اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

توقف تولید دو خودرو در ایران


رئیس پلیس راهور کشور با اعلام اینکه به زودی محدودیت هایی برای تردد خودروهای فرسوده و ناایمن اجرا می‌شود گفت: تولید خودروهای روآ و وانت پیکان به علت نداشتن ایمنی‌های لازم متوقف شد.

رئیس پلیس راهور کشور با اعلام اینکه به زودی محدودیت هایی برای تردد خودروهای فرسوده و ناایمن اجرا می‌شود گفت: تولید خودروهای روآ و وانت پیکان به علت نداشتن ایمنی‌های لازم متوقف شد.

سردار اسکندر مومنی روز شنبه در نشست خبری با اشاره به افزایش دو درصدی شماره گذاری خوردوها در 6 ماه نخست امسال اظهار داشت: در نیمه اول امسال 754 هزار و 415 خودرو جدید شماره گذاری شدند. همچنین در این مدت 9 هزار و 46 خودرو خارجی وارد کشور شد که کاهش 37 درصدی را نشان می دهد. در این مدت 653 هزار و 610 دستگاه موتورسیکلت جدید شماره گذاری شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل 7.4 درصد افزایش را نشان می دهد.

وی ادامه داد: در این مدت 878 هزار گواهینامه جدید صادر شد. ضمن اینکه در 5 ماهه نخست امسال آمار کشته های حوادث ترافیکی هزار و 324 نفر کاهش یافت. همچنین 9 هزار و 915 نفر نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل کمتر مجروح شدند.

رئیس پلیس راهور کشور با اعلام تردد 14 میلیون و 90 هزار خودرو در کشور تاکید کرد: در سال 80 ، چهار میلیون خودرو در کشور تردد می کردند که این آمار در 10 سال اخیر بیش از سه برابر شده است. هم اکنون به ازای هر هزار نفر جمعیت 160 خودرو وجود دارد که در دهه آینده این آمار به 400 خودرو می رسد.
 
منبع: مهر

 



ویدیو مرتبط :
ارایه مدل ریاضی برنامه ریزی تولید برای تولید چابک مطالعه موردی: شرکت ایران خودرو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توقف تولید 3 خودرو در ایران


بهمن‌ ماه امسال تولید سه مدل سواری در خودروسازان داخلی به صفر رسید.

خبرگزاری ایسنا: بهمن‌ ماه امسال تولید سه مدل سواری در خودروسازان داخلی به صفر رسید.

در این مدت تولید لیفان 620 با موتور 1800 سی‌سی با کاهش صد درصدی از 1477 دستگاه در بهمن‌ ماه 1393 به صفر رسید.

در این مدت تولید وولیکس C30 دنده‌ای LUXURY با کاهش 100 درصدی از 307 دستگاه در بهمن‌ ماه 1393 به صفر کاهش یافت.

بهمن ماه امسال تولید خودروی قشقایی با کاهش 100 درصدی از چهار دستگاه در بهمن‌ ماه 1393 به صفر رسید.