اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جزئیات تكمیل ظرفیت آزمون كاردانی به كارشناسی 92



اخبار,اخبار دانشگاه,جزئیات تكمیل ظرفیت آزمون كاردانی به كارشناسی 92

 
اخبار دانشگاه - جزئیات تكمیل ظرفیت آزمون كاردانی به كارشناسی 92

سازمان سنجش آموزش كشور جرئیات زمان و نحوه تكمیل ظرفیت برخی از كد رشته های تحصیلی در آزمون كاردانی به كارشناسی ناپیوسته سال 1392 را اعلام کرد.

به گزارش مهر، متقاضیان می توانند براساس شرایط و ضوابطی كه در اطلاعیه سازمان سنجش در تاریخ چهارشنبه 4 دی ماه 92 منتشر خواهد شد، از روز یكشنبه 8 دی ماه تا پنجشنبه 12 دی ماه به سایت اینترنتی سازمان مراجعه و پس از پرداخت وجه مربوط نسبت به ثبت نام و تكمیل فرم انتخاب رشته اقدام کنند.

كلیه داوطلبانی كه در آزمون كاردانی به كارشناسی ناپیوسته سال 1392، ثبت نام و شركت کرده اند (اعم از حاضرین و غائبین) و نیز داوطلبانی كه در آزمون مذكور ثبت نام نکرده اند می توانند در مرحله تكمیل ظرفیت برای بهمن ماه سال  92 در برخی از كدرشته های تحصیلی دانشگاهها و موسســات آموزش عالی پذیرش براساس نمره آزمون از بین شركت كنندگان در آزمون و برای برخی از كدرشته های  تحصیلی موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی در آزمون مذكور پذیرش صرفاً براساس سوابق تحصیلی (معدل مقطع كاردانی) صورت خواهد گرفت.


در برخی از كدرشته های امتحانی آزمون مذكور در مرحله تكمیل ظرفیت پذیرش صورت نخواهد گرفت و لذا داوطلبان لازم است پس از كسب اطلاع از رشته هایی كه پذیرش درآنها صورت می پذیرد، نسبت به خرید كارت اعتباری اقدام کنند.
اخبار دانشگاه - مهر


ویدیو مرتبط :
گروه دوبلاژ فرندشیپ گیمز ظرفیت تكمیل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اسامی چندبرابر ظرفیت آزمون كاردانی به كارشناسی اعلام شد/ اعلام زمان مصاحبه



اخبار ,اخبار دانشگاه ,آزمون كاردانی به كارشناسی

 

اخبار دانشگاه - اسامی چندبرابر ظرفیت آزمون كاردانی به كارشناسی اعلام شد/ اعلام زمان مصاحبه

فهرست اسامی ‌معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت ‌پذیرش رشته‌های تحصیلی دارای شرایط خاص در آزمون كاردانی به كارشناسی ناپیوسته سال 93 اعلام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسامی این داوطلبان در پایگاه اینترنتی سازمان سنجش (به نشانی www.sanjesh.org) به عنوان معرفی شده چندبرابر ظرفیت پذیرش هر یك از كد رشته‌محل‌های دارای شرایط خاص در آزمون كاردانی به كارشناسی ناپیوسته سال 93 اعلام شده است.

این داوطلبان باید براساس برنامه زمانی مربوط و با همراه داشتن مدارك مورد نیاز، به نشانی‌های تعیین شده برای انجام مراحل مختلف گزینش مراجعه کنند.

معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت در دانشگاه غیر دولتی- غیرانتفاعی سوره باید با مدارك لازم اصل و یك نسخه تصویر كامل از تمام صفحات شناسنامه و كارت ملی و یك قطعه عكس 4×3 در روزهای 13 و 14 شهریور ماه به دانشگاه مراجعه کنند.

زمان مصاحبه برای خواهران روز پنجشنبه 13 شهریورماه و برای برادران روز جمعه 14 شهریور ماه و برای متأخرین (اعم از خواهران و برادران) روز شنبه 15 شهریور از ساعت 8:00 صبح تا 16:00 عصر است . داوطلبان به نشانی تهران، خیابان آزادی، بین خیابان خوش و آذربایجان، نبش كوچه كامیاران، پلاك 252 مراجعه کنند.

معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت در آموزشكده فنی نقشه برداری سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح نیز باید با مدارك لازم اصل و تصویر كارت ملی، اصل و تصویر شناسنامه، تصویر آخرین مدرك تحصیلی یا گواهی فراغت از تحصیل و دو قطعه عكس 4×3 به این محل مراجعه کنند.

زمان مصاحبه كلیه معرفی‌شدگان روز چهارشنبه 12 شهریورماه رأس ساعت 8:00 صبح است كه لازم است به نشانی تهران، بلوار كشاورز، خیابان شهید شوریده، پلاك 7 آموزشكده فنی نقشه‌برداری مراجعه کنند.
اخبار دانشگاه - مهر