اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جریمه عجیب به خاطر پیروزی در بازی دوستانه!


باشگاه ها معمولا بازیکنان را به خاطر باخت تیم شان جریمه می کنند، اما یک باشگاه صربستانی چند بازیکن خود را به دلیل گل زدن به تیم حریف در بازی دوستانه جریمه مالی کرد.

باشگاه ها معمولا بازیکنان را به خاطر باخت تیم شان جریمه می کنند، اما یک باشگاه صربستانی چند بازیکن خود را به دلیل گل زدن به تیم حریف در بازی دوستانه جریمه مالی کرد.

به گزارش صبح بخیر، مدیریت باشگاه ستاره سرخ صربستان 9 نفر از بازیکنان خود را به دلیل برنده شدن سه بر یک این تیم مقابل تیم یک تیم دسته ششمی این کشوربه نام "سورچین" این کشور محسوب می شود را جریمه کرد.

این دو تیم با یکدیگر قرارداد بستند که بازی دوستانه آنها با نتیجه مساوی یک بر یک تمام شود، اما این بازی برنده داشت.

از همین روی مدیریت باشگاه ستاره سرخ دو بازیکن فوتبال خود را که دو گل پایانی را به ثمر رساندند را هر کدام به مبلغ 5 هزار یورو جریمه کرد و هریک از 7 بازیکن دیگر را به مبلغ 500 یورور جریمه نقدی کرد.


ویدیو مرتبط :
جیق زدن به خاطر جریمه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فان‌خال به خاطر پیروزی بر اسپانیا قهرمان گاو بازی شد! + تصویر



 
 اخبار ورزشی - جام بیستم – ۲۰۱۴ برزیل
فان‌خال به خاطر پیروزی بر اسپانیا قهرمان گاو بازی شد! + تصویر

رسانه‌های هلند معتقدند لویی فان خال در رویارویی با اسپانیا، قهرمان مقتدر ورزش گاو بازی بود که راه پیروزی را هموار کرد.

به گزارش فارس، روزنامه‌های هلندی در شماره‌های روز شنبه (امروز) به نیکی از فان خال یاد کردند.

پس از آنکه شب گذشته هلند موفق شد 5 بر یک اسپانیا را شکست دهد از این مربی 62 ساله به عنوان استاد گاوبازی به سبک اسپانیایی یاد شده است.

پ

اخبار,اخبار ورزشی,رقابتهای جام جهانی

 
روزنامه معتبر تلگراف عنوان کرد: فان خال به خاطر حضورش در گذشته به عنوان مربی بارسلونای اسپانیا با سبک بازی ماتادورها آشنا بود و توانست راه کسب چنین برد پرگلی را همانند قهرمان‌های رشته گاوبازی هموار کند.

نکته جالب این بود که نشریه هلندی در شماره روز گذشته‌‌اش از فان خال با در دست داشتن پارچه به دست به سبک گاوبازهای اسپانیایی یاد کرده بود.

پیکارهای جام جهانی از پنجشنبه شب با دیدار برزیل و کرواسی در ورزشگاه سائوپائولو آغاز شد که به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت.
 اخبار ورزشی - فارس