اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تصویر سرلشگر ایرانی در رسانه های داعش(+ تصویر)



نزدیک به یک ماه پس از شهادت سردار محمدرضا حسینی مقدم در دفاع از حریم اهل بیت پیامبر (س) در حومه سامرا، رسانه های تکفیری ادعا کردند امروز سه ژنرال ایرانی را هدف قرار داده اند که یکی از آنها محمدرضا حسینی نام دارد.

تکفیری ها به نقل از صفحه تویتری شبکه الجزیره همراه با این خبر، تصویری از سردار حسین همدانی را قرار داده و ادعا کرده اند که وی محمدرضا حسینی، فرمانده اطلاعات سپاه قدس است. این درحالی است که نام سردار همدانی به خوبی روی اتیکت لباس ایشان دیده می شود.

اخبار,اخبارسیاست  خارجی,محمدرضا حسینی  در رسانه های داعش

 

این چندمین بار است که رسانه های کشورهای عربی خلیج فارس، از شهادت حاج حسین همدانی خبر می دهند و گاهی نیز، می نویسند که وی فرمانده جنگ در سوریه است.سردار همدانی دو هفته پیش در مراسمی در دفتر نماینده ولی فقیه در همدان، از مردم و رسانه ها خواستند که از بکار بردن کلمه داعش برای تکفیری ها خودداری کنند و افزودند: آنها غلط می کنند که دولت اسلامی تشکیل دهند، برای همین بهتر است بجای کلمه داعش، از عنوان تکفیری یا فرزندان شیطان استفاده شود.


  اخبار سیاست  خارجی  - انتخاب 


ویدیو مرتبط :
راز عدم پخش تصویر رهبر ایران در رسانه ها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برای اولین بار تصویر یک زن زیبای ایرانی بر روی مجله پلی بوی+عکس



شرمینه شهریور، مدل و بازیگر ایرانی که در سال ۲۰۰۴ دوشیزه دویچلند (Miss German) و در سال ۲۰۰۵ عنوان دوشیزه اروپا (Miss Europe) را کسب کرده بود، اولین ایرانی است که تصویرش روی مجله پلی‌بوی، چاپ شده است.

 

شرمینه شهریور تهرانی، متولد ۱۹۸۲ در ایران است. پدر وی ایرانی و مادرش آلمانی است. شرمینه دارای تحصیلات آکادمیک در زمینه علوم اجتماعی است. وی هم اکنون در نیویورک زندگی می‌کند، شهری که در آن در حال تحصیل رشته بازیگری در موسسه Lee Strasberg Theatre and Film Institute است.

 

تصویر یک زن زیبای ایرانی بر روی مجله پلی بوی

 

تصویر یک زن زیبای ایرانی بر روی مجله پلی بوی

 

شرمینه در سال ۲۰۰۵ نیز مسئول برگزاری جشن نوروز در آلمان شد و مدتی به عنوان مدیر Traumpartner TV آلمان مشغول به کار بوده است. وی هم چنین سابقه بازی در سریال‌های Bambi hilft Kindern و On a tout essayé و فیلم Rabbit Without Ears ۲ را در کارنامه خود دارد./فان پاتوق