اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تعرض‌های وحشیانه به دختر دانش آموز بخاطر انتقام قتل خواهر + تصاویر



متجاوزی که به دختر 13 ساله چندین بار تعرض کرده بود ، از چنگال قانون گریخت.

 متجاوز بی‌رحمی که به دختر بچه مدرسه‌ای به دفعات تعرض کرده بود، به این علت که به خواهرش تعرض و سپس کشته شده بود، از چنگال قانون گریخت.

به گزارش دیلی‌میل، لوک گرندر 18 ساله به علت شرایط روحی بد خانواده‌اش، به شرط تکرار نکردن جرم، آزاد شد.

اخبار,اخبارحوادث ,تجاوز جنسی


نیکیتا خواهر گرندر در سال 2011، هنگامی که به قتل رسید، 8 ماهه باردار بود و قاتل  او «وانت» برای از بین بردن رَد خود خانه‌ وی را به آتش کشید. این قاتل به مدت حداقل 35 سال زندان محکوم شد و این در حالی بود که جرم او علاوه بر قتل نیکیتا، تعرض به او نیز بود.

 

اخبار,اخبارحوادث ,تجاوز جنسی


دادستان پرونده اعلام کرد، گرندر سه بار دیگر یعنی در سنین 16 و 17 سالگی نیز به آن دختر بچه مدرسه‌ای بی‌گناه تعرض کرده‌بود. دادستان ادامه داد که این دختر به شدت مورد آزار و اذیت قرار گرفته و آثار ضرب و شتم روی بدن او کاملا مشخص است. بعد از این اتفاقات، قربانی در شرایط روحی بدی به سر می‌برد و نمی‌تواند به کسی اعتماد کند.

اخبار,اخبارحوادث ,تجاوز جنسی


دادستان به گرندر گفت: این عمل تو کاملا توجیه ناپذیراست و ممکن است این حادثه بازتاب وحشتناکی در بقیه عمر این دختر برجای گذارد و دیگر نتواند مانند یک فرد عادی زندگی کند. سرانجام او به دو سال حبس تعلیقی محکوم شد و هم اینکه نامش در سامانه‌ای مخصوص افرادی که به جرم تعرض به عنف محاکمه شدند، ثبت شد تا پلیس به راحتی بتواند او را تحت نظر داشته باشد.


  اخبارحوادث  -   باشگاه  خبر نگاران


ویدیو مرتبط :
برخورد وحشیانه پلیس آمریکا با دانش آموز دختر سیاه پوست

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل وحشیانه دختر خردسال پس از تعرض حین بازی فوتبال + تصاویر



رد بی رحم که در طی بازی فوتبال به دختر خردسال تعرض کرد و او را به طرز وحشیانه ای به قتل رساند، دستگیر شد.

اخبار,اخبار حوادث, حوادث  روز


  تیموتی مدن مرد 38 ساله ایست که پس از تعرض بی شرمانه به کودک خردسال که گابریلا نام دارد، او را به طرز وحشیانه ای به قتل می رساند و وقتی دستگیر میشود ابتدا قتل او را انکار می کند.

اخبار,اخبار حوادث, حوادث  روز


بر اساس گزارش پلیس؛ تیموتی ازدواج کرده و پدر 5 فرزند است. دختر تیموتی و گابریلا با یکدیگر دوست و هم مدرسه ای بودند و آنها برای تماشای بازی فوتبال به همراه پدر و مادرشان به شهرستان آلن و مدرسه ی اسکاتسویل واقع در کنتاکی رفته بودند که در حین بازی پدر و مادر گابریلا متوجه عدم حضور او روی صندلی اش می شوند.

اخبار,اخبار حوادث, حوادث  روز

 

پلیس محلی کنتاکی در ادامه افزود : غیبت طولانی گابریلا خانواده اش را وا داشت تا پلیس را در جریان بگذارند، با تصور اینکه او در محیط مدرسه است نامش را چندین بار پیج کردند اما وقتی خبری از او به دست نیامد جست و جوها به بیرون راه پیدا کرد. در فصله ی 400 متری مدرسه جسد گابریلا در حالی که به او تعرض شده بود و غرق در خون بود، کشف شد.

اخبار,اخبار حوادث, حوادث  روز

حضور خانواده گابریلا در مراسم تشییع جنازه‌اش

در تحقیقات گسترده تر پلیس؛ مردی داخل مدرسه پیدا شد که لباسش با خون آغشته بود، او که پدر دوست گابریلا بود ابتدا قتل او را انکار کرد و پس از مدت دو روز در اظهاراتش گفت : من به گابریلا علاقه داشتم .بعد تعرض، او را با ضربات متعدد چاقو به قتل رساندم."

پلیس جنوب مرکزی کنتاکی در پایان خاطر نشان کرد : تیموتی به اتهام قتل درجه یک، آدم ربایی و تعرض بازداشت شد و پرونده وی پس از تکمیل شدن به دادگاه قضایی ارجاع داده خواهد شد.


 اخبار حوادث  - باشگاه خبر  نگاران