اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تگرگ شدید و رعد و برق در چهارمحال‌و‌بختیاری



اخبار,اخبار اجتماعی , بارش تگرگ

بارش شدید باران و تگرگ از بعد از ظهر امروز در چهارمحال و بختیاری آغاز شده و از طرفی رعد و برق های شدید نیز بسیاری را هراسان کرده است .

به گزارش مهر، از ابتدای ظهر امروز پنج شنبه یک سامانه بارشی وارد استان چهارمحال و بختیاری شد و ابرها به سرعت آسمان این استان را فرا گرفتند.

 بارش شدید باران از بعد از ظهر آغاز شد که بارش باران در بسیاری از نقاط استان تبدیل به تگرک شد، به طوری بسیاری از نقاط استان در پی بارش شدید تگرگ سفید رنگ شد.

این در حالی است که رعد و برق های هولناک نیز در آسمان رخ می دهد و این رعد و برق ها به خاطر بالا بودن شدتشان موجب لرزش شیشه های منازل وبه صدا درآمدن آژیر دزدگیر خودرو ها شده است و موجب هراس بسیاری از مردم شده است.

بارندگی موجب طغیان رودخانه ها و آبگرفتگی معابر در برخی شهرها شده است. همچنین خیابانهای برخی مناطق در پی بارش شدید باران به جوی های پرآب مبدل شده اند.

 

اخبار,اخبار اجتماعی , بارش تگرگ

بارش یک سانتیمتری تگرگ در سامان گزارش شده است


مدیر کل هواشناسی استان چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ورود سامانه بارشی به استان چهارمحال و بختیاری گفت: برسی نقشه های هواشناسی بیانگر استقرار سامانه بارشی در سطح منطقه است که به تناوب تا اوایل هفته آینده در بعضی ساعات سبب افزایش ابر، وزش باد نسبتا شدید، رگبارو رعد و برق و در نقاط مستعد نیز بارش تگرگ می شود.

مهرداد قطره ادامه داد: از اواخر وقت جمعه بارشها تشدید شده و همچنین طی روز شنبه در بیشتر مناطق بارش های خوبی پیش بینی می شود و همچنین امروز و فردا برخی نقاط استان غبار آلود خواهد بود.

وی عنوان کرد: طی بارش های امروز بارش یک سانتیمتری تگرگ در سامانه گزارش شده است.

وی یادآور شد: مجموع بارندگی سال زراعی جاری شهرکرد ۳۳۶.۳ میلیمتر است و شهرستان کوهرنگ با مجموع بارندگی سال زراعی جاری یک هزار و ۵۳۲ میلیمتر را دارد.

قطره بیان داشت: میانگین بارندگی سال زراعی جاری استان تا امروز ۶۷۲ میلیمتر است و نسبت به دوره مشابه سال قبل ۲۳ درصد رشد داشته است.

مدیر کل هواشناسی استان چهارمحال و بختیاری گفت: میانگین بارندگی سال زراعی جاری استان نسبت به میانگین دوره مشابه سال قبل حدود سه درصد افزایش یافته است.

اخبار اجتماعی - مهر

 


ویدیو مرتبط :
رعد و برق باران و تگرگ در دانسفهان...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رعد و برق، باران شدید و تگرگ در تهران


از ساعت ۱۸ جمعه ۲۷ شهریور ۹۴، رعد و برق پیاپی در آسمان تهران دیده شد. در ادامه آن هم باران شدید باریدن گرفت.

خبرآنلاین: از ساعت ۱۸ جمعه ۲۷ شهریور ۹۴، رعد و برق پیاپی در آسمان تهران دیده شد. در ادامه آن هم باران شدید باریدن گرفت.

این باران که در مناطقی از پایتخت همراه با تگرگ هم بود، موجب قطع شدن برق در مناطق شهر، آبگرفتگی معابر و همچنین اختلال ترافیکی شد. سازمان هواشناسی پیش از این پیش بینی بارندگی برای تهران کرده بود.