اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جزئیات احمقانه‌ترین سرقت مسلحانه از بانك در قم!



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

جزئیات احمقانه‌ترین سرقت مسلحانه از بانك

جزئیات احمقانه‌ترین سرقت مسلحانه از بانك در قم با تحقیقات روزنامه ایران فاش شد.

به گزارش ایران دزد پسری جوان بود كه مشخصات كامل وی در اختیار پلیس بود و تحقیقات برای ردیابی مخفیگاهش در حال انجام است.

روز پنجشنبه 23 آذرماه سال جاری ساعت 5/10 صبح مرد جوانی با مراجعه به بانك ملی شعبه پل آهنچی در قم در صف انتظار ایستاد تا نوبتش برسد. اپراتور بانك شماره مشتریان را یكی پس از دیگری اعلام می‌كرد تا اینكه شماره 141 را خواند. پسر جوانی سریع به سمت باجه بانك رفت و پشت پیشخوان ایستاد و از صندوقدار خواست تا یك فیش واریزی به وی تحویل بدهد.

پسر جوان در این هنگام با مشتری زن كه پیش از وی نوبت داشت، درگیر شد. سپس فیش را به صندوقدار نشان داد و با تهدید اسلحه از صندوقدار بانك درخواست كرد تا فیش 4 هزارمیلیاردتومانی وی را ماشین كرده و آن را بدون اینكه پولی به خودش بدهد به حسابش واریز كند. صندوقدار با دیدن تعداد صفرهای میزان پول لبخندی زد و با حالت تمسخرآمیزی به پسر جوان گفت كه این میزان پول در حساب جا نمی‌شود.

دزد ناشی وقتی با مخالفت كارمند بانك در خصوص میزان پول درخواستی روبه‌رو شد، با عصبانیت به پشت باجه بانك پرید و گلنگدن تپانچه را كشید و با صدای بلندی فریاد زد كه یك صفر آن را بردار و بقیه را به شماره حساب منواریز كن!

در ادامه كارمندان بانك از اینكه مبادا تیراندازی صورت گیرد و به مشتریان آسیبی برسد واكنشی نشان ندادند و از زنگ خطری كه زیر پایشان بود، استفاده كردند تا پلیس باخبر شود. بنابراین فوراً به خواسته احمقانه دزد جوان عمل كردند و بدون آنكه پسر مسلح متوجه باشد تنها 400 میلیون تومان را به حساب سیبای وی واریز کردند.

دزد احمق با تصور اینكه 400 میلیارد تومان به حسابش پرداخت شده است، با عجله بانك را ترك كرد.

این در حالی بود كه بانك ملی مجهز به دوربین‌های امنیتی نبود ولی دوربین‌های امنیتی در خارج از بانك كه برای ساختمان بانك صادرات بود توانست تصویر دزد جوان را شكار كند.

دزد جوان پس از واریز پول به حسابش با ترك بانك به بانك شعبه سعیدی قم رفت تا مانده حسابش را استعلام كند. غافل از آن كه كارمندان بانك ملی شعبه پل آهنچی همزمان كد ملی وی را به سایت ثبت‌احوال داده‌اند و توانسته‌اند مشخصات وی را به دست آورند.

دزد یك پسر 19 ساله و اهل قم بوده و جالب این كه عكس وی نیز از طریق دستگاه ATM خودپرداز بانك ملی شعبه سعیدی شكار شده بود.

یكی از شاهدان این سرقت مسلحانه گفت: پسر جوان در ابتدا با آرامش و خونسردی وارد بانك شد اما وقتی تپانچه را بیرون كشید، بسیار استرس داشت و هیچ‌كس خصوصاً كارمندان بانك احتمال نمی‌دادند كه این دزد دست به تیراندازی بزند. وی افزود: در این میان یكی از مشتریان بانك كه زن زرنگی بود با دیدن صحنه سرقت مسلحانه از بانك فوراً به سمت ساندویچ فروشی كنار بانك رفت و از فروشنده خواسته بود تا با پلیس 110 تماس بگیرد اما وی گفته بود كه در مغازه‌اش تلفن ندارد. بنا به این گزارش؛ این دزد ناشی وقتی دستانش را خالی دید و پی برد كه پول واریزی از حسابش برداشت شده و به صندوق بانك برگردانده شده است پا به فرار گذاشت.

این گزارش حاكی است پس از گذشت 10 روز و با وجود شناسایی شدن دزد هفت تیركش پلیس آگاهی قم هنوز مخفیگاه وی را شناسایی نكرده است./ایران

 


ویدیو مرتبط :
سرقت بانك در تهران.!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرقت مسلحانه برای چندمین بار از یك بانك



 

یك شعبه بانك در شهرك صنعتی جی اصفهان برای چندمین بار مورد دستبرد مسلحانه قرار گرفت.

۲ سارق مسلح صبح چهارشنبه با ورود به بانك ملی شعبه شهرك صنعتی جی پس از تهدید كاركنان و مشتریان بانك با سرقت موجودی بانك متواری شدند.


در پی این سرقت موضوع به مركز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش شد و ماموران با عزیمت به محل متوجه شدند ۲ سارق كه مجهز به سلاح كلاشینكف بوده‌اند، پس از ورود به داخل شعبه و ضرب و جرح یكی از مشتریان بانك، ۶ میلیون تومان سرقت كرده و با تهدید یكی از كاركنان خودروی او را نیز به سرقت برده و متواری شده‌اند.


با تشكیل پرونده‌ای در این ارتباط تلاش برای دستگیری سارقان آغاز و ساعتی بعد خودروی به سرقت رفته كارمند بانك كشف و ضبط شد.


بانك ملی شعبه شهرك صنعتی جی تاكنون ۲ بار دیگر نیز مورد سرقت واقع شده است و یك بار هم ۲ سارق مسلح قصد سرقت از این محل را داشته‌اند كه پیش از هر اقدامی و در یك قدمی سرقت از سوی ماموران پلیس آگاهی دستگیر شده‌اند.