اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جدیدترین اخبار از کلاهبرداری 4000 میلیاردی / دستگیری 2 متهم اصلی پرونده شرکت ‌ورمی کمپوست



اخبار,اخبار اجتماعی,کلاهبرداری  شرکت ورمی کمپوست

 

اخبار اجتماعی - دستگیری 2 متهم اصلی پرونده شرکت ‌ورمی کمپوست

معاون دادستان عمومی و انقلاب کرج گفت: دو نفر از متهمان اصلی پرونده شرکت ‌کمپوست ورمی با هویت «الف.ش» و «م.ش» که پدر و پسر هستند در ملارد دستگیر شدند.

علی صمدی در گفت‌و گو با ایسنا ، گفت: این افراد اکنون در دادسرای ملارد در بازداشت موقت بسر می‌برند.

وی افزود: تا اواخر این هفته این دو متهم به دادسرای عمومی و انقلاب کرج منتقل می‌شوند تا روند رسیدگی به پرونده آن‌ها در این دادسرا پیگیری شود.

صمدی خاطرنشان کرد: تاکنون سه هزار شاکی در ارتباط با کلاهبرداری این شرکت شناسایی شده‌اند که بدون شک تعداد مالباختگان بیش از این تعداد است.

وی افزود: این سه هزار نفر بیش از 100 میلیارد تومان در این شرکت سرمایه گذاری کرده‌اند که کمترین آن‌ها سه میلیون و بیشترین مبلغ سرمایه‌گذاری یک میلیارد تومان بوده است.

معاون دادستان عمومی و انقلاب کرج یادآور شد: پرونده شرکت ورمی کمپوست ملی است؛ چرا که به جز استان البرز شاکیانی از سایر استان‌های کشور از جمله لرستان، گیلان و مازنداران نیز دارد.

وی ادامه داد: محل کار این متهمان در 45 متری گلشهر پلمپ شده است و دستور توقیف اموال آنها صادر شده و حساب های بانکی این افراد مسدود شده است.

صمدی تاکید کرد: اعضای این شرکت محلی را در ملارد اجاره کرده بودند و سبدهای کمپوست‌های ورمی را در آنجا نگهداری می‌کردند.

سرپرست دادسرای جنایی کرج در پایان گفت: در تلاش هستیم بتوانیم با فروش کمپوست‌های باقیمانده این شرکت در ملارد، بخشی از اموال مالباختگان را به آنها بازگردانیم.
اخبار اجتماعی - ایسنا


ویدیو مرتبط :
فروش ورمی کمپوست ( مستند ورمی کمپوست ) www.compostforosh.com

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین اخبار از کلاهبرداری 4000 میلیارد تومانی ورمی‌کمپوست



اخبار,شرکت کمپوست ورمی کمپوست


اخبار اجتماعی - اموال شرکت کمپوست ورمی در استان البرز ‌توقیف شد ‌

معاون سیاسی وامنیتی استانداری البرز ا‌ز توقیف اموال شرکت کمپوست ورمی خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا صداقت‌زاده، در گفت وگو با ایسنا، با اعلام این خبر گفت: اموال شرکت کمپوست ورمی توقیف شده و در حال ارزش گذاری است و کلیه حساب‌های بانکی شرکت نیز مسدود شده است و درحال پیگیری برای دستگیری عوامل این شرکت هستیم.

وی افزود: طبق برآوردها کل سرمایه شرکت در استان البرز حدود 500 میلیارد ریال تعیین شده است که با توقیف اموال و حساب‌های بانکی این شرکت و ارزش‌گذاری آنها سعی در بازگرداندن این سرمایه به زیان دیدگان داریم.

صداقت زاده در پایان با اشاره به نحوه پیگیری امورتوسط مالباختگان این پرونده‌، خاطرنشان کرد: دراین خصوص با مالباختگان صحبت شده و مردم از طرف خودنمایندگانی را معرفی کرده‌اند که این نمایندگان در حال پیگیری حقوق زیان‌دید‌گان هستند.
اخبار اجتماعی - ایسنا