اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تولید مشروبات الکلی در یک مسجد سعودی!


پس از بررسی دقیق این مسأله مشخص شد که دو شهروند از کشورهای آسیای شرقی از فضای زیر زمین این مسجد سوء استفاده کرده و آن را به کارگاه تولید مشروبات الکلی تبدیل کرده بودند. رسانه های سعودی فاش کردند که نیروهای «هیئت امر به معروف و نهی از منکر» دو روز پیش مسجدی در منطقه "نجران" در جنوب این کشور را شناسایی کردند که در آن مشروبات الکلی تولید می شد.


این رسانه ها در ادامه افزودند: پس از بررسی دقیق این مسأله مشخص شد که دو شهروند از کشورهای آسیای شرقی از فضای زیر زمین این مسجد سوء استفاده کرده و آن را به کارگاه تولید مشروبات الکلی تبدیل کرده بودند.

رسانه های سعودی همچنین افزودند: در بازرسی های انجام شده بیش از 150 لیتر آبجو و 60 لیتر مشروب و 50 بطری جداگانه مشروب یافت شد که بسته بندی شده و آماده فروش بودند. بررسی ها نشان می دهد این کارگاه حدود 3 سال است در این محل فعالیت می کند.

این رسانه ها در پایان افزودند: پرونده این دو شهروند آسیایی به دادگاه ارسال شد تا فورا به آن رسیدگی شود.

اکنون این پرسش مطرح می شود که این مقدار مشروبات الکلی که در طول این 3 سال در این محل تولید می شده، توسط چه کسانی مصرف شده است؟!


منبع: جهان نیوز



ویدیو مرتبط :
مشروبات الکلی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تولید مشروبات الکلی در زیرزمین مسجد!


بنا به اعلام سخنگوی هیأت امربه معروف و نهی ازمنکر نجران، این دو، سه سال است که با تولید و فروش مشروبات الکلی در سطح وسیعی از نجران و سایر مناطق جنوبی عربستان، به ثروت هنگفتی دست یافته‏اند!

هیأت امر به معروف و نهی از منکر عربستان اعلام کرد مسجدی در استان نجران اقدام به راه‏ اندازی کارگاه تولید مشروب در زیرزمین خود کرده بود که پس از کشف، توقیف و پلمب شد.

یک روزنامه سعودی نوشت هیأت امربه معروف و نهی از منکر عربستان دو روز پیش در منطقه نجران مسجدی یافته‏ اند که در زیرزمین آن اقدام به تولید مشروبات الکلی می‏شده است!

به نوشته این روزنامه، پلیسی دینی عربستان اعلام کرده است این کارگاه تولید مشروبات الکلی را دو نفر آسیایی(خاور دور) راه‌‏اندازی و اداره می‏کرده ‏اند.

بنا به اعلام سخنگوی هیأت امربه معروف و نهی ازمنکر نجران، این دو، سه سال است که با تولید و فروش مشروبات الکلی در سطح وسیعی از نجران و سایر مناطق جنوبی عربستان، به ثروت هنگفتی دست یافته‏اند!

بنا بر قوانین داخلی عربستان تولید و فروش مشروبات الکلی در این کشور با مجازات شلاق و زندان روبه ‏روست. به گفته کارشناسان مسائل اجتماعی این پادشاهی، علی‏رغم آن‏که حکومت تلاش زیادی برای موجه و اسلامی نشان دادن این کشور دارد، مظاهر فساد به شکل گسترده ولی مخفیانه و زیرپوستی تمام طبقات اجتماعی را دربرگرفته است. به حدی که اخبار دریافتی از گوشه وکنار این کشور در زمینه خرید و فروش مشروبات الکلی، نشان از در صدر بودن سعودی‏ها در مصرف مشروبات الکلی نسبت به دیگر کشورهای منطقه ـ که اتفاقا خریدوفروش نوشابه‏های الکلی در آنها آزادانه‏ تر انجام می‏شود ـ دارد!

منبع: تابناک