اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

توضیح لاریجانی درباره «خداوند رنگین‌کمان»


رئیس مجلس شورای اسلامی درباره واکنش خود به نماینده دیر، کنگان و عسلویه در جلسه قبل مجلس که سخنان خود را با خداوند رنگین‌کمان آغاز کرده بود توضیحاتی ارائه داد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس مجلس شورای اسلامی درباره واکنش خود به نماینده دیر، کنگان و عسلویه در جلسه قبل مجلس که سخنان خود را با خداوند رنگین‌کمان آغاز کرده بود توضیحاتی ارائه داد.

در جریان بررسی اعتبارنامه‌های نمایندگان زمانی که سکینه الماسی نماینده دیر،‌ کنگان و عسلویه برای قرائت گزارش این شعبه درباره اعتبارنامه‌های نمایندگان در پشت تریبون حاضر شد علی لاریجانی، گفت: رسانه‌ها به خانم الماسی ظلمی کردند؛ زمانی که ایشان داشتند آن شعر زیبا را می‌خواندند من نخندیدم؛ چشمم را به جهت خستگی مالش دادم؛ رسانه‌ها شیطنت کردند.

لاریجانی سپس خطاب به این نماینده مجلس، گفت: از این به بعد باید پوست کلفت باشید، از این شیطنت‌ها زیاد می‌کنند.

الماسی پس از توضیح لاریجانی گزارش خود را این‌ بار با این شعر آغاز کرد: «اهل دل چون نامه انشاء می‌کنند/ابتدا با نام زهرا می‌کنند».

در جلسه روز یکشنبه مجلس سکینه الماسی با «خداوند رنگین کمان» آغاز کرده بود که پس از آن رسانه‌ها عکسی را منتشر کردند که علی لاریجانی نتوانسته بود در واکنش به این صحبت غیرمتعارف در صحن جلوی خنده خود را بگیرد.


ویدیو مرتبط :
کارخانه رنگین کماند تولید رنگین کمان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رنگین کمان های عجیب !