اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جزئیات تسویه حساب شبانه قاچاقچیان تهران



اخبار ,اخبار حوادث ,قاچاقچیان حرفه‌ای سوخت

 

اخبار حوادث - جزئیات تسویه حساب شبانه قاچاقچیان تهران

قاچاقچیان حرفه‌ای سوخت که به دلیل اختلافات مالی با یکدیگر درگیر شده بودند، با تلاش پلیس تهران شناسایی و دستگیر شدند.

ساعت 1و 30دقیقه بامداد 9 شهریورماه طی تماس تلفنی تعدای از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 تهران بزرگ مبنی یک مورد درگیری در خیابان قلعه نو منطقه حسن آباد تهران عامل گشت کلانتری 176حسن اباد به موقعیت اعزام و بنا به تحقیقات صورت گرفته از اهالی محل دریافتند یک پراید سفید با دو نفر سرنشین و به دنبال آنها یک پراید نقره ای، یک خودروی پرشیا، یک دستگاه زانتیا و یک دستگاه نیسان وارد محدوده غیر مجاز شهرک شده که سرنشینان خودروهای پراید نقره ای، زانتیا و نیسان پس از پیاده شدن به سمت سرنشینان پراید سفید با چوب و قمه حمله ور شدند و پس از درگیری وضرب وجرح متواری گشته اند.

طی این درگیری سر نشینان خودروی پراید نقره ای و سفید رنگ که نتوانسته بودند قبل از رسیدن ماموران فرار کنند، به دلیل اخلال در نظم عمومی دستگیر شدند که راننده خودرو پراید که «ناصر» نام داشت به دلیل جراحت از ناحیه گردن و پای راست توسط اورژانس به بیمارستان هفتم تیر منتقل و سایر متهمان دستگیر شده نیز به کلانتری فرستاده شدند.

به دنبال این موضوع، ماموران با گرفتن مشخصات خودروها از اهالی منطقه قلعه نو طرح مهار را به اجرا در آورده و با انجام یک رشته اقدامات اطلاعاتی موفق شدند، خودروی نیسان را که با یک دستگاه خودروی نیسان دیگر در حال اسکورت یک خاور بودند، در اتوبان تهران-قم شناسایی کنند.

سپس ماموران جهت دستگیری متهمان وارد عمل شده و در اولین اقدام خود توانستند دو خودروی نیسان و خاور را متوقف و سرنشیان آن را که شامل 4 نفر می شدند، دستگیر کنند.

از سوی دیگر گروهی دیگر از ماموران به تعقیب خودروی نیسان دیگر که با دیدن ماموران متواری شده بود، رفتند و موفق شدند با شلیک 2 تیر هوایی و 12 تیر به سمت خودروی نیسان، دو چرخ خودرو را پنجر کرده و راننده را دستگیر کنند.

با انتقال تمامی متهمان به کلانتری مشخص شد، تمامی این افراد دستگیر شده اعضای یک باند حرفه ای قاچاق سوخت هستند که به دلیل اختلافات مالی در آدرس قلعه با یکدیگر درگیر شده بودند.

سرهنگ خلیل شهبازی، سرکلانتر نهم پلیس پایتخت با اعلام این خبر، افزود: در این رابطه پرونده ایی در رابطه به اتهام نزاع جمعی و قاچاق سوخت تشکیل و متهمان جهت تحقیقات بیشتر و کشف زوایای پنهان این پرونده در اختیار کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.
اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
پاتک شبانه پلیس تهران به قاچاقچیان مواد مخدر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دنیزلی برای تسویه حساب به تهران می آید؟


دنیزلی در صورت نرفتن به بشیکتاش، ترجیح می دهد به خاطر مشکلات شخصی در ترکیه باقی بماند.

تماشا: درحالی که مسوولان پرسپولیس تاکید می کنند دنیزلی مربی پرسپولیس می ماند و گفته می شود این مربی ترک دیش وارد تهران شده، شایعات زیادی درباره جانشین احتمالی او به گوش می رسد. در اخباری که در سایت های ترکیه ای هم منتشر شده، مدیران باشگاه بشیکتاش سخت در تلاش هستند دنیزلی را به باشگاه خود بیاورند و مدیر این باشگاه هم اعلام کرده به مذاکرات شان با سرمربی پرسپولیس ادامه خواهند داد. حتی در صورت نرفتن به بشیکتاش، دنیزلی ترجیح می دهد به خاطر مشکلات شخصی در ترکیه باقی بماند.



