اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جزئیات تکمیل ظرفیت آزمون ورودی دوره‌های کاردانی و کارشناسی ارشد ناپیوسته



اخبار ,اخبار دانشگاه ,کارشناسی ارشد ناپیوسته

 

اخبار دانشگاه - جزئیات تکمیل ظرفیت آزمون ورودی دوره‌های کاردانی و کارشناسی ارشد ناپیوسته

مشاور عالی سازمان سنجش درباره جزئیات ثبت‌نام داوطلبان در آزمون ورودی دوره‌های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته سال 92 گفت: دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی این دوره‌ها از ساعت 14 امروز (پنجشنبه) روی سایت سازمان سنجش قرار داده خواهد شد.

دکتر توکلی با اشاره به اینکه شرایط و ضوابط ثبت‌نام و پذیرش در کد رشته محل‌های تحصیلی مرحله تکمیل ظرفیت آزمون ورودی دوره‌های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته سال 92 از ساعت 14 دیروز (چهارشنبه) روی سایت سازمان سنجش قرار داده شده است، اظهار کرد: همچنین دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی این دوره‌ها ساعت 14 امروز روی سایت قرار داده خواهد شد.

به گفته وی متقاضیان شرکت در این آزمون می‌توانند پس از مطالعه دقیق اطلاعیه منتشر شده در روز چهارشنبه که در حال حاضر نیز روی سایت سنجش موجود است و همچنین دفترچه انتخاب رشته تحصیلی که از ساعت 14 امروز روی این سایت قرار می‌گیرد در صورت واجد شرایط بودن از روز یکشنبه هشتم دیماه لغایت پنج شنبه 12 دیماه 92 به سایت www.sanjesh.org مراجعه کنند.

توکلی در این باره خاطرنشان کرد: این داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش پس از پرداخت وجه ثبت نام نسبت به ثبت‌نام و تکمیل فرم انتخاب رشته اینترنتی اقدام کنند.

وی همچنین تصریح کرد: هر داوطلب تنها می‌تواند حداکثر 20 کد رشته محل را در فرم انتخاب رشته اینترنتی انتخاب کند. 

اخبار دانشگاه - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
دوره تست های کنکور کارشناسی ارشد عمران آمادگی آزمون

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته آغاز شد



زمان انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته

انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته آغاز شد

انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته از شب گذشته آغاز شد.

به گزارش فارس، انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته از شب دوشنبه 22 مهرماه آغاز شد.

داوطلبانی که در آزمون دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته ثبت‌نام و در جلسه امتحانی حاضر بوده‌اند، در صورتی که با توجه به کارنامه نتایج اولیه دارای نمره کل بزرگتر یا مساوی یک ‌باشند، براساس ضوابط و شرایط مندرج در دفترچه‌های راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته (دفترچه‌های شماره 1 و 2)، برگ راهنمای آزمون مذکور و اطلاعیه این سازمان که بر روی سایت سازمان قرار دارد، می‌توانند در تکمیل ظرفیت شرکت کنند.

شایان ذکر است داوطلبان با مشخصات مذکور می‌توانند تا روز یکشنبه 28 مهرماه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و برحسب مورد نسبت به انتخاب کدرشته محل‌های رشته امتحانی و بر اساس کارنامه نتایج اولیه آزمون در رشته و گرایش مربوط، اقدام کنند.

گفتنی است در تکمیل ظرفیت دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل تعداد 10 هزار دانشجو پذیرش خواهند شد./فارس