اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تولید در یک شرکت خودروسازی متوقف شد



اخبار ,اخبار اقتصادی ,شرکت خودروسازی

 

اخبار اقتصادی - تولید در یک شرکت خودروسازی متوقف شد

تولید انواع سواری در شرکت خودروسازی مدیران متوقف شده است. طبق آمارهای رسمی تولید انواع سواری در خودروسازان مدیران با کاهش 100 درصدی از 714 دستگاه در خرداد ‌ماه 92 به صفر رسیده است.

 در حالیکه تولید خودروهای سواری در شرکت‌های خودروسازی کشور افزایش یافته تولید این محصولات در شرکت خودروسازی مدیران متوقف شده است.
 
به گزارش ایسنا، خرداد ‌ماه امسال تولید انواع خودروی سواری در کشور با رشد 57 درصدی از 46 هزار و 282 دستگاه در خرداد ‌ماه سال 92 به 72 هزار و 651 دستگاه افزایش یافته است.
 
با این حال در این مدت تولید انواع سواری در شرکت خودروسازی مدیران متوقف شده است. طبق آمارهای رسمی تولید انواع سواری در خودروسازان مدیران با کاهش 100 درصدی از 714 دستگاه در خرداد ‌ماه 92 به صفر رسیده است.
 
گذشته از این شرکت اما تولید انواع سواری در گروه صنعتی ایران خودرو با رشد 140.7 درصدی از 17 هزار و 565 دستگاه در خرداد ‌ماه سال 92 به 42 هزار و 271 دستگاه افزایش یافته است.
 
خرداد ماه امسال تولید انواع سواری در خودروسازی راین نیز با رشد 1061 درصدی از 52 دستگاه در خرداد ‌ماه سال 92 به 604 دستگاه افزایش یافته است.
 
در این مدت تولید انواع سواری در گروه خودروسازی سایپا با رشد 3.7 درصدی از 26 هزار و 961 دستگاه به 27 هزار و 959 دستگاه افزایش یافته است.
 
خرداد ‌ماه امسال تولید انواع سواری در گروه خودروسازی بهمن با رشد 445.8 درصدی از 48 دستگاه در خرداد ‌ماه سال 92 به 262 دستگاه افزایش یافته است.
 
در این مدت تولید انواع سواری در کرمان موتور نیز با رشد 65 درصدی از 942 دستگاه در خرداد ‌ماه سال 92 به 1554 دستگاه افزایش یافته است. 

اخبار اقتصادی - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
خط تولید 17 کارخانه تولید خوراک دام و طیور متوقف شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شرکت خودروسازی "فیات" فعالیت خود در ایران را متوقف کرد



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار:شرکت خودروسازی "فیات" فعالیت خود در ایران را متوقف کرد

شرکت خودروسازی "فیات" و "شرکت صنعتی کامیون سازی فیات" اعلام کردند که در جهت همراهی با تحریم تجاری غرب علیه ایران، به فعالیت اقتصادی خود در ایران پایان می دهند.

انتخاب : آسوشیتدپرس نوشت: شرکت خودروسازی "فیات" و "شرکت صنعتی کامیون سازی فیات" اعلام کردند که در جهت همراهی با تحریم تجاری غرب علیه ایران، به فعالیت اقتصادی خود در ایران پایان می دهند.

در بیانیه ی فیات آمده است: ما اعلام می داریم که شرکت های تابعه ما، هیچ محصول و قطعات یدکی که مقصد نهایی آن ایران باشد، را نخواهد فروخت.

شرکت خودرو سازی "فیات" به ایران خودور صادر می کند و "شرکت صنعتی کامیون سازی فیات" هم کامیون و اتوبوس با نام "ایوکو" به ایران می فروشد.

گروه "اتحاد علیه ایران هسته ای" با فشار به شرکت فیات خواستار خروج این شرکت خودروسازی از بازار ایران شده بود.

ناتان کارلتون سخنگوی "اتحاد علیه ایران هسته ای" گفت: فیات سرانجام تصمیم به پایان روابط خود با ایران گرفته است.

وی افزود: ما از فیات می خواهم که تمام فعالیت های خود در ایران را از جمله فروش و تولید خودروی مازراتی و فیات را متوقف کند./انتخاب