اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تقابل ولایتی با هاشمی رفسنجانی!



شیطنت عجیب برخی رسانه ها

تقابل ولایتی با هاشمی رفسنجانی!

علی اکبر ولایتی سخنگوی دولت هاشمی رفسنجانی که در انتخابات ریاست جمهوری 84، حضور خود به عنوان کاندیدا را منوط به عدم حضور هاشمی دانسته بود و پس از حضور هاشمی، به احترام ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام ، از صحنه انتخابات کنار رفت، "پاسخ سخنان هاشمی را داد " !

 انتخاب  : علی اکبر ولایتی وزیر خارجه دولت های هاشمی رفسنجانی که در انتخابات ریاست جمهوری 84، حضور خود به عنوان کاندیدا را منوط به عدم حضور هاشمی دانسته بود و پس از حضور هاشمی، به احترام ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام ، از صحنه انتخابات کنار رفت، "پاسخ سخنان هاشمی را داد " !

به گزارش سرویس سیاسی "انتخاب"؛ این ادعایی بود که برخی رسانه ها در واکنش به حضور آیت الله هاشمی و دکتر علی اکبر ولایتی در همایش ملی بررسی تحولات خاورمیانه و آینده نظم منطقه ای، مطرح کردند.

این رسانه ها مدعی بودند که "ولایتی در این همایش، پاسخ سخنران قبلی (آیت الله هاشمی) را داده است.

رضا سلیمانی مدیر کل روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، در واکنش به این ادعا، با ارسال یادداشتی به "انتخاب"، ادعای مذکور را از اساس تکذیب کرده و نوشته است: آقای دكتر ولایتی هنگام سخنرانی آیت الله هاشمی رفسنجانی در سالن حضور نداشت و پس از اتمام سخنرانی ایشان و با اندكی تاخیر به محل همایش آمد . ایشان پس از ورود به محل همایش از كم و كیف مراسم افتتاحیه سوال كرد و اظهار داشت از جلسه سختی كه در بیمارستان داشته خود را به همایش رسانده است و اصلا در جریان سخنان آیت الله هاشمی رفسنجانی نبود.

وی می افزاید: ولی از آنجا كه برخی رسانه ها رسالت !! خود را در سوژه یابی و انحراف اذهان عمومی از سخنان بسیار مهم رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام می دانند با سانسور كامل سخنان ایشان با ذوق زدگی و در ادعایی تا مل بر انگیز عنوان كردند :  آقای ولایتی به بخشی از سخنان آیت الله هاشمی رفسنجانی پاسخ داد.!!

مدیر کل روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان یادداشت خود پرسیده است: حال جای این سوال مهم از این رسانه های سوژه ساز وجود دارد ، جناب آقای دكتر ولایتی كه در جریان محتوای سخنرانی آیت الله هاشمی رفسنجانی نبوده است چگونه توانسته مطالبی در پاسخ به اظهارات ایشان بیان كند كه اینچنین به مذاق این رسانه ها  خوش آمده است؟!/انتخاب


ویدیو مرتبط :
حرف های دختر هاشمی رفسنجانی(حاشیه ی دادگاه فاطمه هاشمی)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

امضای حکم ریاست مرکز تحقیقات استراتژیک برای ولایتی توسط هاشمی رفسنجانی (+تصویر حکم)



امضای حکم ریاست مرکز تحقیقات استراتژیک برای ولایتی توسط هاشمی رفسنجانی (+تصویر حکم)

یاسر هاشمی رییس دفتر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، حکم ریاست علی‌اکبر ولایتی بر مرکز تحقیقات استراتژیک را در اختیار رسانه‌ها قرار داد و همچنین گفت که وی همزمان به عنوان مشاور بین‌الملل مقام معظم رهبری فعالیت می‌کند.

یاسر هاشمی رییس دفتر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، حکم ریاست علی‌اکبر ولایتی بر مرکز تحقیقات استراتژیک را در اختیار رسانه‌ها قرار داد و همچنین گفت که وی همزمان به عنوان مشاور بین‌الملل مقام معظم رهبری فعالیت می‌کند.

به گزارش ایسنا، یاسر هاشمی ضمن اعلام این خبر، به بیان ویژگی‌های علی‌اکبر ولایتی در طول سال‌های پیش و پس از انقلاب پرداخت و افزود: دکتر ولایتی سابقه طولانی خدمت به نظام انقلاب اسلامی دارند و در طول سال‌های جنگ تحمیلی به عنوان وزیر خارجه نقش قابل توجهی در تغییر نگاه جهان به جمهوری اسلامی داشتند.

رییس دفتر هاشمی رفسنجانی در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: آقای ولایتی در دوران سازندگی و تبیین استراتژی تنش‌زدایی در سیاست خارجی، توفیق‌های غیرقابل انکاری برای کشور داشتند.

سوابق دکتر ولایتی مزیتی برای مرکز تحقیقات مجمع است
وی در ادامه به جایگاه ولایتی به عنوان مشاور بین‌الملل مقام معظم رهبری در طول 16 سال گذشته اشاره کرد و گفت: مجموعه سوابق کلان مدیریتی و مشورتی دکتر ولایتی و شناخت کامل ارکان نظام از ایشان، مزیتی قابل توجه برای مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام به شمار می‌رود.

ولایتی افکار بلندی برای اداره مرکز دارد
یاسر هاشمی همچنین اظهار کرد: با توجه به اینکه آقای ولایتی افکار بلندی برای اداره مرکز دارد، فعالیت همزمان ایشان به عنوان مشاور بین‌الملل مقام معظم رهبری و ریاست مرکز تحقیقات استراتژیک، یک فرصت برای نظام در مسایل راهبردی خواهد بود.

وی در برابر پرسشی درباره اولویت‌ها و برنامه‌های ولایتی برای مرکز تحقیقات استراتژیک، به بخشی از حکم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی برای رییس جدید مرکز اشاره کرد و پاسخ داد: در بخشی از متن حکم آقای هاشمی برای دکتر ولایتی اظهار امیدواری شده است که مرکز تحقیقات در چارچوب سیاست‌های کلی نظام به عنوان بازوی تحقیقاتی جمهوری اسلامی و بویژه مجمع تشخیص مصلحت نظام فعالیت کند.

توقع می‌رود مرکز تحقیقات در دوره جدید رشد ویژه‌ای داشته باشد
هاشمی با بیان اینکه "توقع می‌رود مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع در دوره جدید رشد و ارتقاء ویژه‌ای داشته باشد"، خاطرنشان کرد: با حضور دکتر ولایتی افق جدیدی پیش روی مرکز تحقیقات استراتژیک در حوزه‌های کلان کشور قرار می‌گیرد.

 

حکم ریاست مرکز تحقیقات استراتژیک برای ولایتی

 /ایسنا