اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

توطئه هولناك 17 دزد حرفـه‌ای پشت میــلـــه‌های زنــــدان!





اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

توطئه هولناك 17 دزد حرفـه‌ای پشت میــلـــه‌های زنــــدان

گروه شوك: 17 دزد حرفه‌ای پشت میله‌های زندان به طراحی یك باند سازمان یافته پرداختند تا پس از آزادی به ثروت بادآورده‌ای برسند. این دزدان خشن با زاغ زنی در پاساژهای تجاری، بانك‌ها و صرافی‌ها طعمه‌هایشان را شناسایی می‌كردند.

كارآگاهان اداره 18 پلیس آگاهی تهران خیلی زود پی بردند تیمی از دزدان حرفه‌ای، در قالب گروه‌های سازمان یافته و در حالی‌كه قمه، قداره، شوكر و گاز اشك‌آور داشتند به طعمه‌هایشان حمله كرده و بی‌رحمانه آنان را نه تنها هدف ضربات چاقو قرار می‌دادند بلكه در یكی از صحنه‌ها با حمله به زنی جوان اقدام به شكستن دست راست وی از ناحیه كتف كرده بودند.

این زن در تحقیقات به افسر پرونده گفت: ساعت 11:30، پنج مرداد ماه امسال در حالی‌كه 12 میلیون و 300 هزار تومان پول از شعبه بانك میدان شكوفه گرفته بودم، به در خانه‌مان واقع در خیابان جابری رفتم كه ناگهان دو دزد سوار بر موتوسیكلت به سمت من حمله‌ور شده و پس از زمین زدن من، كیف پول نقد را به سرقت بردند كه شدت زمین خوردن من به حدی بود كه از ناحیه كتف دست راست دچار شكستگی شدم؛ این در حالی بود كه دزدان بدون توجه به فریادهای من، كیف را با خود بردند.

طعمه دیگری نیز به تیم تحقیق گفت: «ساعت 8 شب شنبه 12 فروردین ماه امسال در خیابان دماوند – 30 متری نارمك در حالی‌كه قصد پیاده شدن از سمت چپ خودرو را داشتم، ناگهان دو سرنشین یك موتوسیكلت پالس سیاه رنگ به سمت من آمده و ناگهان كیف‌دستی‌ام كه چهار هزار دلار داشت و از صرافی خریده بودم را به سرقت بردند، در حالی‌كه قصد داشتم مانع دزدیده‌شدن كیف دستی شوم، به واسطه كشیدن كیف توسط سرنشین عقب موتوسیكلت و سرعت زیاد موتور، چندین متر روی زمین كشیده شدم اما با این وجود، دزدان كیف همراه مرا رها نكرده و آن را دزدیدند.كارآگاهان كه هر روز با شكار تازه‌ای روبه‌رو می‌شدند

پی بردند اعضای این باند حرفه‌ای، به شیوه‌های مختلف خفه‌كنی، آویزان‌بری، پنچری، تهدید با چاقو و قمه دست به سرقت می‌زنند و با اقدامات اطلاعاتی توانستند گروهی از این دزدان قدیمی كه همگی در كیف‌قاپی خبره بودند را شناسایی كنند. بررسی سرنوشت آنها نشان داد كه همه‌شان به تازگی و در یك سال گذشته، با سپردن وثیقه از زندان آزاد و به تشكیل باند سازمان یافته دست زده‌اند. بررسی‌ سرقت‌ها نشان می‌داد كه در بیشتر آنها، دزدی از كسانی صورت گرفته كه با مراجعه آنان به مراكز تجاری و اقتصادی بویژه شعبات بانكی و صرافی‌ها، پول زیادی همراه آنها بوده و دزدان نیز به شیوه زاغ‌زنی آنها را شناسایی می‌كردند.

بدین‌ترتیب، تجسس‌ها وارد مرحله عملیاتی شد و با به دست آمدن چهره دزدان در دوربین‌های مداربسته 17 دزد حرفه‌ای ردیابی شدند كه 21 تا 46 ساله بودند و برخی از اعضای باند با هم برادر هستند و مشخص شد عباس، میلاد، علی، علیرضا، ان‌شاءالله، محسن، بنیامین، مرتضی، احسان، مجید، علی، امیر، علی، ناصر، محمد، رسول و امید همگی در زندان با هم نقشه این كیف‌قاپی‌ها را طراحی كرده‌اند.مخفیگاه‌های 17 دزد در كاشان، اسلامشهر، پاكدشت و محله‌های مختلف تهران بویژه اتابك، تهرانپارس،

نیروی هوایی و خیابان نبرد رد زنی شدند و روز 24 مردادماه سال جاری مأموران در عملیات‌های همزمان و گسترده‌ای همه دزدان را به دام انداختند.

