اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تعقیب و گریز هولناك زن تبهكار را به كما برد



تعقیب و گریز هولناك زن تبهكار را به كما برد  

روزنامه ایران: زن تبهكار كه با دیدن خودروی بی‌سرنشین به سرقت آن دست زده بود در تعقیب و گریز خیابانی دچار سانحه شد و به كما فرو رفت.

عقربه‌های ساعت دقایقی از 8 شب گذشته بودند و باد نسبتاً سردی می‌وزید. مریم در حال عبور از خیابان بهمن مشهد بود كه ناگهان چشمش به در باز خودروی سواری و سوئیچ افتاد. وی با عجله داخل خودرو نشست و با روشن كردن خودرو از صحنه گریخت، اما زن 41 ساله نمی‌دانست دراین فرار نافرجام تا یك قدمی مرگ پیش خواهد رفت و در حادثه رانندگی، خواب كما در انتظار او است.

صاحب رنوی مشكی رنگ كه در این حادثه به سرقت رفت و واژگون شد به خبرنگار شوك گفت: ساعت حدود 8 شب 25 مهرماه بود كه در كنار خیابان بهمن و جلوی یك تعمیرگاه ایستادم، من كه فكر نمی‌كردم كسی چشم به ماشین قراضه‌ام داشته باشد درهای آن را باز گذاشتم برای دقایقی به داخل تعمیرگاه رفتم تا سؤالی بپرسم اما ناگهان در تاریكی شب متوجه شدم زنی غریبه داخل ماشینم نشست و آن را به سرقت برد. هر چه داد و فریاد كردم وی توجهی نشان نداد و با سرعت از محل فرار كرد.

كریم افزود: با كمك یك موتورسوار به تعقیب خودروام پرداختم و زن با سرعت خیلی زیاد در حال فرار بود كه پس از چند دقیقه در دور برگردان كاظم‌آباد كنترل خودرو را از دست داد و ماشینم پس از برخورد شدید با بلوك‌های سیمانی واژگون شد.

وحشت‌زده و هراسان خودم را به محل واژگونی رساندم و زن غریبه را از پشت فرمان بیرون كشیدیم. حالش خیلی خراب بود و فوری با پلیس 110 و اورژانس 115 تماس گرفتیم.من كیف دستی‌ام كه پر از پول و مدارك شناسایی‌ام بود را تحویل گرفتم و زن تبهكار نیز به بیمارستان انتقال یافت.

رئیس پلیس مشهد درباره این حادثه به شوك گفت: با اعلام حادثه واژگونی خودرو در دوربرگردان منطقه كاظم‌آباد مشهد، تیم‌های گشتی كلانتری خلق‌آباد و دیگر نیروهای امدادی بلافاصله در محل حادثه حضور یافتند.

سرهنگ كریمی افزود: در این حادثه زن 41 ساله كه مریم نام دارد و به شدت آسیب دیده است به بیمارستان انتقال و در حالت كما بستری شد.وی گفت: 6 میلیون تومان پول و مدارك شناسایی صاحب خودرو نیز كه داخل خودرو رنو بوده است تحویل وی شد و تحقیقات در این باره ادامه دارد.وی گفت: احتمال این كه زن 41 ساله به موادمخدر صنعتی و شیشه اعتیاد داشته باشد زیاد است چون در داخل كیف وی تعدادی زر ورق مخصوص استعمال مواد مخدر كشف شده است./روزنامه ایران

 


ویدیو مرتبط :
تعقیب و گریز ماموران پلیس با راننده زن فراری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تعقیب و گریز با شیطان برای نجات یك زن



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

تعقیب و گریز با شیطان برای نجات یك زن

فریادهای دلخراش زنانه همراه با جنون سرعت راننده هوسران كافی بود تا سناریوی تعقیب و گریز خیابانی كلید بخورد. راننده‌های عبوری دیدند كه زن جوان در صندلی جلوی پراید نقره‌ای رنگ جیغ زنان كمك می‌خواهد و راننده با وحشت پا روی پدال گاز گذاشته است. 

