اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

توضیحات دادستان زاهدان درباره بازداشت قائم‌مقام منطقه آزاد چابهار



اخبار,اخبار اجتماعی ,بازداشت قائم‌مقام منطقه آزاد چابهار

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان با تایید دستگیری قائم‌مقام منطقه آزاد چابهار اعلام کرد که به همراه وی، 5 نفر دیگر نیز دستگیر شده‌اند.

محمد مرزیه در گفت‌وگو با ایسنا ، با بیان این مطلب اظهار کرد: این افراد سه‌شنبه هفته گذشته با هماهنگی مقامات قضایی دادسرای مرکز استان بازداشت شدند.

وی یادآور شد: اتهام این افراد اختلاس، ارتشاء و زمین‌خواری است؛ البته هنوز به جمع بندی کامل در این زمینه نرسیده‌ایم و تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.


اخبار  اجتماعی  -  ایسنا 


ویدیو مرتبط :
قائم مقام منطقه آزاد چابهار بازداشت شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قائم مقام منطقه آزاد چابهار بازداشت شد


دادستان عمومی و انقلاب زاهدان اعلام کرد که قائم مقام منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار به جرم اختلاس به همراه پنج نفر دیگر دستگیر شد.

خبرگزاری مهر: دادستان عمومی و انقلاب زاهدان اعلام کرد که قائم مقام منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار به جرم اختلاس به همراه پنج نفر دیگر دستگیر شد.

در این اطلاعیه آمده است که این افراد هفته گذشته با هماهنگی مقامات قضایی و دادسرای سیستان و بلوچستان بازداشت شدند.

بر اساس این اطلاعیه اتهام این افراد اختلاس، ارتشاء و زمین خواری است که پرونده این افراد در حال جمع بندی کامل بوده و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.