دایی کنار رفت

یکی از مسوولان پرسپولیس با تایید مذاکره دنیزلی و بشیکتاش، تاکید می کند رویانیان خودش به دنیزلی اجازه مذاکره داده و خودش هم دنبال مربی جدید می گردد: «رویانیان بیکار ننشسته و رزومه چند مربی صاحب نام خارجی را زیر نظر گرفته تا در صورتی که دنیزلی از سرخپوشان جدا شد به مشکل نخورند».

شایعه ای که در این چند روز به گوش می رسید، این بود که مدیرعامل باشگاه با علی دایی هم مذاکره کرده و در روز 14 خرداد که تعطیل رسمی بود، همراه با معاون خود به منزل سرمربی سابق پرسپولیس رفته و با او ملاقات کرده است.

مسوولان پرسپولیس پس از برخورد منفی افکار عمومی با خبر بازگشت دایی، بلافاصله این خبر را تکذیب و اعلام کرده اند دنیزلی به ایران بازمی  گردد و در صورت عدم حضور او، فقط یک مربی خارجی مشهور دیگر به این تیم خواهد آمد.

متسو در راه ایران

رسانه های عربی در خبر ویژه ای، نوشته اند ایران، مقصد بعدی برونو متسو خواهد بود. این رسانه ها از مذاکراتی خبر می دهند که در هفته گذشته بین نماینده پرسپولیس و برونو متسو انجام شده و هر دو طرف برای همکاری با یکدیگر به توافق رسیده اند.

تنها مشکل این همکاری احتمالی، قرارداد مصطفی دنیزلی است. نماینده باشگاه پرسپولیس به متسو اطمینان داده که این هفته رابطه دنیزلی با پرسپولیس قطع می شود و آنها متسو را به عنوان سرمربی تیم معرفی خواهند کرد، شایعه ای که قوی تر از همیشه به نظر می رسد.

تومباکوویچ، آلترناتیو اجباری

دومین مربی مورد نظر سرخ های پایتخت یوبیشا تومباکوویچ، سرمربی سابق استیل آذین است که پیش از این هدایت این تیم پرستاره را در اختیار داشت. با توجه به رابطه نزدیک شهراد ناظمی (مدیر برنامه های نزدیک به باشگاه) با تومباکوویچ حضور او به عنوان آلترناتیو متسو در بین گزینه های باشگاه چندان مساله عجیبی نیست.

البته گفته می شود توافقات نهایی با متسو انجام شده و در صورت جدایی دنیزلی تومباکوویچ شانس چندانی برای نشستن بر روی نیمکت پرسپولیس نخواهد داشت.

دنیزلی تیم را تمرین می دهد؟

قرار بود دنیزلی دیشب وارد تهران شود. تنها پرواز ترکیه به تهران، پرواز ساعت 3:30 دقیقه ترکیش ایر بود. اگر سرمربی ترک تبار سرخپوشان با این پرواز به تهران آمده باشد و امروز در جلسه خود با رویانیان برای فصل آینده توافق کنند، بلافاصله راهی تمرین خواهد شد و متسو به ایران نمی آید. در غیر این صورت، باید منتظر شنیدن نام این مربی سرشناس به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس باشیم.

آخرین اخبار رسیده حاکی از آن است که امروز، قرارداد دنیزلی و پرسپولیس فسخ خواهد شد. گفته می شود در صورت حضور این مربی ترک در ایران، جلسه ای میان او و رویانیان برگزار می شود و در پایان جلسه، قرارداد دنیزلی بخاطر مشکلات خانوادگی از پرسپولیس جدا می شود.

البته این امکان وجود دارد که دنیزلی به ایران نیاید و به صورت غیابی قراردادش را فسخ کند. پس از رسمی شدن جدایی دنیزلی، سرخپوشان به صورت رسمی با متسو مذاکره و پس از توافق نهایی، قراردادش را ثبت می کنند.