همه این 17 دزد وقتی در برابر طعمه‌هایشان ایستادند پذیرفتند با زاغ‌زنی آنان را شناسایی كرده و در خیابان‌های مختلف تهران از جمله هاشمی، قصرالدشت، فرمانیه، خراسان، مولوی، یافت‌آباد، امامزاده معصوم، سه راه‌‌آذری، شهید قندی، دبستان، بلوار كاوه، شریعتی، میرداماد، آرژانتین، انقلاب، ولی‌عصر و شهرهای تبریز، كاشان، زرند، كرمان، تویسركان، بابل، ساری، گرگان، اراك، همدان، سمنان و شاهرود كیف‌قاپی‌های میلیونی كرده‌اند.بنابراین گزارش بازپرس پرونده با توجه به گستردگی محدوده، جغرافیایی سرقت‌های این باند در تهران و كل كشور خواستار انتشار عكس‌های آنان شد تا كسانی‌كه از سوی این تبهكاران شكار شده‌اند با شماره‌های 51055518 و 51055616 تماس بگیرند و به طرح شكایت بپردازند./ایران

 


ویدیو مرتبط :
توطئه ی پشت پرده فقط یا الله گویان وهابی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توطئه چینی هولناك عروس كینه‌جو



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

توطئه چینی هولناك عروس كینه‌جو

عروس كینه‌جو با توطئه چینی هولناك سناریوی قتل خاموش شوهرش را كلید زد. در حالی كه همه تصور می‌كردند مرد جوان گم شده است ناشناسی در تماس تلفنی پرده از راز چاه مرگ در بیابان‌های زرند برداشت.

حوادث - به گزارش ایران علی اكبر عباس تبار قاضی دادگستری زرند با اعلام این خبر گفت: زنی به نام صغری به همراه مادر شوهرش به نام طاهره با مراجعه به پلیس آگاهی زرند از گم شدن مرموز شوهرش خبر داد.

زن نگران گفت: شوهرم كه علی جمال‌زاده نام دارد گفته بود تصمیم دارد با یكی از دوستانش برای انجام كاری به تهران برود. علی روز 27 آبانماه یك پتو از خانه برداشت و ساعت 9 شب یك خودرو دنبالش آمد و از خانه به سمت تهران رفت.

وی افزود: صبح روز بعد هر چه با علی تماس گرفتم گوشی‌اش خاموش بود و حالا نگران هستم خصوصاً‌اینكه مادر شوهرم گفته چند روز از گم شدن علی گذشته بود كه مردی ناشناس ناگهان از سنندج با وی تماس گرفته و ادعا كرده كه نگران بچه‌ات نباش علی پیش ما سالم است و سپس تماس را قطع كرده است.

ردیابی مرد گمشده

با ادعاهای این عروس كه سعی داشت خود را نگران نشان دهد از روز 6 آذرماه سال جاری تیم قضایی و پلیسی وارد عمل شد و به تحقیقات ویژه‌ای دست زد.

هنوز 10 روز نگذشته بود كه دایی مرد گمشده نزد پلیس ادعا كرد؛ مردی ناشناس در تماس تلفنی گفته كه علی كشته شده است.

این مرد به تیم تحقیق گفت: ساعت 2 بعدازظهر مردی از تلفن همگانی زرند با من تماس گرفت، من خواب بودم وقتی گوشی را برداشتم صدای ناشناسی را شنیدم. تماس گیرنده به من گفت كه می‌خواهد كمك مان كند و می‌داند ما خیلی اذیت می‌شویم. پرسید مگر علی گم نشده است، وقتی جواب مثبت دادم گفت كه علی كشته شده و در چاهی در حوالی ملك‌آباد و حمیدیه انداخته شده است سپس تلفن را قطع كرد.

وی ادامه داد: «من خیلی شوكه شده بودم و وقتی تلفن را قطع كردم خودم را سریع به آگاهی رساندم.»

