اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جزئیات تصادف اتوبوس ربوده شده در تهران



اخبار,اخبار اجتماعی,تصادف اتوبوس ربوده شده


اخبار اجتماعی - جزئیات تصادف اتوبوس ربوده شده در تهران


حوالی ساعت 19 عصر جمعه فردی در محدوده میدان جلیلی اقدام به ربودن یک دستگاه اتوبوس شرکت واحد کرده و در حال متواری شدن از محل بود که در این حین با چند خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت برخورد کرده و متوقف شد.

به گزارش ابتکار، به دنبال این حادثه دستگاه‌های امدادی و انتظامی خود را به محل رسانده و اقدامات خود برای دستگیری سارق و نجات افراد حادثه دیده را آغاز کردند که برابر گفته افراد حاضر در محل سارق این اتوبوس شرکت واحد توسط ماموران کلانتری ابوذر دستگیر شده است.

سید جلال ملکی - سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران درباره جزییات امدادرسانی آتش‌نشانان به حادثه‌دیدگان این حادثه گفت:«‌ به دنبال این حادثه آتش‌نشانان ایستگاه‌های 28 و 65 و نجات 38 حوالی ساعت 19 روز جمعه به این محل اعزام شده و پس از حضور مشاهده کردند که یک دستگاه اتوبوس با چند خودروی سواری شامل یک دستگاه سواری پراید، یک دستگاه سواری پژو و یک دستگاه سواری 206 برخورد کرده و پس از تصادف با یک موتورسیکلت متوقف شده است. »

ملکی با بیان اینکه یکی از سرنشینان موتور سیکلت در زیر اتوبوس محبوس شده بود و دو نفر دیگر نیز شامل یکی دیگر از سرنشینان موتورسیکلت و یک عابر پیاده آسیب دیده بودند گفت:«‌ آتش‌نشانان همزمان با قطع برق و جریان سوخت خودروها این افراد را خارج کرده و به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند. »

به دنبال تصادف روز جمعه اتوبوس شرکت واحد در خیابان جلیلی، پیمان سنندجی - مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه گفت:« روز جمعه یک دستگاه اتوبوس شرکت واحد متعلق به بخش خصوصی به سرقت رفته بود که در حین سرقت و فرار، حادثه آفرید. »

وی افزود:« عصر روز جمعه مورخ 23 خردادماه، یک دستگاه اتوبوس بخش خصوصی مربوط به شرکت تعاون همکار، که در مسیر بهارستان -جمهوری فعالیت می‌کرد توسط یک سارق به سرقت رفت. » به گفته سنندجی در این حادثه سه نفر مجروح شدند که دو نفر راکب موتورسیکلت و نفر سوم عابر پیاده بوده است.
 اخبار اجتماعی - ابتکار


ویدیو مرتبط :
ده ها کشته در تصادف 2 اتوبوس در جاده تهران - قم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جزئیات تصادف مرگبار اتوبوس در میدان رسالت/ دستگیری راننده مینی بوس در تصادف اتوبوس



جزئیات تصادف مرگبار اتوبوس در میدان رسالت/ دستگیری راننده مینی بوس در تصادف اتوبوس

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران جزئیات تصادف مرگبار اتوبوس بخش خصوصی در میدان رسالت را تشریح کرد.

سرهنگ سعید اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ساعت 11:30 امروز ماموران پلیس راهور در جریان تصادف اتوبوس بخش خصوصی در خیابان نیروی دریایی ورودی میدان رسالت قرار گرفتند. در تحقیقات اولیه مشخص شد راننده اتوبوس با یکی از مسافرانش درگیر می شود و خودرور را در وسط خیابان رها می کند. در همین حین راننده یک دستگاه مینی بوس که متوجه بسته شدن خیابان شده بود اقدام به جابه جایی اتوبوس می کند.

وی ادامه داد: راننده مینی بوس به علت نداشتن اشنایی و عدم توانایی در کنترل اتوبوس با دو دستگاه تاکسی،یک موتور سیکلت و عابران برخورد می کند.

به گفته رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران در این حادثه یک عابر پیاده کشته و دو نفر دیگر نیز مجروح شدند که به بیمارستان منتقل شدند. ضمن اینکه راننده مینی بوس نیز در محل دستگیر و تحویل ماموران کلانتری 190 مجیدیه شد./مهر