اخبار حوادث - به گزارش ایران ساعت 6 غروب 13 آذرماه سال جاری زن جوانی غافل از این كه تا دقایقی دیگر چه سرنوشت شومی در انتظارش است سوار پراید مسافركشی شد و در صندلی جلو نشست.همان دقایق نخست راننده كه مردی 37 ساله بود پا را روی پدال گاز گذاشت و همزمان با سرعت زیاد درهای پراید را نیز قفل كرد.

زن مسافر باز تصور نمی‌كرد كه خطری در كمین وی است تا این كه با رسیدن به مقصد از راننده مرموز خواست در گوشه‌ای بایستد و وی بی‌اعتنا به خواسته زن مسافر سرعتش را بیشتر كرد. در حالی كه مرد شیطان‌صفت حركات خطرناك و مارپیچ داشت زن جوان تلاش كرد در را باز كند و خود را به بیرون پرتاب كند.

وقتی دید درها قفل است با جیغ‌های زنانه از خودروهای دیگر كمك خواست.رهگذران خود را در برابر صحنه عجیبی می‌دیدند چرا كه راننده پراید ادعا می‌كرد دعوای زناشویی است و از همه می‌خواست دخالت نكنند، از سوی دیگر زن جوان فریاد زنان می‌گفت كه راننده دروغ می‌گوید،‌شوهرم نیست وی مرا ربوده است.

سرانجام پس از مسافتی تعقیب و گریز راننده هوسران كه كنترل خودرویش را از دست داده بود با گاردریل‌های حاشیه اتوبان تصادف كرد و دیگر نتوانست فرار كند.

همزمان خودروهای عبوری نیز سر رسیدند و از راننده خواستند كه قفل‌های خودرویش را باز كند اما راننده سماجت كرد همه خشمگین شده بودند و به ناچار برای نجات جان زن جوان شیشه‌های خودرو را شكستند و وی را بیرون كشیدند و این در حالی بود كه زن وحشت‌زده با صدای لرزان می‌گفت از دست این شیطان صفت نجاتم دهید، اما راننده مرموز مدام می‌گفت دعوا بین زن و شوهر است تا اینكه گشت پلیس خود را به محل حادثه رساند و راننده جوان را به خاطر آدم‌ربایی دستگیر كرد.

زن جوان كه از یادآوری آن روز وحشت داشت وقتی در برابر دادیار پرونده در دادسرای امور جنایی تهران قرار گرفت، گفت: آن روز می‌خواستم برای مراسم ختم به خانه خواهرشوهرم بروم. در میدان نماز سوار پراید این مرد شدم.

هنوز مسافت زیادی را نرفته بودیم كه راننده با موبایلش شروع به صحبت كرد و آن سوی خط با مرد دیگری بود و گفت خودش را آماده كند تا دقایقی دیگر می‌رسد و در این میان درهای پراید را قفل كرد. من به مقصدم رسیدم و خواستم توقف كند اما وی هیچ اعتنایی نكرد ابتدا فكر كردم متوجه نشده است. دوباره گفتم ناگهان سرعتش را زیاد كرد.

با داد و فریاد خواستم توقف كند اما بی‌فایده بود با فرمان حركات زیگزاگی انجام می‌داد. فرمان را با یك دستم گرفتم و با دست دیگر موبایلم را به سرش كوبیدم و چندین ضربه به سر و صورتش زدم داد می‌زدم و كمك می‌خواستم. اما این مرد فریاد می‌زد من همسرش هستم و اختلاف خانوادگی داریم برای این كه ثابت كنم حرف‌های این مرد هوسران دروغ است شماره همسرم را به یك مرد نشان دادم و گفتم این دروغ می‌گوید: آنجا بود كه مردم به تعقیبش پرداختند و خلاصه با گاردریل تصادف كرد و متوقف شد.

این مرد هوسران نیز به دادیار جنایی گفت: من بی‌گناهم این زن به من تهمت می‌زند و اصلاً آدم‌ربایی در كنار نبود. بنا به این گزارش، با توجه به این كه تجسس‌ها نشان داده راننده مرموز بارها بازداشت شده است دادیار جنایی از پلیس خواست تا پرده از اقدامات تبهكارانه وی بردارند./ایران