اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ثبت‌نام بیش از 500 هزار نفر در کنکور 90/ ادامه ثبت نام تا 28 آذر



 

 

ثبت نام  در کنکور

 

 

معاون سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره میزان ثبت‌نام داوطلبان در کنکور سراسری 90 گفت: تاکنون بیش از 500 هزار نفر در آزمون ثبت نام کرده اند.

ابراهیم خدایی در گفتگو با مهر افزود: ثبت نام برای شرکت در آزمون سراسری سال 90 منحصراً به صورت اینترنتی انجام می ‌شود و در پایان روز یکشنبه 28 آذرماه پایان می‌پذیرد.

معاون سازمان سنجش آموزش کشور اظهار داشت: براساس برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون سراسری سال 1390 در صبح و بعدازظهر روزهای پنجشنبه 9، جمعه 10، صبح روز شنبه 11 تیرماه در حوزه‌های امتحانی سراسر کشور بطور همزمان برگزار خواهد شد.

پیش از این محمد حسین سرورالدین - رئیس سازمان سنجش آموزش کشور نیز با تشریح مصوبات کمیته ماده 4 قانون حذف کنکور درباره میزان تأثیرگذاری سوابق تحصیلی در کنکور 90 گفت: تأثیر سوابق تحصیلی در کنکور سال 90 به میزان 25 درصد به تصویب رسید همچنین مقرر شد که در کنکور 90 سوابق تحصیلی یعنی نمرات دروس امتحانات نهایی به جای معدل در کنکور تأثیرگذار باشند..../تحلیل:عصرایران


ویدیو مرتبط :
بیش از 200 هزار نفر برای مرگ در مریخ ثبت نام کردند!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ثبت نام 100 هزار نفر در کنکور کارشناسی ارشد 93



سازمان سنجش,ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 93

ثبت نام 100 هزار نفر در کنکور کارشناسی ارشد93

فرایند ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد سال 93 تا 19 آبان ادامه دارد و تاکنون 100 هزار و 572 نفر در این آزمون ثبت نام کرده اند.

به گزارش مهر، فرایند ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد سال 93 در سامانه سازمان سنجش به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org انجام می شود و داوطلبان امکان ثبت نام در دو رشته امتحانی (رشته امتحانی اصلی و رشته امتحانی شناور) دارند.

مبلغ ثبت نام 17 هزار و 800 تومان اعلام شده که پرداخت آن توسط کارتهای عضو شبکه شتاب و در سامانه سازمان امکانپذیر است.

آزمون کارشناسی ارشد سال 93 در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه 16، 17 و 18 بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد و داوطلبان می توانند طی روزهای 14 تا 18 بهمن کارتهای ورود به جلسه خود را از سامانه سازمان سنجش دریافت کنند.
/مهر