مغازه فعال نبوده و سارقان از این طریق شناسایی نشده، اما با استفاده از چهره نگاری از افراد شاهد در محل چهره افراد طراحی و نیز از طریق دوربین های سطح شهر نصب شده در سطح شهر تحقیقات جهت دستگیری این سارقان مسلح ادامه دارد.

کرمی با تاکید به اینکه سارقان موفق به سرقت از مغازه نشدند و طلایی را از مغازه خارج نکرده اند، گفت: موتورسیکلت سارقان در محل سرقت باقی مانده است.

وی یادآور شد: این مغازه طلا فروشی از نظر امنیتی در جای مناسبی قرار نداشته است.../خبرگزارى فارس