اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تهران چهارشنبه و پنج شنبه تعطیل است ؟


کلیه مدارس و مراکز آموزش عالی شهر تهران در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه هفته جاری تعطیل نیست.

معاون عمرانی استانداری تهران گفت: کلیه مدارس و مراکز آموزش عالی شهر تهران در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه هفته جاری تعطیل نیست.

محمودی ، با اعلام این خبر اظهار داشت: کلیه مدارس و مراکز آموزش عالی شهر تهران به دلیل آلودگی هوا در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 30 آذر و اول دی ماه تعطیل نیست.

 شب گذشته کارگروه آلودگی هوای تهران تشکیل شد و بر اساس آن قرار شد تا صدور آرم ترافیک روزانه تا روز شنبه متوقف شود اما همچنان پرونده تعطیلی شهر تهران باز است و هنوز تصمیم گیری نشده است.

بر طبق بررسی های به عمل آمده قرار شد تمامی فعالیت های کارخانجات شن و ماسه و آسفالت شهرستانهای غرب استان تهران تا روز شنبه متوقف شد ،همچنین شهرداری تهران موظف شد تا تمامی فعالیت های عمرانی خود به جز مترو را تا روز شنبه تعطیل کند.

همچنین تمامی کارخانجات آلوده کننده در صورت تایید محیط زیست تا روز شنبه غیرفعال خواهند شد و موظف شدند عملکردشان را متناسب با اخطارهای زیست محیطی بهبود بخشند.

شهر تهران در دو هفته گذشته به دلیل پایداری هوا، درشرایط ناسالم قرار گرفته است و بر اساس پیش بینی هواشناسی این وضعیت همچنان ادامه خواهد داشت اما هنوز این وضعیت با مرحله اضطرار نرسیده است.
 
منبع: پانا



ویدیو مرتبط :
پنج شنبه ها تعطیل نیست

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سه‌شنبه و چهارشنبه تهران تعطیل است



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

استاندار تهران اعلام کرد

سه‌شنبه و چهارشنبه تهران تعطیل است

 استاندار تهران گفت: به دلیل افزایش آلودگی هوا سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری تمامی شهرهای استان تهران به غیر از فیروزکوه،دماوند،رودبارقصران و بخشی از لواسان تعطیل است.

مرتضی تمدن استاندار تهران در گفت‌وگو با فارس اعلام کرد: به دلیل افزایش آلودگی هوا سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری تمامی شهرهای استان تهران به غیر از فیروزکوه،دماوند،رودبارقصران و بخشی از لواسان تعطیل است.

وی ادامه داد: تمامی ادارات دولتی،‌مدارس و دانشگاه ها به جز بانک ها و مراکز درمانی فردا و پس فردا تعطیل هستند.

استاندار تهران از مردم تقاضا کرد از خودروهای شخصی کمتر استفاده کنند./فارس