اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

توضیح درباره تخریب آرامگاه استاد بنان


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز گفت: عکس منتشر شده در برخی رسانه‌ها از آرامگاه بنان مربوط به سال‌های گذشته است.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز گفت: عکس منتشر شده در برخی رسانه‌ها از آرامگاه بنان مربوط به سال‌های گذشته است.

حجت الاسلام محمد صالحی اظهار کرد: در سال 1389 همزمان با آغاز بکار اداره کل اوقاف و امورخیریه در استان نوپای البرز با توجه به تقاضاهای فراوان مردمی این اداره اقدام به همسطح‌سازی برخی قبور امام زاده طاهر(ع) کرد.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت برخی قبور این امامزاده رفت و آمد زائران را با مشکل مواجه کرده بود که همین باعث شد عده‌ای دراین خصوص شکایت‌هایی به دفتر امام‌زاده ارائه کنند.

صالحی افزود: حجم این شکایات باعث شد مسئولان اوقاف استان برای بهبود شرایط نسبت به همسطح سازی برخی قبور اقدام کنند .

وی ادامه داد: قبر بنان نیز یکی از این قبور بود که در طرح همسطح‌سازی دچار تغییراتی شد.

این مسئول گفت: از آن سال به بعد قبر این هنرمند هیچ تغییری نکرده و عکس منتشر شده از تخریب قبر وی مربوط به سال‌های گذشته است.

حجت‌الاسلام صالحی افزود: قبور هنرمندانی که در امامزاده‌های استان آرام گرفته‌اند، جزء میراث معنوی هستند و اداره کل اوقاف با تمام توان برای حفاظت و معرفی این میراث ماندگار اقدام می‌کند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان البرز در پایان گفت: قبر بنان با حاشیه‌های متفاوت از سایر قبور اطراف طراحی شده تا مشخص‌تر باشد و مردم به راحتی بتوانند قبر این هنرمند مردمی را پیدا کنند.


ویدیو مرتبط :
تخریب آرامگاه شیث نبی ، توسط اعراب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: تخریب سنگ قبر استاد بنان در کرج


سنگ قبر مرحوم بنان،خواننده قدیمی، در امام زاده طاهر کرج تخریب شده است.

پارسینه: سنگ قبر مرحوم بنان،خواننده قدیمی، در امام زاده طاهر کرج تخریب شده است.

عکس: تخریب سنگ قبر استاد بنان در کرج