چاه مرگ

با این اطلاعات تیمی از پلیس و آتش‌نشانان به بیابان‌های اطراف حمیدیه اعزام شدند و پس از جست‌وجوی گسترده ساعت 5 عصر چاه مرگ را كه بوی تعفن می‌داد شناسایی كردند و از آنجا كه هوا تاریك شده بود عملیات بیرون كشیدن جسد صبح روز بعد -17 آذرماه- صورت گرفت و با حضور قاضی پرونده پس از 6 ساعت تلاش جسد علی از درون چاهی كه دور حلقه‌اش یك و نیم متر و عمق 70 متری داشت بیرون كشیده شد و همه دیدند كه عاملان جنایت جنازه را داخل پتویی پیچانده و در چاه مرگ رها كرده‌اند.

بررسی‌های جسد نشان داد كه دور گردن علی یك شال پیچیده شده و مقداری خاك نیز روی جسد ریخته شده است.

از این مرحله به بعد با دستور قاضی علی اكبر عباس تبار تیمی از كارآگاهان جنایی زرند به سرپرستی ستوان یكم محمد قاسمی عملیات شناسایی برای دستگیری عاملان جنایت را در دستور كار خود قرار دادند و جالب اینكه در كمتر از 15 ساعت جزئیات این قتل خاموش فاش شد.

توطئه زنانه

مأموران در بررسی‌های ویژه خود به صغری كه عروس خانواده بود شك كردند. وی تناقض‌گویی‌های زیادی داشت و خیلی زود اعتراف كرد نه تنها علی به مسافرت نرفته بلكه قربانی یك خیانت زنانه شده است. این زن خیانتكار به قاضی عباسی‌تبار گفت: مدت 8سال با علی زندگی كردم اما هنوز 2 سال نگذشته بود كه اختلافات بین من و علی شروع شد. علی با دختران زیادی دوستی داشت و بدتر این كه همه این رابطه‌ها را برایم تعریف می‌كرد. خیلی احساس بدی داشتم تا این كه تصمیم به طلاق گرفتم كه با مخالفت خانواده‌ام روبه‌رو شدم.

چند ماه پیش با پسر 28 ساله‌ای به نام حمزه كه تماس‌های تلفنی‌ای با من داشت آشنا شدم و از وی خواستم كمكم كند تا شوهرم را از سرراهم بردارم. ابتدا حمزه گفت بیا سم به وی بدهیم. سپس گفت نه‌، سم نمی‌دهیم باید فكر دیگری كنیم و سرانجام تصمیم گرفتیم با قرص خواب وی را بكشیم.

عروس كینه‌جو گفت: حمزه مقداری قرص خواب‌آور از دیوار خانه در حیاط انداخت و من آنها را آسیاب كردم. شوهرم ساعت 8 شب 27 آبانماه به خانه آمد و من و پسر 4 ساله‌ام به نام محمدطاها در خانه بودیم. شوهرم گفت خسته‌ام چای برایم تهیه كن و بلافاصله چای دم كردم و قرص‌های آرد شده را داخل چای ریختم و كمی هل هم اضافه كردم كه طعم آن عوض شود.

پس از این كه چای را خورد خیلی زود خوابید، پسرم را هم با قرص خواباندم. سپس با حمزه تماس گرفتم و خبر دادم علی خواب رفته تا بیاید. وی آمد و با كمك هم دست و پای شوهرم را بستیم و پلاستیكی روی سرش كشیدیم و با بستن یك شال دور گردنش وی را خفه كردیم. سپس جسد را داخل پتو انداختیم و ساعت 11 شب با خودروی علی جسد را به اطراف روستای حمیدیه در فاصله 17 كیلومتری جنوب زرند انتقال دادیم و پس از آتش زدن جسد آن را به داخل چاه انداختیم و آنجا را ترك كردیم.

وی افزود: سپس از حمزه خواستم به زرند رفته و در تماسی به مادرشوهرم بگوید كه پسرش سالم است تا شك نكند. با اعتراف عروس كینه‌جو با دستور قاضی عباس تبار تیمی از كارآگاهان به سرپرستی ستوان یكم محمد قاسمی اقدامات درخصوص دستگیری حمزه را آغاز كردند و سرانجام موفق شدند وی را در خانه پدری‌اش دستگیر كنند.

حمزه با اعتراف به قتل همه ادعاهای همسر علی را پذیرفت و گفت من با اصرار صغری فریب خوردم و خواستم كمكی به وی بكنم كه از دست شوهرش ناراحت بود./ایران