اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

(تصاویر) گربه‌ای که به خاطر چشم‌هایش معروف شد



چشم‌های این گربه با گربه‌های دیگر فرق دارد و حالت آن مانند موجودات فضایی است که در فیلم‌ها به تصویر کشیده شده است. نام این گربه «ماتیلدا» است و طرفداران فراوانی را نیز پیدا کرده است.

به گزارش فرادید به نقل از میرر، چشم‌های فضایی ماتیلدا باعث شده او به یکی از ستاره‌های شبکه اجتماعی اینستاگرام تبدیل شود. این گربه دو ساله تاکنون 30 هزار طرفدار پیدا کرده است که طرفدارانش به او لقب «گربه فضایی» را داده‌اند. البته گفته می‌شود که چشم‌های او به دلیل نوعی بیماری است که به این حالت درآمده است.

 

اخبار,اخبار گوناگون ,گربه ای با چشم های متفاوت

 

اخبار,اخبار گوناگون ,گربه ای با چشم های متفاوت

 
در صفحه اینستاگرامی این گربه نوشته شده است: «آیا کسی را می‌شناسید که چشم‌هایش مثل چشم‌های من باشد؟ من به دنبال هم نوع خود می‌گردم.» صاحب ماتیلدا می‌گوید که این گربه به بیماری نادر دررفتگی عدسی چشم (lens luxation) مبتلا است و همین بیماری باعث شده که چشمان او به این شکل درآیند. صاحب گربه برای او یک وب‌سایت را طراحی کرده که پیرامون بیماری و زندگی او مطلب می‌نویسد. در آنجا آمده که ماتیلدا اخیرا کور شده است.

 

اخبار,اخبار گوناگون ,گربه ای با چشم های متفاوت

 

اخبار گوناگون - فرادید

 


ویدیو مرتبط :
کاخ سفید: دونالد ترامپ باید به خاطر حرف هایش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شکنجه تا سرحد مرگ به خاطر زخمی کردن گربه/ پسر بچه بی‌گناه زیر شکنجه های پدر سنگدل به کما رفت + تصاویر



یک پسر 7 ساله براثر شکنجه های پدرش به کما رفت .

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،آقای " راندل لینت " 26 ساله اهل "دوگلاس" که پسر خود " جک" 7 ساله در حالی که بیهوش بود در 14 جولای به بیمارستان برد و ادعا کرد که پسرش از تخت افتاده است .

پزشکان پس ازبررسی کودک با کبودی های متعدد بر روی سر و سوختگی در ناحیه پای او مواجعه شدند و به آقای " لنت " مشکوک شدند و با پلیس تماس گرفتند.

اخبار,اخبارحوادث,کودک  آزاری


پلیس پس از دستگیری " لنت " و بازجویی از او در گزارش خود گفت : این پدر بی رحم که با پسرش مانند یک زندانی رفتار می کرد با اذیت و آزار " جک " و ندادن آب و غذای کافی باعث به کما رفتن این کودک بی گناه شد .

پلیس درادامه افزود: " جک " که به همراه پدر ونامادری و 2 خواهر و برادر دیگرش در یک خانه زندگی می کرد، توسط یک افسار محکم در اتاقش حبس بود به طوری که آقای " لینت " برای کنترل رفتار جک یک دوربین بر روی در اتاق نصب کرد و از طریق موبایلش او را مشاهده می کرد .

همچنین به او غذای رژیمی بدون شکر می داد و برای کم کردن دستشویی رفتن کودک مایعات او را به حداقل رساند .

اخبار,اخبارحوادث,کودک  آزاری


دربررسی بیشتر پلیس معلوم شد که آقای "لنت" به عنوان تنبیه " جک" را مجبور به تمیز کردن کف خانه با مایع سفید کننده می کرد که همین باعث ایجاد سوختگی شیمیایی در پاهای او شد و با ضرب و شتم قرار دادن او باعث جراحت های بسیار و کبودی های متعدد در بدن "جک "شد .

نامادری قربانی ،خانم " الکساندرا چاویک " در گزارش خود ادعا کرد که این شرایط بد زندگی " جک " براثر رفتارهای بد او بود و به دلیل زخمی کردن گربه و کتک زدن خواهر و برادرهای کوچکترش او را تنبیه کردیم .

"جک" وقتی به بیمارستان رسانده شد از کمبود وزن و کم آبی بدنش رنج می برد و در حال حاضر  به مدت 2 هفته بدون تغییر در شرایطش همچنان در حالت کما به سر می برد .

مادر اصلی " جک " در شکایتی خواستار مجازات " لنت " شد و گفت: که داستان آنها را که به دلیل رفتار بد " جک" او را تنبیه کرده اند، باور نمی کند..

" لنت " در دادگاه روز چهارشنبه به اتهام اذیت و آزار کودک و ضرب و شتم او محاکمه خواهد شد .

 

 اخبار حوادث  -  باشگاه خبر  نگاران