اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تمدید مهلت ثبت‌نام دانشگاه‌های پیام‌نور، غیر انتفاعی و غیر دولتی



اخبار,اخبار دانشگاه,مهلت ثبت‌نام دانشگاه‌های پیام‌نوروغیر انتفاعی و غیر دولتی


اخباردانشگاه - تمدید مهلت ثبت‌نام دانشگاه‌های پیام‌نور، غیر انتفاعی و غیر دولتی

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت‌نام و انتخاب رشته برای شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت و گزینش رشته‌های تحصیلی بهمن 92 در دانشگاه‌های پیام نور و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی خبر داد.

دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا ، با اشاره به اینکه مهلت ثبت‌نام و انتخاب رشته در مرحله تکمیل ظرفیت در دانشگاه‌های مذکور تا پایان روز چهارشنبه 11دی ماه تمدید می‌شود، گفت: به منظور فراهم کردن تسهیلات برای آن دسته از داوطلبانی که تا کنون نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته در مرحله تکمیل ظرفیت و گزینش رشته‌های تحصیلی بهمن 92 اقدام نکرده‌اند، مهلت ثبت‌نام و انتخاب کد رشته محل تمدید شد.

به گفته وی گزینش در رشته‌های مذکور براساس سوابق تحصیلی صورت می‌گیرد.

توکلی همچنین درباره نحوه ویرایش اطلاعات داوطبان ثبت‌نام در دانشگاه‌های پیام نور و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی، اظهار کرد: آن دسته از داوطلبانی که پیش از این اقدام به ثبت‌نام و انتخاب رشته کرده‌اند و نیازمند ویرایش رشته‌های انتخابی خود هستند نیز می‌توانند در این مهلت تا ساعت 24 روز چهارشنهبه 11 دی ماه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کرده و نسبت به انتخاب رشته و یا ویرایش رشته‌های انتخابی خود اقدام کنند.
اخبار دانشگاه - ایسنا


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مهلت ثبت‌نام دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام‌نور مجدداً تمدید شد



مهلت ثبت‌نام دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام‌نور مجدداً تمدید شد

خبرگزاری فارس: مهلت ثبت‌نام دوره‌های فراگیر کارشناسی پیوسته، ناپیوسته و ارشد دانشگاه پیام‌نور مجدداً تمدید شد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

مهلت ثبت‌نام در دوره‌های فراگیر کارشناسی پیوسته، ناپیوسته و ارشد دانشگاه پیام‌نور تا ساعت 24 روز شنبه 22 مهرماه تمدید شد.

در این دوره از آزمون علاوه بر فارغ التحصیلان دوره پیش دانشگاهی، دانش آموزان دوره پیش دانشگاهی نیز می‌توانند ثبت‌نام کنند و در صورت قبولی از مهرماه 92 دوره تحصیلی آنها آغاز خواهد شد؛ به عبارت دیگر امسال یک دوره آزمون برای دو دوره پذیرش برگزار می‌شود.

براساس این گزارش، آزمون فراگیر کارشناسی امسال 24 آذرماه برگزار می‌شود و نتایج نهایی این آزمون نیز بهمن ماه اعلام خواهد شد.

آزمون امسال در یک مرحله برگزار می‌شود و دانشپذیران می‌توانند در دو مقطع زمانی و دو گروه جداگانه پذیرش و در دانشگاه پیام‌نور ثبت‌نام کنند.

مهلت ثبت‌نام برای شرکت در آزمون‌های فراگیر کارشناسی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و ارشد دانشگاه پیام‌نور پیش از این تا ساعت 24 پنجشنبه 20 مهرماه اعلام شده بود./فارس