اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تیموریان: استقلال مغرور بازی کرد


هافبک استقلال تهران پس از شکست مقابل تیم خوزستانی هم‌نام خود گفت: در این دیدار حریف بر‌تر از ما بود و از موقعیت‌هایی که بدست آورد بهتر استفاده کرد و پیروز میدان شد.

خبرگزاری فارس: هافبک استقلال تهران پس از شکست مقابل تیم خوزستانی هم‌نام خود گفت: در این دیدار حریف بر‌تر از ما بود و از موقعیت‌هایی که بدست آورد بهتر استفاده کرد و پیروز میدان شد.

آندرانیک تیموریان پس از باخت تیمش مقابل استقلال خوزستان در اهواز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی فارس در اهواز اظهار کرد: گل اول را که دریافت کردیم شیرازه تیم از هم پاشید و در ادامه نتوانستیم از موقعیت‌های خود به خوبی بهره ببریم.

وی بیان کرد: قطعا هر تیمی که از موقعیت‌های خود بهتر استفاده کند، پیروز میدان خواهد بود و تیم خوزستانی در این خصوص از ما بر‌تر بود.

هافبک ملی پوش استقلال تهران عنوان کرد: تیم ما امروز تا حدودی مغرور بازی کرد و این موضوع باعث شد که نتوانیم بازی همیشگی خود را ارائه دهیم.

وی در خصوص دربی پایتخت که هفته آینده برگزار خواهد شد، عنوان کرد: این بازی شرایط خاص خود را دارد و بازیکنان در این بازی از انگیزه بالایی برخوردار هستند. قطعا ما در این بازی برای برد وارد میدان می‌شویم، اما همه چیز به روز بازی برمی‌گردد و نمی‌توان نتیجه آن دیدار را پیش‌بینی کرد.

تیموریان افزود: ما در این فصل باید در سه جام حضور داشته باشیم لذا وظیفه بسیار سنگینی برعهده داریم. در حال حاضر برای حضور در بین چهار تیم جام باشگاه‌های آسیا می‌جنگیم و امیدوارم با تلاش بازیکنان بازی برگشت مقابل تیم تایلندی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

وی تصریح کرد: اگر چه زود است که اکنون در خصوص قهرمانی صحبت کنیم، اما شرایط ما بسیار خوب بوده و از شانس‌های قهرمانی لیگ بر‌تر محسوب می‌شویم.


ویدیو مرتبط :
مصاحبه جنجالی تیموریان بعد بازی مقابل استقلال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تیموریان: تقدیر نگذاشت در بازی های حساس با استقلال باشم ؛ هواداران برایم دعا کنند



 

 

 

هافبک , استقلال , تیموریان

 

هافبک مصدوم استقلال گفت: «دوست داشتم در بازی‌های حساسی مثل بازی با تراکتور، پرسپولیس، ذوب‌‌آهن... همراه استقلال باشم، اما تقدیر اینطوری رقم خورد که مصدوم باشم.»

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از سایت باشگاه استقلال، دوری چند ماهه آندرانیک تیموریان از میادین خبر تلخی بود. بازیکن استقلال امروز پای خود را زیر تیغ جراحی برد تا مجددا مراحل درمانی خود را دنبال کند.

با تیموریان که البته شرایط چندان مطلوبی نداشت گفتگویی انجام دادیم. تیموریان گفت: «خیلی ناراحت هستم که در این وضعیت حساس که استقلال به من نیاز دارد، نمی‌توانم تیم را همراهی کنم. دوست داشتم در بازی‌های حساسی مثل بازی با تراکتور، پرسپولیس، ذوب‌‌آهن... همراه استقلال باشم، اما تقدیر اینطوری رقم خورد که مصدوم باشم.»

وی افزود: «هدف من این بود که مثل نیم‌فصل اول برای استقلال بازی کرده و روزهای خوبی را سپری کند. با این حال امیدوارم تیمم که پتانسیل قهرمانی را دارد بتواند به هدفش برسد.»

تیموریان ادامه داد: «از هواداران استقلال می‌خواهم برایم دعا کنند تا بتوانم مثل گذشته آماده در خدمت تیم باشم. از تمام همبازی‌هایم که طی این مدت با من در تماس بودند و روحیه دادند ممنونم، به خصوص کیانوش رحمتی که چندبار حضورا کنارم رسید و با صحبت‌هایش به من روحیه داد. از دلگرمی‌های دکتر فتح‌الله‌زاده و مظلومی هم تشکر می‌کنم. صحبت‌های آنها انگیزه من را بالاتر برد تا با روحیه‌ای بالاتر به دنبال بازگشت باشم.»