اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جزئیات اعزام دانشگاهیان به عمره مفرده



اخبار,اخبار دانشگاه,اعزام دانشگاهیان به عمره مفرد


اخبار  دانشگاه - جزئیات اعزام دانشگاهیان به عمره مفرده/ آغاز اعزام 7 فروردین 93

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: اعزام دانشگاهیان به سرزمین وحی از هفتم فروردین ماه سال 93 آغاز می شود و تا 29 اردیبشهت ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش  مهر ، محمد زارع افزود: فرآیند اعزام دانشگاهیان به عمره از 7 تا 12 فروردین ماه با اعزام اساتید 1 و 2 نفره به سرزمین وحی آغاز می شود و سپس دانشجویان متاهل و اساتید سه نفره از 12 فروردین ماه تا 8 اردیبشهت اعزام می شوند و پسران مجرد نیز از 8 تا 29 اردیبهشت ماه راهی سرزمین وحی خواهند شد.

وی افزود: ۱۷ هزار دانشجو و استاد در این دوره به سرزمین وحی اعزام می شوند که این دانشگاهیان به مدت 10 روز یعنی 5 روز در مدینه منوره و 5 روز در مکه مکرمه حضور خواهند داشت.

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان همچنین در خصوص اعطای تسهیلات به زائرین دانشجو گفت: ستاد عمره در حال پیگیری برای اختصاص وام به زائرین دانشجوست و به محض آنکه دستور مساعدی در این زمینه از سوی بانک عامل صادر شود، از طریق سایت لبیک به زائرین اطلاع رسانی خواهد شد.
اخبار دانشگاه - مهر


ویدیو مرتبط :
احکام عمره مفرده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعلام جزئیات اعزام به عمره مفرده



ثبت نام حج عمره ,زمان ثبت نام حج عمره

اعلام جزئیات اعزام به عمره مفرده

معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت جزئیات اعزام به عمره مفرده را تشریح کرد و گفت: 6 میلیون نفر پشت نوبت اعزام به عمره مفرده هستند.

ناصر خدرنژاد با بین این مطلب افزود: براساس برنامه ریزی های انجام شده ثبت نام در کاروانهای عمره مفرده سال 92-93 از هفته آینده در سراسر کشور آغاز می شود .

وی گفت: در تاریخ 6 و 7 آذرماه ثبت نام عمره در تمامی استانها آغاز می شود و در 8 آذرماه نیز ثبت نام در کاروانها در تهران آغاز خواهد شد. همچنین دستور العمل نام نویسی و شرایط ثبت ن ام در کاروان ها نیز اوایل هفته آینده در روزنامه های کثیرالانتشار منتشر می شود.

معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه در حال حاضر 6 میلیون نفر پشت نوبت اعزام به عمره مفرده قرار دارند ، تاکید کرد: یک میلیون نفر از افرادی که در سالهای گذشته و قبل از سال 90 ثبت نام کرده اند هنوز به عمره مشرف نشده اند برهمین اساس این افراد در اولویت ثبت نام در کاروانها قرار دارند و در صورت تکمیل نشدن ظرفیت اعزام از ثبت نامیهای سال 90 دعوت خواهد شد.

به گفته خدر نژاد، در عملیات عمره ۹۳-۹۲، تمامی ثبت نام شدگان سال  87 كه در بانك‌ملت ودیعه‌گذاری کرده و همچنین تمامی دارندگان اسناد ودیعه‌گذاری بانك ملی مربوط به تاریخ پیش از5 فروردین 86 که اقدام به تبدیل فیش ثبت‌نامی خویش به اسناد جدید هشت میلیون ریالی كرده‌اند، می‌توانند در این گروه‌های اعزامی ثبت‌نام كنند.

این مقام مسئول در سازمان حج اظهار داشت: دارندگان فیش های ثبت نام قبل از سال 90، یک میلیون نفر هنوز به عمره اعزام نشده اند که در اعزام های پیش رو این افراد فراخوان می شوند. اضافه کرد: در صورتی که ظرفیت کاروان ها تکمیل نشود، دارندگان فیش های ثبت نام مربوط به سال 90، فراخوان می شوند.

وی با اشاره به کاهش هزینه اعزام به عمره نیز گفت: برای تعیین قیمت عمره مذاکراتی با شرکت هواپیمایی سعودی انجام شده که بزودی نتیجه آن مشخص و اعلام خواهد شد .

خدرنژاد افزود: ظرفیت اعزام به عمره در سال جاری نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است و پیش بینی می شود در عمره امسال 750 هزار زائر ایرانی به زیارت خانه خدا اعزام می شوند.

/مهر