اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تقدیر ویژه آرژانتینی‌ها از یک فیلم ایرانی


هیات داوران جشنواره فیلم کوتاه «Ojo al Piojo» در کشور آرژانتین از فیلم داستانی «ماهی و من» ساخته بابک حبیبی‌فر به صورت ویژه تقدیر کرد.

خبرگزاری ایسنا: هیات داوران این رویداد سینمایی که امسال پنجمین دوره آن از 14 تا 18 ماه ژوئن (23 تا 27 تیر) در شهر «روزاریو» آرژانتین برگزار شد، به دلیل اصالت داستان و استفاده از فرمت سیاه و سفید و همچنین بدون دیالوگ بودن و برجسته کردن ارزش دوستی بین یک انسان و حیوان از فیلم کوتاه ایرانی «ماهی و من» به کارگردانی و نویسندگی بابک حبیبی‌فر تقدیر ویژه کرد.

این فیلم تا کنون جوایزی از جشنواره‌های کشورهایی چون آمریکا، آلمان، ایتالیا، اسپانیا، چین، صربستان و شیلی دریافت کرده است.

داستان فیلم «ماهی و من» درباره مردی نابیناست که تلاش می‌کند، جان ماهی سفره هفت سین را نجات دهد.

کارگردان، تدوینگر، آهنگساز و تنها بازیگر این فیلم بابک حبیبی‌فر است. همچنین صادق سوری فیلمبرداری و حامد معصومی صدابرداری آن را بر عهده داشته است.


ویدیو مرتبط :
احساسی شدن مسی برای تشکر خبرنگار آرژانتینی از او برای شاد کردن دل میلیون ها آرژانتینی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تقدیر جشنواره رم از فیلم ایرانی/ جایزه بهترین بازیگری برای «گس»



جشنواره رم ,فیلم گس

تقدیر جشنواره رم از فیلم ایرانی/ جایزه بهترین بازیگری برای «گس»

فیلم «گس» از ایران به کارگردانی «کیارش اسدی» موفق به کسب جایزه بهترین گروه بازیگری از جشنواره فیلم رم شد.

هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم رم شب گذشته (شنبه) درحالی پایان یافت که هیات داوران با حضور «امیر نادری»، کارگردان ایرانی مقیم آمریکا جایزه بهترین گروه بازیگری را به «گس» از ایران ساخته «کیارش اسدی» اعطا کرد.

در این فیلم «صابر ابر»، «پانته‌آ بهرام»، «رویا جاویدنیا»، «احسان امانی» و «شبنم مقدمی» نقش‌آفرینی دارند.

/ایسنا