اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تولید اسکانیا متوقف نشده است



اخبار,اخبار اجتماعی ,اتوبوس های اسکانیا

شرکت عقاب افشان اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون ١٢٤ دستگاه اتوبوس اسکانیا در کشور تولید شده است.

به گزارش عصر ایران، این شرکت در فروردین ماه سال جاری ٣٤ دستگاه اتوبوس درونشهری و بین شهری تولید کرد که این میزان در اردیبهشت ماه به ٥٥ دستگاه رسید.

همچنین در خرداد ماه نیز ٣٥ دستگاه اتوبوس درونشهری و بین شهری اسکانیا توسط شرکت عقاب افشان تولید شده است.

شرکت عقاب افشان با تاکید بر این که تولید اتوبوس های اسکانیا بر اساس مجوزهای دریافت شده ادامه دارد تاکید کرد که تولید اتوبوس های اسکانیا به هیچ وجه متوقف نشده و هرگونه اخبار در این زمینه کذب است.

شرکت عقاب افشان ابراز امیدواری کرده است با توافق اخیر هسته ای و رفع تحریم های ظالمانه غربی ها بزودی علاوه بر افزایش تولیدات اتوبوس های اسکانیا در ایران، طرح های توسعه ای این شرکت برای صادرات وسیع این اتوبوس ها هرچه سریعتر اجرایی شود.

اخبار اجتماعی - عصر ایران

 


ویدیو مرتبط :
خط تولید 17 کارخانه تولید خوراک دام و طیور متوقف شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خط تولید اسکانیا متوقف شد



اخبار ,اخبار اقتصادی ,توقف خط تولید اسکانیا

اخبار اقتصادی - خط تولید اسکانیا متوقف شد

رئیس کمیسیون عمرانی مجلس شورای اسلامی گفت: با بررسی های کارشناسان کمیسیون مجلس و اعلام نقص فنی خودرو در حادثه قم - تهران، خط تولید نوع اسکانیای این حادثه متوقف شد.

به گزارش تسنیم، سید مهدی هاشمی در بازدید از طرح‌های عمرانی چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: پس از وقوع حادثه تصادف اتوبوس اسکانیا در بهمن ماه سال گذشته که منجر به مرگ ۴۵ نفر و زخمی شدن ۴۷ نفر دیگر شد، این پرونده به جدیت در کمیسیون عمران مجلس بررسی و حکم به متوقف شدن خط تولید اسکانیا نوع استفاده شده در این حادثه شد. 

اخبار اقتصادی - تسنیم