اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جزئیاتی از تصادف مینی‌بوس در شوشتر/ افزایش تعداد کشته‌ها



اخبار حوادث - جزئیاتی از تصادف مینی‌بوس در شوشتر/ افزایش تعداد کشته‌ها به 11 نفر

فرماندار گتوند با اشاره به کشته شدن 11 نفر در حادثه تصادف صبح امروز(دوشنبه) در مسیر صالح‌شهر- شوشتر، گفت: همچنان احتمال افزایش تلفات وجود دارد.

هوشنگ محمدپور  -منطقه خوزستان- اظهار کرد: در برخورد مینی‌بوس حامل اهالی صالح‌شهر (یکی از شهرهای شهرستان گتوند) در مسیر صالح‌شهر به شوشتر، متاسفانه 9 نفر از سرنشینان مینی‌بوس در جا جان باختند. مجروحان حادثه نیز توسط اورژانس به بیمارستان‌های شوشتر و دزفول اعزام شدند.

وی ادامه داد: 4 مصدوم حادثه به بیمارستان شوشتر اعزام شدند که یک نفر به طور سرپایی درمان و مرخص شد. 3 نفر دیگر نیز به دلیل وخامت حالشان برای ادامه مداوا، به بیمارستان گلستان اهواز اعزام شدند که یکی از مجروحان به دلیل شدت جراحات متاسفانه جان باخت.

فرماندار گتوند گفت: همچنین 9 نفر از مجروحان به بیمارستان دزفول اعزام شده بودند که یک نفر از آنها جان سپرد و اکنون بقیه مصدومان، تحت درمان هستند.

وی تصریح کرد: اکنون تعداد کشته‌های این حادثه به 11 نفر رسیده است که با توجه به وضعیت بد دیگر مجروحان، احتمال افزایش تلفات وجود دارد.

محمدپور با بیان این که پیش از این برخی خبرها به دانشجو بودن قربانیان اشاره داشته است، گفت: قربانیان و زخمی‌های این تصادف، افراد عادی و از اهالی صالح‌شهر بوده‌اند.

وی بیان کرد: اجساد کشته‌شدگان این حادثه اکنون در سردخانه گتوند نگهداری می‌شود.

 حوالی ساعت 7:30 صبح امروز، یک دستگاه مینی‌بوس و یک دستگاه کامیون کشنده ولوو در مسیر صالح‌شهر-شوشتر بر اثر بی‌احتیاطی و سبقت غیرمجاز راننده مینی‌بوس با یکدیگر تصادف کردند که در این حادثه تا کنون 11 نفر کشته شدند. زخمی‌های حادثه نیز به بیمارستان‌های شهرهای مجاور انتقال یافته‌اند. 

اخبار حوادث - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
تصادف مرگبار مینی بوس در شوشتر و کشته شدن 11 نفر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصادف مینی بوس در بازگشت از مراسم عروسی با پژو 206/ 4 نفر کشته شدند



تصادف مینی بوس در بازگشت از مراسم عروسی با پژو 206/ 4 نفر کشته شدند

تصادف مینی بوس بنز با پژو 206 و واژگونی ال 90 در جاده های شهرستان شوش در شمال خوزستان چهار کشته و شش مجروح بر جای گذاشت.

رییس مرکز فوریت های پزشکی اورژانس 115 شهرستان شوش گفت: در ساعت 22 شب گذشته در کیلومتر 12 جاده روستای میثم تمار (خویس) مینی بوس بنز در بازگشت از مراسم عروسی با پژو 206 از روبرو تصادف کرد.


رضا معمارزاده افزود: در این حادثه چهار سرنشین پژو جان خود را از دست دادند و یک نفر مجروح شد که حال وی نیز وخیم است.


وی گفت: در حادثه ای دیگر در کیلومتر 10 جاده شوش- اهواز واژگونی ال 90 پنج مصدوم بر جای گذاشت.


معمارزاده اضافه کرد: مصدومان این حادثه توسط اورژانس 115شوش به بیمارستان نظام مافی منتقل شدند.


وی گفت: علت بروز این حوادث از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

/ایرنا